Ahdas emätin

N23

Kai tää tänne palstalle kuuluu.. Onko muita kanssakärsijöitä? Miehillä tuntuu olevan ongelmana epävarmuus varustuksensa riittämättömästä koosta, kun taas joillekin meille naisille ongelma on tilan puute. Olen siis 23-vuotias nainen ja seurustelen nyt seitsemättä kertaa eikä taaskaan yhdyntä meinaa onnistua. Ja epäonnekseni löydän vielä aina kaikista isomunaisimmat miehet..nykyisellä on 17cm pitkä ja 4,5cm läpimitaltaan. Yrityksemme menee aina näin: alkulämmittelyjen jälkeen kestää noin viisi minuuttia totutella ennenkö saan hänet kokonaan sisääni ja epämiellyttävä paineen tunne häviää, mutta senkin jälkeen jokainen tappiin asti tehty työntö sattuu. Ovulaation aikaan kostun tarpeeksi mutta muuna aikana on käytettävä liukkaria. Mies on sitten yrittänyt käsipelillä saada mua tulemaan mutta siinäkin suoritus jää hieman vajaaksi kun pari minuuttia ennen orgasmia emättimen seinämät 7-13cm matkalta supistuvat niin yhteen että siellä mahtuu hädin tuskin yksi sormi olemaan. Ja sitä ei voi edes liikuttaa kun yhtäkkiä ne seinämät muuttuvat joka puolelta niin karheiksi ja kosteuskin katoaa takaisin sinne sisään, kunnes orgasmin aikana tulvahtavat kaksinkertaisina ulos. Mutta sen jälkeen yhdyntä on edelleen mahdoton koska emättimeni jää lähes kiinni supistuneeksi ja karheaksi. Monesti kun mies ottanut homman jäljeen sormensa pois niin olen luullut siihen tulleen kuolion kun ihan valkoinen. :D Lisäksi mulla ahtauttaa se suoraan emättimen aukon edessä oleva häpyluu. Jokaikinen mies on työntänyt sinne sormiaan aivan ihmeellisessä asennossa ja joudun jatkuvasti neuvomaan että ei saa koskettaa luuta vasten olevaa etuseinämää kun miehillä on joku outo käsitys että sitä pitää lähestyä terävillä sormenpäillä raapien. Ja ei vaan tunnu hyvältä neuvoista huolimatta, varsinkaan toisen kosketus. Kolmelle eri lääkärille olen joutunut lettuni paljastamaan ja yksikään heistä ei ole silti maininnut huomanneensa mitään poikkeavaa, yksi naureskellen tokaisi että "voiiivoi älä jännnitä niin paljon!" kun ei saanut välineitä sisääni kun taas toisella kertaa toinen ymmärsi mennä hakemaan varastosta pienempiä välineitä - joita kuulemma yleensä ei käytetä.
Onko mulla mitään toivoa pystyä joskus nauttimaan seksistä? Onko jotain asentoa missä huomaisitte lihaksenne rentoutuvan tai jopa väljistyvän tai..jotain erikoista liukkaria joka rentouttaisi tai lämmittäisi?

13

3137

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N23

Ja siis yleensäkin että millä tavalla teillä ilmenee tämmöinen ongelma? Minulla ei siis ole mitään varsinaisia kipuja hdynnän aikana vaan paineen tunne on sietämätön. Pitkällisen session ja kaivelemisen jälkeen kyllä tuntuu vihlovaa kipua, aivan kun lihaskramppeja tai suonenvetoja emätimessä, ja alavatsa jää kipeäksi koko seuraavaksi vuorokaudeksi.

• 3eeeeee

Kuin pitkä oot ja paljo painat?

• N23
        3eeeeee kirjoitti:

Kuin pitkä oot ja paljo painat?

No tuskin liittyy mitenkään asiaan, mutta 160cm/60kg. Haluatko vielä kengännumeron? :D

• Suurin syy

ongelmaan on sinä vain jännität liikaa autaisiko pari lasillista viiniä ongelmaa.

• N23

En jännitä, en jännitä, ja vielä kerran en jännitä. Luuletko, että jännitän silloinkin kun masturboin yksin? Kai minä nyt oman pilluni tunnen. Ja emättimen seinämien ahtaus ON todellinen ongelma joillekin, ei vain päänsisäistä kuvittelua. Joten älä sinä miehenä tule neuvomaan ja arvailemaan, ellet itse pillua omista.

• tuenhakia
        N23 kirjoitti:

En jännitä, en jännitä, ja vielä kerran en jännitä. Luuletko, että jännitän silloinkin kun masturboin yksin? Kai minä nyt oman pilluni tunnen. Ja emättimen seinämien ahtaus ON todellinen ongelma joillekin, ei vain päänsisäistä kuvittelua. Joten älä sinä miehenä tule neuvomaan ja arvailemaan, ellet itse pillua omista.

Mistähän se kertoo ettei niitä noin ahtaita käytännössä tule kenellekään vastaan?

• Mannpower
        tuenhakia kirjoitti:

Mistähän se kertoo ettei niitä noin ahtaita käytännössä tule kenellekään vastaan?

Kertoo siitä, että aloittaja on mies, joka ei ole saanut naista vähään aikaan :-)

• feathryweuk67io
        N23 kirjoitti:

Taidat olla niitä herkkäpilluisia joilla on joku sairaus pimpissä. Meilllä tuttavapiirissä oli yksi joka parani kuulemma miestä vaihtamalla. Saattoi hormonihoidoilla hankitut lapsetkin auttaa asiaan silloin edellisessä suhteessa jo, mutta ukko oli niin inha ettei seksi maittanut. Toinenkin tapaus oli, jossa samaa ongelmaa ilmeisesti. Nainen antoi törkeän karvaista pilluaan sinne insinöörille jonka hampaat haisi pahalle, ja inssi kuulema työntyi peräaukkoon aina ihan varoittamatta kun peiton alla pimeässä panivat. Siinä oli muijjalla kans jotain itsetunto-ongemista johtuvaa arkuutta pillussa ja ihan naisen ansaitsemaa hyväksyntää saadakseen jakeli pillua.

• kuristajapillu

Olen yhden vastaavanlaisen naisen tavannut enkä usko tuohon olevan mitään "parannuskeinoa", sun pillus on vaan sellanen kuristuspillu jonne ei tosiaan mene edes pikkurilli sen supistellessa.

Varmaan vaan niin voimakkaat lihakset siellä tms. jotta vaara jäädä jumiin.

• smallpenis

Kokeile mun kanssa :) niin ei satu lupaan sen.

• Harjoitele

muutamakerta kokeneen miehen kanssa siinä paikat aukee

• Anonyymi

Hei niin on mullakin ahdas emätin, sattuu jos jotai työntää. Sinne vaikka lelua, niin sattuu, en ole ollu yhdynnässä, nyt koskaan, moneen vuoteen kenkään kanssa, ja ikäkin on tullu, leikattu on pois kohtu

• Anonyymi

Kyllä ne paikat siitä kuntoutuu kun aikansa nai,ei se vielä 23v ikäsenä ole mihinkään venyny tms,varmasti on jo alottajankin vittu venyny kun ikääkin JO 32...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      93
      855
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      150
      819
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      60
      692
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      673
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      664
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      597
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      29
      532
    9. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      523
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      516
    12. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      479
    13. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      476
    14. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      404
      470
    15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      451
    16. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      446
    17. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      29
      441
    18. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      432
    19. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      414
    20. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      4
      401
    Aihe