Olemme kuulleet Kauppakekus Elosta, mutta onko Metsäkylässä muita palveluja, kuten Lähikauppaa, parturia jne... Onko Hyvää palvelua, laatu, jne Kertokaa asukkaat kokemuksistanne niin tiedämme mihin tulossa!!
Metsäkylään muuttamassa!!!
39
5498
Vastaukset
- popo
On Sale ja Siwa,ihan hyviä kauppoja molemmat., ovat Metsäkylässä.
Kauppakeskus Eloon ei ole pitkä matka matka, sieltä löytyy 2 parturia - luksusta
Ompa kummaa kun olet kaupat tehnyt tai ehkä menet vuokrallee
et ole käynyt ja tutustunut paikkaan.
Itse en menisi Metsäkylään paras paikka Veittijärven alue
rauhallinen hyvät lemkkimaastot uimarannat liki siis
luksusta.Mutta toki hinnat asuntoihin ovat kalliimpia- Ihan vaan tavallista
Miettisit nyt vähän. Jos olet maksanut ylihintaa kämpästäsi, niin älä mollaa Metsäkylää, sillä sen asioistahan tässä kyseltiin. Ole vaan hiljaa onnellisesta olostasi. Minä olen asunut Metsäkylässä 36 vuotta ja paikka paranee aina vaan.
Kaikki tarpeellinen löytyy Metsäkylästä.
- slummi
Minunkin mieletä Metsäkylä mäyttää ja tuntuu Slummilta.
EN TULISI IKINÄ - mummuni
Eikö siellä ole paljon niitä maahanmuuttajia kuulemma huushollit aika pahassa kunnossa.
Mummuni muutti pois meteli ja pahanteko kovaa.- Marsu50
Enpä ole mamuja alueella nähnyt. Omakotitaloja, rivareita - ts pientalovaltaista aluetta kauniin luonnon helmassa
- Tiia
Rakensimme juuri Metsäkylän Kangasniemen alueelle. Kulkuyhteydet hyvät, kun 3-tie vieressä. Ihanan rauhallista ja palvelut ihan sopivasti lähellä. Alueen hintataso samaa kuin muuallakin Ylöjärvellä tällä hetkellä.
- onko rottia
Eikö se Kangasniemen alue ole lähellä sitä vanhaa
kaatopaikkaa onkohan siellä vielä niitä isoja Rottia
- reilun vuoden asusu
riippuu mihin päin mettäkylää muuttaa. Itse asumme ns. vanhalla puolella ja ei mitn valittamista. lapsiperheitä paljon. Salesta saa nopeesti ruuat yms. perustarvikkeet kotiin.
Ulkomaalaisia ei kyl juuri ole näkynyt. muutamat mopopojat päristelee.
En valita kyllä oloa täällä. - Telkkari
No kappas vaan, ei siinä taas kauan mennyt.
Metsäkylän aivovammaisempien alkoholistivanhempien ala-asteikäiset kersat taas pistivät Metsäkylän remontissa olevaa päiväkotia paskaksi urakalla. Valvontakameroita, valaisimia ja remonttitarvikkeita tälläkertaa.
Ovat vanhemmiltaan perineet senverta huonot geenit että eivät edes tajunneet että kaikkien nähden tekevät tihutöitään keskellä päivää, että eipä ollut paikalle tulleella poliisilla hirveesti vaikeuksia selvittää näiden tulevaisuuden pikkukriminaalien henkilöllisyyksiä. 4-5 vuoden päästä tulee pahoja ongelmia kun jätkät on murrosiässä, sanokaa mun sanoneen, tässä onkin ollut muutama fiksumpi vuosikerta välissä. - M-kylä rules
Metsäkylässä on aivan nykyaikaiset palvelut. Kaikkea löytyy, mitä tarvitseekin. Kaupunkikin on alkanut huomioida Metsäkylää, esimerkiksi katuasiat ovat melko hyvin hoidettu.
Huonoin puoli Metsäkylässä ja koko kaupungissa ovat tylyt virkamiehet. Jos on asiaa jollekin virkamiehelle, niin saat osaksesi ylimielistä ja vähättelevää suhtautumista. Ja asiaasi ei hoideta, menee suoraan Ö-mappiin.
