Eli onko porukkaa liikkeellä 12.8 - 20.8?
12.8 sunny
13
154
Vastaukset
- Miähetkakskyt
Me ollaan. 7-14. Eiköhä siin kerkee törmätä!
- SB
Me ollaan siellä 13.8 - 21.8.
- tiu89
Ootteko kaikki hotelli Jantrassa vai jossain muualla?
- SB
Juu, siellä ollaan.
- miehetkakskyt
jantra jantra
- tiu89
Tuntuu että kaikki on jantrassa:) onko kellää aikasempia kokemuksia jantrasta tai yleensäkkään sunnysta?
- gfds
tiu89 kirjoitti:
Tuntuu että kaikki on jantrassa:) onko kellää aikasempia kokemuksia jantrasta tai yleensäkkään sunnysta?
jantra on nuorten suosima hotelli...allasbaarista hyvät pohjat ja sitten sunny beachin yöhön bailaamaan....henkilökunta on ystävällistä..
- SB
Ei oo aiempaa kokemusta Sunnystä, mutta eiköhän paikat tule tutuiksi tuon viikon aikana :)
- Ninni91
Meillä loma 14.8-21.8 :) hotel europa, jeejee!
- tiu89
Ninni91 kirjoitti:
Meillä loma 14.8-21.8 :) hotel europa, jeejee!
Ninni onko teitä isokin porukka?
- Ninni91
tiu89 kirjoitti:
Ninni onko teitä isokin porukka?
Vain minä ja yks mun kaveri :) teitä?
- bilemies
Ninni91 kirjoitti:
Vain minä ja yks mun kaveri :) teitä?
Ninni minkä ikäsii ottte? Tääl ois pari jätkää 20v. Ollaan menossa SB 13.8 ja hotellis ei oo viel tietoa :)
- Ninni91
bilemies kirjoitti:
Ninni minkä ikäsii ottte? Tääl ois pari jätkää 20v. Ollaan menossa SB 13.8 ja hotellis ei oo viel tietoa :)
Minä täytän loman aikana 21 ja kaverini on 25 :) saatte tietää hotellin vasta paikan päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443