MARKKINOINTIKIELTO

Yxkaxfax

Hei

oisko teillä näppärillä ihmisillä joku hieno pohja/linkki sellaiseen
asiakirjaan, jonka voi lähettää jokaikiseen numeropalveluun ym puljuun
jolla kielletään soittaminen ja sähköpostin lähettäminen?

Kiittäen,
yx-yrittäjä

6

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parantele tästä

      ""Kiellän teitä ja yritystänne lähettämästä minulle mainospostia tai mitään muutakaan markkinointimateriaalianne, samoin puhelinmyyntikielto

      Tämä markkinointikielto yriytsäämme kohtaan koskee kaikkia näitä mainosvälineitä:

      -Puhelinmyynti
      -Suoramarkkinointikirjeiden lähettäminen
      -Sähköpostitse tapahtuva mainostus ja markkinointi
      -GSM-tekstiviestimainonta
      -Telefax.-mainonta

      Yrityksemme nimi on

      Pekan Pulju Oy
      Paljetie 65
      00100 HELSINKI ""

      Eikös se kielto siinä ole sanotuna? Nyt jäät vaan vartoilemaan että kuinka hyvin tämä kielto puree.

    • marcus@

      hei yrittäjä

      soittaminen ei ole kielletty yrityksille, kuitenkin porsaanreikiä on olemassa ja lista kaikista suomessa puhelinmyyntiä harjoittavista yrityksistä.

      voit ottaa yhteyttä [email protected] niin kerron lisää.

    • joopajoooooo...

      Tämän alan firma sai toimintakiellon muutama vuosi sitten kun eivät pystyneet takaamaan palvelua.

    • "telepalvelua"

      Tämä Suomen Telepalvelukeskus on pahempi kuin huijariyritysrekisterifirmat yhteensä. Huvittavaa, että markkinoivat palvelunaan mm. "Jos aggressiiviset telemarkkinointiyritykset lähettävät uudet sopimuspaperit sinulle vaikka et ole niitä tilannut, huolehdimme niiden peruuttamisesta" - ja itse toimivat juuri näin eli harrastavat aggressiivista telemarkkinointia ja lähettävät laskun palvelusta vaikka sitä ei ole edes tilattu.

    • Pietu88

      Kyllä mulla on ainakin hiljentynyt luuri helmikuun jälkeen, kun palvelun tilasin. 99e ei todellakaan ole paha hinta siitä mielenrauhasta. Pahimmillaan jopa 4-5 tyyppiä soitteli saman päivän aikana kaupitellen milloin mitäkin sontaa.

      • 1236 54

        Siis he lopettivat oman spammi- tms postinsa lähettämisen - vanha kikka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe