Onko kenelläkään kokemusta morsiuspukuja myyvästä nettikaupasta nimeltä Jen Jen house? Puvut tuntuu olevan kovin nopealla toimitusajalla ja halpoja. Kysymys on siis että voiko tämä olla totta??
Hääpukuliike JenJen House?
3
1013
Vastaukset
- never again!!!!
Onko kysymys siitä että se on halpa?! Sitten se on mutta jos on siitä onko se HYVÄ!???!! En suosittele. Käypäs ensin katsomassa pukuja liikkeistä ja sitten jos uskallat tilat "sen ainoan" ja heti petyt "mitä olet mennyt tekemään"...... Mieti itse miltä voi näyttää halpa puku?! Mullehän se on sama kun olen jo kulkenut tätä "reittiä"... onko sinulla vara osta kahta pukua? Toivottavasti ymmärsit:)
- Mieti
Olen samaa mieltä never againin kanssa. Kannattaa myös miettiä eettisiä puolia kuten pukujen valmistus mahdollisella lapsityövoimalla. Työllistä mielummin suomalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574