Hei
oisko teillä näppärillä ihmisillä joku hieno pohja/linkki sellaiseen
asiakirjaan, jonka voi lähettää jokaikiseen numeropalveluun ym puljuun
jolla kielletään soittaminen ja sähköpostin lähettäminen?
Kiittäen,
yx-yrittäjä
MARKKINOINTIKIELTO
6
1274
Vastaukset
- Parantele tästä
""Kiellän teitä ja yritystänne lähettämästä minulle mainospostia tai mitään muutakaan markkinointimateriaalianne, samoin puhelinmyyntikielto
Tämä markkinointikielto yriytsäämme kohtaan koskee kaikkia näitä mainosvälineitä:
-Puhelinmyynti
-Suoramarkkinointikirjeiden lähettäminen
-Sähköpostitse tapahtuva mainostus ja markkinointi
-GSM-tekstiviestimainonta
-Telefax.-mainonta
Yrityksemme nimi on
Pekan Pulju Oy
Paljetie 65
00100 HELSINKI ""
Eikös se kielto siinä ole sanotuna? Nyt jäät vaan vartoilemaan että kuinka hyvin tämä kielto puree. - marcus@
hei yrittäjä
soittaminen ei ole kielletty yrityksille, kuitenkin porsaanreikiä on olemassa ja lista kaikista suomessa puhelinmyyntiä harjoittavista yrityksistä.
voit ottaa yhteyttä [email protected] niin kerron lisää. - joopajoooooo...
Tämän alan firma sai toimintakiellon muutama vuosi sitten kun eivät pystyneet takaamaan palvelua.
- "telepalvelua"
Tämä Suomen Telepalvelukeskus on pahempi kuin huijariyritysrekisterifirmat yhteensä. Huvittavaa, että markkinoivat palvelunaan mm. "Jos aggressiiviset telemarkkinointiyritykset lähettävät uudet sopimuspaperit sinulle vaikka et ole niitä tilannut, huolehdimme niiden peruuttamisesta" - ja itse toimivat juuri näin eli harrastavat aggressiivista telemarkkinointia ja lähettävät laskun palvelusta vaikka sitä ei ole edes tilattu.
- Pietu88
Kyllä mulla on ainakin hiljentynyt luuri helmikuun jälkeen, kun palvelun tilasin. 99e ei todellakaan ole paha hinta siitä mielenrauhasta. Pahimmillaan jopa 4-5 tyyppiä soitteli saman päivän aikana kaupitellen milloin mitäkin sontaa.
- 1236 54
Siis he lopettivat oman spammi- tms postinsa lähettämisen - vanha kikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733