Kauppa-asiat hoituvat aivan hyvin omassa kylässä. Erikoisemmat tavarat löytyvät Elosta ja -vainiolta. Kaiken alan firmoja löytyy pian ihan sadoissa laskettuna.
Niin että muuttakaa vaan viihtyisään Metsäkylään. Luonto lähellä ja valaistut liikenneväylät joka suuntaan. Kakaratkin näyttävät tyytyväisiltä ja onnellisilta, ja muutamat jopa tervehtivät vanhempia ihmisiä. Koiria on todella paljon, kuka tykkää tai ei.
Taloja on jatkuvasti myynnissä, uusia ja vanhempia. Kunnan vuokrataloja ei ole montakaan, silloin ei ole levottomuuttakaan niin paljon. Kunta takavuosina siirteli hörhöjänsä Metsäkylään, mutta rutusakki ei täällä viihtynyt vaan oleili enemmänkin vanhoissa oloissaan lähempänä kirkkoa! Nuoriso aina rymistelee joka paikkakunnalla. Minäkin hyväkäs aikanani parin kaverin kanssa kaadoin yhtenä yönä kuusi maitolavaa, taisi saanti olla huonoa kun testosteronit täytyi tasata pikkukiusalla. Sama se on nykyäänkin. Kolme kakaraa olen Metsäkylässä kasvattanut maailmalle, ja täytyy sanoa, että aivan erinomaisia ihmisiä heistä on tullut, vaikka yhteiskuntakelpoinen olen kyllä itsekin.- 50vuottaMetsäkylässä
Huphai! Sinä kyllä nuormpana kävit Piniössä asti kaatamassa maitolavoja, eihän täällä omalla kylällä ollut kun pari korkeintaan kolme maitolavaa.
Itse muistan vain kolme ja yksi oli sellainen jossa sen aikainen "hirveä" nuoriso istu pussailemassa ja me pikku muksut vaklattiin niitä ja sstiin kauheita, synnillisiä oppeja :) Tietysti muistini voi pettää. Hauskaa oli ja aika mennyt ei koskaan palaa. - Tulin ja lähdin
50vuottaMetsäkylässä kirjoitti:
Huphai! Sinä kyllä nuormpana kävit Piniössä asti kaatamassa maitolavoja, eihän täällä omalla kylällä ollut kun pari korkeintaan kolme maitolavaa.
Itse muistan vain kolme ja yksi oli sellainen jossa sen aikainen "hirveä" nuoriso istu pussailemassa ja me pikku muksut vaklattiin niitä ja sstiin kauheita, synnillisiä oppeja :) Tietysti muistini voi pettää. Hauskaa oli ja aika mennyt ei koskaan palaa.Eihän tuo edellinen äijä kertonut metsäkyläläisiä maitolaitureita kaataneensa. Eihän Metsäkylässä ollut 60-luvun alkupuolella muita kuin omia vähemmistökansalaisia, laittoman väkijuomakaupan ammattilaisia ja kuudetta käskyä rikkovia palveluammatin harjoittajia. Pari kolme manttaalitaloa ja liuta kioskin kokoisia tönöjä, joita muutama on jäljellä museoitavaksi.
Itse aloitin silloin paheellista elämääni. Kerran tuli kova jano meidän poikaporukassamme, ja vakituinen tavarantoimittajamme Soppeenmäessä ei pitänyt liikettään auki. Joku tiesi, että Metsäkylästä saa mitä vaan. Mehän ajoimme kuusissa miehin Roverilla Metsäkylään ja joku meistä tiesi summittain talon, josta voisimme saada kurkun kostuketta. Mehän sitä saimme ja olimme tyydytettyjä kolmen pullon osalta. Suhteellisesti katsottuna saanto oli keskinkertainen, vain yksi pullo neljästä oli hyvää kaivovettä. Päivettyneen oloinen vanhempi naishenkilö sai näin ollen rahan lisäksi vielä ylimääräistä lisäarvoa. Elettiin vuotta -61 tai -62. Oli se kerta kaikkiaan surkean näköinen peräkylä.
