Missä voi myydä 2euron juhlakolikoita? Minulla on kolikko jonka arvo on 5 euroa.
Vastaukset 5
- Kolikoli
Osta sillä jotakin. Tuollaisen 3 euron voiton takia ei kannata kovin suurta vaivaa nähdä.
- hmmm...
aavistuksen epäilyttää etttä maksaako siitä kuitenkaan kukaan vitosta oli sen niemellisarvo mitä vaa
- hähää
vaikka huutonetissä...harvinaisemmat menee kuumille kiville...mukavahan noita on keräillä kun ei paljoa maksaa alkuvaiheessa....itse ostan aina heti uutuuden ,niin ei tarvi sitten leukoja lokusttaa kuin hauki kuivalla maalla kun näkee vanhemman kalliimman rahan netissä myytävänä..
- kolikko
minulla on 2 euron kolikko jonka arvo on 21,90 euroa. Niin missä voisin myydä sen?
Holmastossa
www.holmasto.fi
sisaitsee aleksanterin 50-53 kadulla ostaa myös kultaa parhaaseen hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504