Millä tolalla se leffateatteri, Sirius tällähetkellä on? Mistä sen sais tietää että pyöriikö sielä mitään leffoja vai ei?
Elokuvateatteri?
6
693
Vastaukset
- BioSirius
Eikös se ole yleensä kesäaikaan ollut kiinni?
- Antilocal
No voi helvetti sitte.
- Stanley Kubrick
Se on todellinen ihme, että Sirius on ylipäätään vieläkin toiminnassa.
Parhaat ja mieleenpainuvimmat elokuvat olen nähnyt Siriuksessa. Viime käynnistä on tosin vierähtanyt jo yli 20 vuotta. Mahtaako siellä olla vielä ne punaiset vakosametti penkit? - vakosamettipenkiiiit
On :)
- plogsdahl
eipä taida kovin hyvin tuottaa enää sekään pulju.
sen lopettamisesta saavat parkanolaiset tosin syyttää itseään; aina kun itse olen käynyt leffassa, siellä ei ole kuin muutamia katsojia.... monet käyvät nykyään tampereella leffassa, kysymys kuuluu miksi? kun täällä kerran niitä uutuuksiakin näytetään?- teatteri
penkit on mukavamma istukakkin kun jossain nykyteatterissa, tilaa ainakin enemmän ja näkee edelläolijan ylikin, äänentosto se on missä se häviää, sen kun uusisi niin uskoisin että ei tarvisi tamperella asti kulkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351