Sinä kukkapukuinen nainen, joka varastit Canon EOS 1000 E-järjestelmäkamerani 7.7.
Pyhä-Häkin kansallispuiston parkkipaikalla: Tule hakemaan 75-300 objektiivin
lisäksi pikku-zoom 18-55 mm ja laturi. Vastavalosuojan jo saitkin isomman linssin mukana. Saat myös linssinsuojukset ja kierretulpat, että on tavara paremmin suojattu.
Täältä voisi järjestyä myös kameralaukku ja käyttöohje, jos ei kuvat muuten onnistu.
Älä laita heti myyntiin, ettei tarvii selitellä, miksei ole laturia ja pienempää linssiä mukana.
Tuohon voit ilmoittautua, vieraskirja löytyy aloitussivulta: www.puisto.info
Varastetulla Canonilla pimeitä kuvia!
Canoniton
2
464
Vastaukset
- ostajaehdokas, halav
"Älä laita heti myyntiin, ettei tarvii selitellä, miksei ole laturia ja pienempää linssiä mukana."
Eipä taida ko. kikkareet myymällä rosvoa rikastuttaa muutenkaan.
1000E sata vuotta vanha filmirunko, arvo lähinnä fiiliksessä. - zdfasfdsfds
Arvaa lukeeko se akka tätä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1523236EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121525
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1491259Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23883- 44867