Myöhemmin kuitenkin ostin talon sieltä. Nyt en enää asu siellä, mutta käyn aika usein, koska poikani vuorostaan asuu siellä. Nykyään Metsäkylä on monipuolinen ja nykyaikainen kylä, asukasluvultaan paljon suurempi kuin monet kunnat, ja kasvaa melkein päivittäin. Uusia alueitakin tulee tonttimyyntiin. Monella paikkakunnalla asuneena voin suositella Metsäkylää, varsinkin lapsiperheille. - 50vuottaMetsäkylässä
Tulin ja lähdin kirjoitti:
Eihän tuo edellinen äijä kertonut metsäkyläläisiä maitolaitureita kaataneensa. Eihän Metsäkylässä ollut 60-luvun alkupuolella muita kuin omia vähemmistökansalaisia, laittoman väkijuomakaupan ammattilaisia ja kuudetta käskyä rikkovia palveluammatin harjoittajia. Pari kolme manttaalitaloa ja liuta kioskin kokoisia tönöjä, joita muutama on jäljellä museoitavaksi.
Itse aloitin silloin paheellista elämääni. Kerran tuli kova jano meidän poikaporukassamme, ja vakituinen tavarantoimittajamme Soppeenmäessä ei pitänyt liikettään auki. Joku tiesi, että Metsäkylästä saa mitä vaan. Mehän ajoimme kuusissa miehin Roverilla Metsäkylään ja joku meistä tiesi summittain talon, josta voisimme saada kurkun kostuketta. Mehän sitä saimme ja olimme tyydytettyjä kolmen pullon osalta. Suhteellisesti katsottuna saanto oli keskinkertainen, vain yksi pullo neljästä oli hyvää kaivovettä. Päivettyneen oloinen vanhempi naishenkilö sai näin ollen rahan lisäksi vielä ylimääräistä lisäarvoa. Elettiin vuotta -61 tai -62. Oli se kerta kaikkiaan surkean näköinen peräkylä.
Myöhemmin kuitenkin ostin talon sieltä. Nyt en enää asu siellä, mutta käyn aika usein, koska poikani vuorostaan asuu siellä. Nykyään Metsäkylä on monipuolinen ja nykyaikainen kylä, asukasluvultaan paljon suurempi kuin monet kunnat, ja kasvaa melkein päivittäin. Uusia alueitakin tulee tonttimyyntiin. Monella paikkakunnalla asuneena voin suositella Metsäkylää, varsinkin lapsiperheille.Katsoppa viimeinen kappale, viides rivi. Minusta hän siinä kirjoittaa kaataneensa , parin kaverin kanssa kuusi maitolavaa. No saattaa olla , että minulla on tullut jonkinsortin lukihäiriö ja ymmartänyt väärin lukemani, ehkä hän onkin nostanut ne pystyyn.
Mitä tulee tuohon sinun muuhun kirjoitukseen niin en sellaista elämää huomannut kylällä, koska se ei ole koskaan kuulunut minun tapaani elää ja silti on jännitystä ja vaarallisia tilanteita riittänyt.
Lestin heittäjää ja avuliaita naisia on ollut aina ja muuallakin kuin täällä. Tulee varmaan olemaankin niin kauan kun kysyntää riittää.
Heitä on ollut jokapuolella suomea , Tampereellakin joka kaupungin osassa jos dokumentteihin ja muihin elokuviin on uskomista.
Sellaista vain ei huomaa kun ei itse tarvitse moisia palveluja.
- metsä-kylä
metsäkylä on metsäkylä...
- kgu77
Kerros millane, muuttamassa mahdollisesti sinne .... ??!!!
- tips
Kyseinen jätkä alkaa kyllä käymään useamman hermoille ja rahapussille.
Viestiä laitetaan kohta eteenpäin, poliisille / lastensuojeluun !
On se kumma kun pienempien täytyy pelätä, vanhempien tarvii olla varuillaan ...
Ja jätkä ne hampaat tosiaan tulee sulle sit kalliiksi :D - Wiljami Joonan Veli
Eivittu mä nauroin tolle hammas jutulle :DD:d
- Wiljami Von Mars
Ei joonalla oo ollu hampaita pitkään aikaan...
- jorma(KO)
jätkä on niin pikkuinen vielä että maitohampaat pudonneet, mutta rautahampaita odotellessa :D
- Seonloppunytvittu!
Jaha ja jätkät on siirtynyt sitten tuhopolttoihin.
