Hei
oisko teillä näppärillä ihmisillä joku hieno pohja/linkki sellaiseen
asiakirjaan, jonka voi lähettää jokaikiseen numeropalveluun ym puljuun
jolla kielletään soittaminen ja sähköpostin lähettäminen?
Kiittäen,
yx-yrittäjä
MARKKINOINTIKIELTO
6
1295
Vastaukset
- Parantele tästä
""Kiellän teitä ja yritystänne lähettämästä minulle mainospostia tai mitään muutakaan markkinointimateriaalianne, samoin puhelinmyyntikielto
Tämä markkinointikielto yriytsäämme kohtaan koskee kaikkia näitä mainosvälineitä:
-Puhelinmyynti
-Suoramarkkinointikirjeiden lähettäminen
-Sähköpostitse tapahtuva mainostus ja markkinointi
-GSM-tekstiviestimainonta
-Telefax.-mainonta
Yrityksemme nimi on
Pekan Pulju Oy
Paljetie 65
00100 HELSINKI ""
Eikös se kielto siinä ole sanotuna? Nyt jäät vaan vartoilemaan että kuinka hyvin tämä kielto puree. - marcus@
hei yrittäjä
soittaminen ei ole kielletty yrityksille, kuitenkin porsaanreikiä on olemassa ja lista kaikista suomessa puhelinmyyntiä harjoittavista yrityksistä.
voit ottaa yhteyttä [email protected] niin kerron lisää. - joopajoooooo...
Tämän alan firma sai toimintakiellon muutama vuosi sitten kun eivät pystyneet takaamaan palvelua.
- "telepalvelua"
Tämä Suomen Telepalvelukeskus on pahempi kuin huijariyritysrekisterifirmat yhteensä. Huvittavaa, että markkinoivat palvelunaan mm. "Jos aggressiiviset telemarkkinointiyritykset lähettävät uudet sopimuspaperit sinulle vaikka et ole niitä tilannut, huolehdimme niiden peruuttamisesta" - ja itse toimivat juuri näin eli harrastavat aggressiivista telemarkkinointia ja lähettävät laskun palvelusta vaikka sitä ei ole edes tilattu.
- Pietu88
Kyllä mulla on ainakin hiljentynyt luuri helmikuun jälkeen, kun palvelun tilasin. 99e ei todellakaan ole paha hinta siitä mielenrauhasta. Pahimmillaan jopa 4-5 tyyppiä soitteli saman päivän aikana kaupitellen milloin mitäkin sontaa.
- 1236 54
Siis he lopettivat oman spammi- tms postinsa lähettämisen - vanha kikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072