Hei
oisko teillä näppärillä ihmisillä joku hieno pohja/linkki sellaiseen
asiakirjaan, jonka voi lähettää jokaikiseen numeropalveluun ym puljuun
jolla kielletään soittaminen ja sähköpostin lähettäminen?
Kiittäen,
yx-yrittäjä
MARKKINOINTIKIELTO
6
1289
Vastaukset
- Parantele tästä
""Kiellän teitä ja yritystänne lähettämästä minulle mainospostia tai mitään muutakaan markkinointimateriaalianne, samoin puhelinmyyntikielto
Tämä markkinointikielto yriytsäämme kohtaan koskee kaikkia näitä mainosvälineitä:
-Puhelinmyynti
-Suoramarkkinointikirjeiden lähettäminen
-Sähköpostitse tapahtuva mainostus ja markkinointi
-GSM-tekstiviestimainonta
-Telefax.-mainonta
Yrityksemme nimi on
Pekan Pulju Oy
Paljetie 65
00100 HELSINKI ""
Eikös se kielto siinä ole sanotuna? Nyt jäät vaan vartoilemaan että kuinka hyvin tämä kielto puree. - marcus@
hei yrittäjä
soittaminen ei ole kielletty yrityksille, kuitenkin porsaanreikiä on olemassa ja lista kaikista suomessa puhelinmyyntiä harjoittavista yrityksistä.
voit ottaa yhteyttä [email protected] niin kerron lisää. - joopajoooooo...
Tämän alan firma sai toimintakiellon muutama vuosi sitten kun eivät pystyneet takaamaan palvelua.
- "telepalvelua"
Tämä Suomen Telepalvelukeskus on pahempi kuin huijariyritysrekisterifirmat yhteensä. Huvittavaa, että markkinoivat palvelunaan mm. "Jos aggressiiviset telemarkkinointiyritykset lähettävät uudet sopimuspaperit sinulle vaikka et ole niitä tilannut, huolehdimme niiden peruuttamisesta" - ja itse toimivat juuri näin eli harrastavat aggressiivista telemarkkinointia ja lähettävät laskun palvelusta vaikka sitä ei ole edes tilattu.
- Pietu88
Kyllä mulla on ainakin hiljentynyt luuri helmikuun jälkeen, kun palvelun tilasin. 99e ei todellakaan ole paha hinta siitä mielenrauhasta. Pahimmillaan jopa 4-5 tyyppiä soitteli saman päivän aikana kaupitellen milloin mitäkin sontaa.
- 1236 54
Siis he lopettivat oman spammi- tms postinsa lähettämisen - vanha kikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669