Se on sillätavalla jätkät että jos meidän perheelle aiheutuu enemmän hässäkkää, niin minä lataan teiltä ja teidän vanhemmilta ne hampaat saatana kiertoradalle. - Vanhempainilta
Käydyn keskustelun pohjalta kutsun Metsäkylän koululle kaikki Metsäkylän koulun oppilaiden huoltajat, Metsäkylästä Soppeenharjun koululla käyvien huoltajat, nuorisotoimen-, seurakunnan-, poliisin- sosiaalitoimen- sekä Salen edustajat koululle klo 31.10. 2012 klo 18.
Tervetuloa keskustelemaan ja pohtimaan, mitä pitäsi tehdä, jotta lasten ja nuorten toimintaa saataisiin paremmalle suunnalle.
http://peda.net/veraja/ylojarvi/metsakyla- kauheekauhee
KAUHEETA mitä tuleman piti.
- ästr
Mua ärsyttää se iha sikana et kaikkialla valitetaa nuorisosta et me metelöidää ja påaskotaa kaikki mut entäs näää ala-aste ikäset pojat jotka nyt jo pöllii pyöriä ja huorittelee ihmisiä? jos joku väittää että nuoriso tekee pahaa metsäkylässä niin sit voin kyl sanoo et kattokaapa välillä niitä omia ala-aste ikäsiä mukuloita jotka katkoo teitä polkupyörillä ja huutelee ihmisten peräää kaduilla!
- Dj-joona
Vittu se joka paskoo mun hampaat nii saa h elvetin enkelit peräänsä mul ja axel on suhteita vaikka oonki 3luokal
Ja axe lähekkö tänää naisiii? - aXeBandidos
Sä et täällä kenenkään nimeä levittele TAI ISOT MIEHET TULEE JA KIUSAA SUA
- ...
aXeBandidos kirjoitti:
Sä et täällä kenenkään nimeä levittele TAI ISOT MIEHET TULEE JA KIUSAA SUA
Vitut teillä mitää Bandidoksen kaa oo.. Vittu tollaset paskiaiset saa päähänsä niiltä
- jonnefaija
... kirjoitti:
Vitut teillä mitää Bandidoksen kaa oo.. Vittu tollaset paskiaiset saa päähänsä niiltä
vidun homo pääkii sähä et mun poikaa hauku!
- 50vuottaMetsäkylässä
Huh huh, olipas täällä juttua. Joku vain kyseli millainen paikka on Metsäkylä asua ja elellä? Luettuani nuo kaikki jutskat olen edelleenkin sitä mieltä että ihan hyvä paikka on. Nuorisoa on aina ollut ja tulee aina olemaankin , toivottavasti. On kähinöity ja tullaan kähinöimäänkin , mutta kas kummaa niihin ei tarvitse osallistua, sen voi itse tykönänsä päättää kannattako. Murrosikäiset ottaa aina toisistaan mittaa kun eivät edes itse tiedä keitä he ovat ja luuulevat olevansa aikuisia ekä kuitenkaan ole vielä muutamaan vuoteen. Huomaan kyllä että joillakin on enemmän kuin toisilla vaikeutta pysyä omissa nahkoissaan ja hyväksyä itsensä, on otetti isoista pojista ja telkkarista oppia, uhitellaan ja hoetaan sitä mistä on itsekkin tultu tähän mailmaan ja onko edes livenä vileä koskaan nähneetkään kyseistä elintä , mutta nimi on hyvin tiedossa . Kaiken kaikkiaan nuo oavt sellaisia ääripäitä joille tietysti pitäisi jotain saada aikaiseksi, koska voi olla että henkilöt jotka osallistuvat moiseen kiusan tekoon , löytävät kaiken vielä edestään ja silloin on myöhästä rypistää kun on haiseva housussa.
Toivottavasti kaikilla on juuri niin huvä asua ja elää Metsäkylässä kun itse lintukotonsa pehmustaa.- mettäläisii
Hyi kamala. Kuka nyt tuommoseen paikkaan haluaisi muuttaa..varmaan hankala saada myytyä taloaan jos sieltä pois haluaa, niin paljon huonoa mainosta on paikka saanut.
Minkä takia joku edes kysyy suomi24 palstalla mitään kun koskaan kukaan ei vastaa asiallisesti
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946