http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194754223744/artikkeli/vihdoinkin tampere-pirkkalan halpalentoterminaali laajenee ja kaunistuu.html
Vuoden päästä valmistuu remontti, ehkä, tai sitten ei .....
Tampere-Pirkkala T2 remontoidaan sittenkin
TMP-CIA
5
317
Vastaukset
- -a
jep. ei sitten tullut uutta kakkosterminaalia tampereelle, vaan kolmas ulko-ovi (tai siis portti) nykyiseen... toivottavasti silti saadaan lisää lentoja tänne.
- buu, buu, buu!
Käsittämätöntä
- 4rgtnh
Buu kehittämiselle vai buu uuden rakentamatta jättämiselle?
- buu, buu, buu!
4rgtnh kirjoitti:
Buu kehittämiselle vai buu uuden rakentamatta jättämiselle?
Uuden rakentamatta jättämiselle tietenkin, muuta vaihtoehtoehtoa kehittämiseksi ei voi edes kutsua.
- Epäilevä tuomas
Kai ne remontointiakin saavat siirrettyä siihen saakka kunnes Ryanair on siirtänyt lennot muualle. On niin Finavia Finnairin talutusnuorassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181