kertokaa jos on kerrottavaa..
e60 automaatin kestävyys ja muut tyyppiviat jos on....
10
9233
Vastaukset
- nyt 148 tkm.
Minulla on -04 530d ja vaihdatin öljyt plus öljypohjan suodattimineen (integroitu kiinni) kun oli ajettu 120 tkm eikä ole ongelmia ole ollut.Talvella annan auton olla käynnissä n.10 min kovalla pakkasella ennenkuin lähden liikkeelle ja silloinkin rauhallisella ajotavalla.
- Meeeeeee
Minulla on e61 525ia. Laatikossa ei mitään ongelmia. Hyvä ajaa ja suht laadukas peli. Farmareissa tyyppivikana peräluukun johtosarjat, menee pokki. Aiheuttaa käsittämättömiä ongelmia, radio pätkii, keskuslukitus ei toimi, erinäiset valot toimii ei toimi yms. Muuten aivan loistava peli. Sedanissa ei käsittääkseni näitä ongelmia ole. Kuluvia osia menee kuten alatukivarsia...
- BMW 320dA LCI
No omasta kokemusesta pikku seikka mutta jos liikkeestä ostaa,kannattaa vaatia kuntoon eli ajovalojen "huomiovalot".Tällä tarkoitan niitä oransseja viivoja molemmissa ajovaloumioissa.Yksi xenon umpio maksoi reilun tonnin muistaakseni eli päältä parin tonnin paukku jos haluaa niiden toimivan.Ovat ledejä joita ei voi pelkästään vaihtaa.
Noin muuten yleisesti dieseleissä,riipuen vuosimallista kannattaa olla tarkkana hiukkasuodattimen kanssa,onko sellaista.Se tukkeutuu 160tkm-200tkm,riippuen miten poltto on toiminut.Hintaa uudella 1800e,joten arvokas tämäkin.
Niin ja vielä vaihteistoöljy.Ainakin 3-sarjassa tämä ei kuulu huolto ohjelmaan,koska "life time" öljyt,uskoo ken haluaa joten itse vaihdatin muussa kuin merkkiliikeessä niin 550e joten varmasti 5-sarjaan kalliimpi.- greeed
Anteeksi tyhmyyteni mutta miksi koko umpio täytyy vaihtaa jos agel eye valo on palanut? Itse on itselleni kyllä vaihtanut, 30e uusi ledi. Onko lci mallin valo sitten erinlainen, sitä en usko.
- greeeed
Niin ja aika kallis on ollut toi öljynvaihto. Edelliseen 330da:han vaihdatin merkkiliikkeessä 390e, huuhtelumenetelmällä.
- BMW 320dA LCI
greeeed kirjoitti:
Niin ja aika kallis on ollut toi öljynvaihto. Edelliseen 330da:han vaihdatin merkkiliikkeessä 390e, huuhtelumenetelmällä.
Niiin,siis tuo mistä puhuin on e60:sen xenon umpio ja itselläni oli palaneena tuo oranssivalo;
http://bit.ly/MQPCSj
Sitä ei voinut vaihtaa pelkästään vaan oli ostettava uusi umpio,reilun tonnin kappale.
Ja tuon vaihdeöljyn (koskee siis nykyistäni,e90) vaihdossa maksoi joku pohja mikä lähti kokonaisena irti(ei nyt muista tarkalleen) 250 euroa ja siihen vaihdeöljyt päälle n.25-30e/litra työt =550e.
Tästä luin jostain muualta että Laakkosella olisi maksanut 800e,en sitten onko näin. - A123
BMW suosittaa nykyään hiukkassuodattimen vaihtoa 120tkm välein.
- 530i E60
Osta manuaalina ja bensamoottorisena. Automaatti on aika vika-altis ja dieselistä irtoaa helposti imusarjanläpät.
- Kysyn vaan
Olikos sulla tästä vika-alttiudesta automaateissa faktaa?
- håkan.
Itsellä E39 525iA touring -03 steptronic-vaihteistolla. Ostin käytettynä ja nyt ajettu n. 235tkm eikä ainakaan huoltokirjassa ole merkintää vaihteiston öljynvaihdosta, joten tuskin tehty.
Vaihteistohan toimii vallan mainiosti tuon bemarin bensakuutosen jatkeena, joten kickdown ja kovaa ajoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255