Kirjastossa!

Jussi_29

Olin tekemässä remonttia kaupungin sivukirjastossa, tai oikeastaan kirjasto muutti viereiseen rakennukseen ja me oltiin rempattu tilat. Ja nyt piti kirjaston vanhoihin tiloihin tehdä nuorisotilat. Kirjoja kantamaan oli palkattu joitakin nuoria työttömiä ja vaki porukka laittoi niitä paikalleen ja katseli hommaa päältä, siis pomotti.
Perjantai iltapäivänä nuoret kundit karkasi kesken päivän ja yks tyttö oli laittamassa kirjoja laatikoihin. Olin jo aloittamassa purkutöitä vanhassa kirjastossa kun katselin tyttöä. Noin 18 vuotias hoikka tyttö, napapaita ja lantio farkut, joiden alta pilkotti violetit stringit. Mulla alkoi mielikuvitus laukkaamaan. No olin melkeen 30 ja nyt hetken aikaa ollut sinkku, ja halut mulla on aina ollut kovat.
Huutelin tyttöä kahville pieneen taukotilaan ja Kati tulikin. Kirosi hommaa ja sitä että jätkät karkasi kesken päivän ryyppäämään. Kai tässä muillekin maistuis muukin kuin kahvi. Otin repustani Leijona viina pullon ja kaadoin paperimukiin. Naurahdin ja sanoin, otahan sitten jos maistuu. Ei tunnu niin pahalta kirjoja laitella. Tehtiin vielä toiset kupit ja sit mentiin vielä hommiin.
Huomasin kuinka Kati tahallaan pyllisteli minuun päin, oli kai huomannut minun ohimennen katselevan. Mun hommista ei tullut enää mitään, joten meni taukotilaan ja rupesin heittämään haalareita pois. Seisoin siinä boxereissa ja t-paidassa kun Kati tuli. Katseli minua ja kaatoi itselleen paukun. Etkö mulle anna ollenkaan kysyin?
Pillua vai viinaa? oli vastaus. Jos vaikka sitä pillua heitin huumorilla. Kati heitti paukun naamariin ja tuli lähemmäs. Heitti paitansa pois ja kouraisi mun haaroja. Kalu oli puolikovana ja kovettui kourassa lisää. Kati aukoi farkkunsa napit ja laski housunsa alas. Nostin kevyesti tytön istumaan pydälle ja vetäisin stringit jalasta. Alta paljastui posliini joka hiukan kiilteli jo kiimasta. Aioin alkaa nuolemaan, jonka Kati kielti. Älä viitti tehä sitä, anna tulla vaan...
Ohjasin kalun huulille ja Kati kiersi jalkansa mun ympäri vetäen minua sisäänsä. Painoin syvemmälle aina pohjaan saakka, jolloin Kati ynähti. Aloin naimaan rauhallisesti nauttien tuosta ihanasta pillusta, mut Kati vaati kovempaa. Tikkasin rajummin ja Kati sai ekana orkun, hiukan minua ennen. Laskin lastin pillun perille ja vedin kaluni ulos. Annoin Katille paperia ja hän pyyhkäisi liiat mehut pois. Ja aloimme pukeutua. En ole ennen nussinut pöydällä oli kommentti vain ja sit nauroimme. Enkä minä töissä. Sulla on kiva kalu, haluisin illalla lisää...
Tarjoatko mulle kivan illan Kati kysyi? Kerroin osoitteen ja käskin ottaa jonkun kivan kaverin mukaan, sillä mulla oli pikkuveli tulossa illalla saunomaan...
Se olkoon toinen tarina!

1

10008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

      aikas hyvä homma, ja jään odottamaan jatkoa Susta, pikkubroidistas ja pikkulikoista;) good job!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe