JenJen House.com...

Vanha eukko

...onko kenelläkään kokemusta kyseisestä toimijasta?

30

4049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella pettynyt

      Kyllä on ja huonoja sellaisia. Tilasin sieltä kaksi standardikokoista mekkoa ja ne eivät vastanneet malliltaan ja laadultaan odotuksia. Mekot oli epäsiististi tehtyjä esim. vetoketjut eivät mene päällä kunnolla kiinni ja ompeleet ovat sotkuisia. Olen yrittänyt saada palautuslupaa mekoille, mutta he ehdottivat 25 % hyvitystä ja käyntiä paikallisella räätälillä. Kun ilmoitin, että en hyväksy muuta kuin täyden hyvityksen, kirjeenvaihto loppui täydellisesti siihen. Nettisivuilla ei selvästi kerrota, että tuotteita ei voi palauttaa näköjään millään perusteella. Sivuilta ei myöskään käy selväksi, että kyseessä on täysin kiinalinen toimittaja. Kannattaa unohtaa tämä toimittaja. Kannattaa tutustua palautusehtoihin tosi huolella ja selvittää minkämaalainen on toimittja, ennen kuin tilaa mitään. Omaa tyhmyyttähän tämä tilanteeni osittain on, mutta opetti tämä ainakin sen, että jatkossa en varmasti tilaa netistä mitään, jos sivustolla ei selvästi kerroja toimittajan yhteystietoja ja maata.

    • rewq

      http://www.jenjenhouse.com/fi/A-linjainen-Prinsessa-V-kaula-aukko-Kokopitkae-Sifonki--Polyesteri-Tanssiaismekot-Jossa-Rypytys--Helmikirjailu-018005105-g5105
      Itselleni tilasin kesän kurssijuhlaa varten tällaisen mekon. Odotukset olivat todella korkealla, mutta melko rytinällä ne tulivat alas kun sain puvun päälleni. Vyötäröstä puku istuu kohtuuhyvin päälle, mutta mekon yläosa on aivan liian iso ja massiivinen. Tilasin mekon 2 koossa. Mittalaulukon mukaan rinnanympärys on kysiesessä koossa 83cm, mutta tuossa mekossa rinnanympärysmitta on paljon suurempi ja sen takia joudun viemään puvun ompelijalle ja pienennyttämään sitä ihan reippaasti. Yläosassa on paljon pientä paljettia ja pikkuhelmiä ja toppaukset ovat melko paksut, joten hiukan pelottaa miten kavennus onnistuu :s
      Tilasin siis juuri samanlaisen mekon kuin kuvassa näkyy värinsäkin puolesta, mutta todellisuudessa puku on täysin punainen, myös tuo yläosa. Sekin oli suuripettymys ja melko shokki, että puku oli täysin punainen koska se on kuitenkin melko hallitseva väri. Olisin halunnut yläosan olevan vaalea/valkoinen.

      Minullekin tuli täysin yllätyksenä, että tilaus tulee kiinasta asti. Jos olisin tiennyt asiasta, todennäköisesti en olisi tilannut tätä kyseistä pukua. En itse hirveästi tutustunut palautusehtoihin/ muihin tietohommiin, niin nyt kyllä ärsyttää oma huolimattomuuteni ja välinpitämättömyyteni. Ärsyttävää ajatella, että lähettävät asiakkailleen tulemaan huonolaatuisia mekkoja eivätkä ota palautuksia vastaan!

    • anskuBansku

      Hei, onnistuiko kavennus? suositteletko ostamista vai kannattaako jättää väliin. tosin mekot ovat edullisia, ettei olisi suuri menetys.

    • ~Minea

      Itse tilasin JenJenHouselta kaksi hääpukua ja molemmat ovat täydellisiä! Laatu hyvää ja näyttivät siltä miltä kuvissakin! Toimituskin oli suhteellisen nopeaa, kun tilasin standardi koon enkä omilla mitoilla. lähetys oli perillä paljon ennen tilaukseen laitettua "viimeistä" toimitus päivää!

    • lkihlikhl

      kaikki ne mekot tulee kiinasta, ainakin verkkokauppojen hääpuvut, oli se sitten suomalainen verkkokauppa tai ulkolainen.

      • en ostaisi netistä u

        totta, on tullut suomeenkin nettikauppoja jotka kauppaavat näitä todella edullisia pukuja standardikoossa tai mittatilauksena ja kiinalaisista tehtaistahan nekin todennököisesti tulevat. Ostajalle on kuitenkin eroa siinä tekeekö kaupat kotimaisen vai jonkun ulkomaisen nettipuljun kanssa. Uskaltaisin toivoa, että kotimaisesta nettiputiikista voisi saada ongelmia kohdatessaan parempaa palvelua ja onhan meillä täällä oma kuluttajansuojalaki. toki EU:ssakin on oma kuluttajansuojalakinsta, mutta jos kiinasta ostaa niin eipä kata niitä kauppoja.

        Jos tilaa huippuhuokean puvun ulkomailta (EU:n ulkopuolelta) on hyvä varautua myös siihen että tuote voi jäädä tulliin jolloin maksettavaksi tulee sitten arvonlisävero sekä tulli. Ja kun tuotetta pääse sovittamaan eikä näkemään niin laadusta ei voi tietää etukäteen ja palauttaminen postin hinnoilla on aika arvokasta (jos edes ottavat palautuksia vastaan). Lisäksi muutosompeluksien tekeminen suomessa voi tulla maksamaan liki saman verran kuin mitä puku on maksanut (esim. kavennus ja laahuksen poisto on mulle maksanut n.170euroa suomessa).


    • Iloisesti yllättynyt

      Tilasin Jen Jeniltä pitkän harkinnan jälkeen juhlamekon! Tilasin tarkoituksella aika yksinkertaisen mallin jotta pieleen menemisen mahdollisuus olisi pienempi. Olin varautunut, että sieltä voi tulla joku ihan hirvittävä riepu.. Yllätyin erittäin positiivisesti. Mekko on todella kaunis ja hyvin tehty! Tilasin omilla mitoilla ja mekko istuu täydellisesti!!

    • Onnellinen asiakas

      Tilasin hääpuvun JenjenHouselta ja varauduin myöskin että sieltä voi tulla huonosti tehty puku. 2 viikkoa tilauksestani tuli sähköpostiini ilmoitus tullimaksusta n.25 euroa, ja sen maksettuani soitti DHL:stä että olisivat tuomassa pakettia. Paketti oli yllättävän pienikokoinen, pelkäsin tässä vaiheessa että puku on täysin ryppyinen kun on tungettu noin pieneen boksiin. Kotona sain onnekseni todeta että räätälöidyin mitoin tilaamani puku oli lähes täydellinen! Puku oli pakattu muovipussiin nurinpäin, nätisti viikattuna, eikä ainakaan tästä puvusta huomannut kuljetuksesta/pakkaamisesta johtuvaa ulkoista vikaa. Muutama irtonainen lanka oli kiinni ja kuvassa olevan puvun etuosan kirjailut olivat hieman erilaiset kuin omassani, mutta eivät siltikään rumat. :) Olen erittäin tyytyväinen ja mielestäni 200 e kiinassa tehdyksi hääpuvuksi aivan upea ja istuu minulle täydellisesti.

    • Häät2013

      Kirjoitin juuri toiseen paikkaan tästä, mutta laitetaan tännekin - ns. hyvä kiertämään!

      Hei,

      Ennen kun rohkaistuin itse tilaamaan ks.firmasta selailin näitä ja muita JenJen housesta kirjoitettuja arvosteluja hieman skeptisesti, ja tuntuu siltä että palvelusta ollaan joko supertyytyväisiä tai supertyytymättömiä, eli jos hyvin käy niin saa huikean hienon design-kopion ja jos ei niin sitten ilmeisesti kaikki on mennyt pieleen (eli hieman tuurista kiinni kuka on ommellut jne).

      Mutta mutta, itselleni kävi samoin kuin yllä kirjoittaneille, eli ihan huikaisevan hieno tuuri - puku tehtiin niinikäänn räätälöitynä ja pelkäsin pahinta kun paketti oli saapuessaan yllättävän pieni (kun piti vielä olla huntu ja vannehamekin samassa) mutta ovat siellä ilmeisesti pakkaamisen mestareita kun kaikki tilatutn tuotteet löytyivät laatikosta ja kuten sanottu, puku on täydellinen, istuu kuin hansikas ja niin hienoa käsityötä ja hienoista materiaaleista että alta pois! Miltei purskahdin itkuun liikutuksesta ja onnesta kun tajusin että tässä se nyt on, minun unelmieni hääpuku, ihkaelävänä Huh huh. Olin niin varautunut siihen että puku on aivan epäonnistunut tekele, että olin jo mielessäni päättänyt minkä seuraavan "kokeilumekon" tilaan eri nettitilaustoimittajalta : )

      Puvussani ei tosiaan ole säästelty kangasta, siinä on noin 6 kerrosta ja todella pitkä laahus, johon on liikkumista helpottamaan tehty rannelenkki, on käsittämätöntä että tällaista käsityötä voi tilata näin edullisesti, olkoonkin että ovat kopioita alkuperäisistä. Olisin tosiaan ollut valmis maksamaan enemmän, jos olisin tiennyt että näin upea puku tulee. Kun ottaa huomioon, että paketti saapui n.kolmessa viikossa tilauksesta, ei voi kuin suositella tätä palvelua.

      Hintaa hääpuvulle räätälöinteineen tuli yhteensä noin 170 e! Ei voi kuin ihmetellä (ja tuntea hieman huonoa omaatuntoa siitä miten huonot palkat siellä täytyy olla..!). Mutta kuten sanottu, alun perin lähdin tähän leikkiin oikeastaan kokeilemaan että miten tällaisessa oikein todella käy, ja oli ainoa tapa jolla itse pystyin oman budjettini puitteissa hankkimaan unelmieni hääpuvun. Esittelin puvun eilen äidillenikin, joka on ollut tästä lähinnä huvittunut, kun ei oikein usko näiden nettihääpukujen laatuun, kun hän tuli auttamaan minua että saatiin ensimmäistä kertaa puku kokeiltua siten että kaikki nauhat takaa kiristettiin riittävän tiukalle, itse se ei oikein onnistu : )) Äiti oli aivan myyty, ja totesi että parempaa pukua en löytäisi mistään!

      Tämä ylitti kaikki odotukseni, joten vielä kerran lämpimät suositteluni kaikille - nyt vain kun kaikki muut häävalmistelut sujuisivat yhtä hienosti : )

      • huh mitä menoa

        "Olkoonkin, että on kopio" tässä sitten yksi riski lisää, sillä tuotekopion ostaminen edes itselle omaan käyttöön on rikos. Oikean designin omistava yritys voi vaatia suht kovia korvauksia plagiaatin maahantuonnista ja jää mekko saamatta. Todella venäläistä rulettia - ostaa kiinasta tuoteväärennös ja tuoda se suomeen. Tulli toki tutkii myös tuoteväärennöstapauksia, joten jos virkailija siellä osaa asiansa niin tullimaksun lisäksi haluaa myös nähdä tuotteen ja siitä osaa ottaa yhteyttä oikeaan muotitaloon jonka mallista kopio on tehty.


    • Wanhat-13

      Minäkin tilasin vanhojentanssimekon jenjenhouselta viime kuussa ja tulla tupsahti viime viikolla ovelle asti. Mekko oli aivan täydellinen, hameessa 5 kerrosta kangasta, hyvin tehdyt ja kiinnitetyt paljetit jne. En voi muutakuin suositella:) Tilasin omilla mitoilla ja istuu kuin valettu! Olin itse aluksi myös hyvin skeptinen kaiken huonon palautteen takia mutta aivan turhaan!

      • toinen wanha 13

        .mietin just että pitäiskö tilata omalla ko että ei tarvis välttämättä ompelialle viedä vai onko tullu hyviä ja sopivia mekkoja valmiilla mitoilla? ja maksaako se paljo enemmän jos ottaa omilla mitoilla?:) ja kui paljo kauemmin kestää tulla


    • Jenjenjen

      Itse sain tänään tilaamani puvun, ja on aivan ihana! Kokemattomampana tilailijana minut yllätti kuitenkin ylimääräinen tullimaksu, joka ilmoitettiin ennen saapumista sähköpostilla. Puvulle tuli siis lisähintaa n. 14€. Onneksi siis selailin sähköpostia, sillä 10 päivän kuluessa mekko olisi lähetetty takaisin valmistajalle, mikäli en olisi viestiin reagoinut!
      Mut nyt on mekko käsissä ja hymy korvissa :)

    • hhuolestunutt

      Hei! Tilasin eilen itselleni mekon kyseisestä nettikaupasta. Kun yritin tänään kirjautua sivuilleni, se ei onnistunut. Laitoin s-postin oikein mutta ajattelin että ehkä unohdin salasanan. Koitin saada sitä s-postiini, mutta sitten se vaan ilmoitti että "sähköpostiosoitetta ei ole olemassa". Sain kuitenkin tilausvarmistuksen tähän samaan sähköpostiosoitteeseen. Missähän on vika? Laitoin kyllä viestiä asiakaspalveluun..

      Ja sitten, missä vaiheessa maksoitte ostoksenne? Kun saitte tuotteen, vai jo tilausvaiheessa ? Itseäni hämmentää vähän tuo Paypal systeemin toiminta...

      • hhuolestunutt

        HUH, suljin koko netin, yritin uudelleen ja pääsin kirjautumaan sisään. :)


    • ähääää

      tilaan jenjen housesta mutta en tajua maksu tapaa

    • paka3

      MOI ONKO KUKAAN KENGIÄ TILANNUT? tippuuko pohjalliset ensinmäisen sadanmetrin jälkeen? :b

    • arveluttaa

      Itsekkin ajattelin tilata rippimekon kesäksi tuolta ja kyseessä siis tämä mekko: http://www.jenjenhouse.com/fi/A-linjainen-Prinsessa-Olkaimeton-Lyhyt-Mini-Sifonki--Satiini-Lomamekkoja-Jossa-Rypytys--Helmikirjailu-020003307-g3307 (erin värisenä vaan)
      vähä arveluttaa ku kuitenki tulee maksamaan jotain 85 € kun pitää ottaa räätälöitynä, että jos ei olekaan hyvä ja sitten sitä ei voi palauttaa..

      Kauanko teillä on paketin saapuminen kestänyt? Ja onko räätälöitynä tullut mekko ollut saman kokoinen mitä on luvattu?

    • moimoi
    • Pettynyt.

      Ostin kenkiä, rumia, halvan näköisiä ja niissä oli todella epäsiistit liimaukset. Onneksi en ostanut mekkoa mitä ajattelin.

    • kesämorsian2013

      Tilasin hääpuvun marraskuussa ja neljän viikon päästä se tuli pienessä paketissa kotiovelle. Kuvat jenjenhousen sivuilla on hieman epäselviä, mutta ajattelin ottaa riskin ja ostin sian säkissä. Jännitin kovasti avatessani pakettia mitä sieltä löytyy. Ensimmäinen kommentti kun sain paketin auki, JES se on ainakin valkoinen. Paketista paljastui aivan upea luomus, kuvista ei saanut edes niin selkeää ja ihanaa kuvaa puvusta, mitä se sitten luonnossa oli! Päälle mahtui oikein hyvin kun nyörityksillä valitsin, juuri senkin vuoksi, että nyörillä pystyy pelaamaan pitkälle koon suhteen. Päällä aivan upea, unelmien puku! Todellakin suosittelen, sillä tuohon hintaan ei tule saamaan Suomesta edes kankaita hääpukuun!

      • Ellih

        Minkä puvun tilasit? Epäröin vielä tilaamista..


    • Ellih
    • Maikki15

      Tilasin Jenjenhouselta viime marraskuussa tämän mekon pikkujouluihin http://www.jenjenhouse.com/A-Line-Princess-Sweetheart-Knee-Length-Satin-Lace-Bridesmaid-Dresses-With-Lace-007001884-g1884 mustana.

      Tilaukseni lähti vähän myöhään ja jännitin, ehtiikö mekko tulla, koska odotin kuitenkin toimituksen myöhästymistä. Mekko kuitenkin tuli juuri ajallaan ja netistä pystyi seuraamaan hyvin lähetyksen etenemistä. Ainoa miinus toimituksesta tuli suomalaiselle kuuriripalvelulle, josta ei soitettu kun mekkoa oltiin tuomassa, enkä ollut kotona silloin. Minun piti itse ottaa sinne yhteyttä ja sopia uusi toimitusaika. Ja luonnollisesti EU:n ulkopuolelta tulevasta tavarasta piti maksaa huolintamaksu tullille, joka ei suuren suuri lisä ollut loppulaskuun.

      Tilasin mekon myös omilla mitoillani ja se istui yllättävän hyvin. Yläosa oli ehkä vähän löysä, mutta ei merkittävästi. Iloinen yllätys oli mekkoon kuuluvat, sisäänommellut liivit, jolloin ei tavinnut meittiä okaimettomien liivien ostamista erikseen.

      Kangas oli hyvälaatuinen ja ompeleet mielestäni hyvin tehty. Aion tilata myös häämekon täältä, tosin nyörityksillä jolloin ainakin yläosaa pystyy vähän säätämään. Ja tilasin myös värikartan, josta näkee luonnossa kaikki ne värit, joissa mekkoja on mahdollista tilata. Suosittelen!

      Olen lukenut ihmisten negatiivisista kokemuksista Jenjenhousen kanssa. Maksoin aikaisemmin ja aion maksaa vastakin nettitilaukseni luottokortilla, jolloin on luottoyhtiön kautta edes joku suoja rahojen saamisessa takaisin, jos tilaus ei tule, tilaus on väärä tai vahingoittunut toimituksen yhteydessä tms.

      MIkäli mekon tilaa Jenjenhousesta omilla mitoilla ja mitat ovat valmiissa mekossa oikein, mutta mekko ei silti istu, he eivät hyväksy palautuksia. Mikäli voi osoittaa, että valmiissa mekossa mitat ovat väärin, palaus on mahdollista. Kannattaa siis mitata tarkasti omat mittansa ja valmiin mekon mitat.

    • apua tarvitseva

      Hei, voisiku joku auttaa? Olen tilaamassa puku jenjenhouselta, mutta en ymmärrä tätä maksu systeemiä. Yritän maksaa luottokortilla mutta joka kerta se ilmoittaa että "Olemme pahoillamme, emme pystyneet vahvistamaan kortin tiedot. Ole hyvä ja yritä uudelleen. Hyväksymme myös maksun käyttämällä Western Union tai tilisiirto. Jos tarvitset apua, ota meihin kautta live chat." Eli mitä tämä tarkoittaa? Pitäisi äkkiä hommata puku tanssiaisiin... Olen kokeillut koko perheen jokaista luottokorttia, mutta samaa vaan tulee...

    • apua tarvitseva2

      Miten te maksoitte tilauksen, ku en saa sitä millään maksetuksi, valittaa vain että virheellinen tilinumero?

      • Morsio13

        Onnistuiko teillä loppujen lopuksi maksaminen?
        Itselläni tuo sama ongelma.. Yritin maksaa pukua useamman kerran siinä onnistumatta. Sain sähköpostiini monta tilausvahvistusta, yhtä monta, kuinka monta kertaa yritin pukua maksaa.
        Jos jollakin kokemusta, vastatkaa!


    • kesämorsian2013

      Visalla maksoin ja hyvin onnistui.

    • tiikeli

      Onko tämä JenJenHouse sama kuin JJ'sHouse???
      Näyttäisi olevan samanlaiset nettisivut eri osoitteilla kuitenkin :P

    • TimoWT

      Moi, yleinen laatutaso vastaa hintaa eli ei kummoinen. Mutta Kannattaa muistaa, että palautus Kiinaan on kallista ja sinä maksat sen. Vaikka moka olisi tavarantoimittajan. Tilasin kolmet kengät kokoa 44, ja yhdet olivat sitten jotain aivan muuta.(viulukotelo) Reklamoin asiallisesti, mutta ei vaikutusta. Uhkailin julkistaa kaiken keskustelun ja siitä oli se seuraus, että lupasivat ottaa takaisin virheelliset kengät, mutta minun täytyisi maksaa viulut.

      Kuulostaa ja on kusetusta. Lisäksi kannattaa tilatessa muistaa 16% tulli ja 24% alv JA 14€ laskutupalkkio UPS:lta.

      Suosittelen mitä lämpimimmin karttamaan tätä firmaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      268
      2669
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      206
      1718
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      233
      1064
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      69
      786
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe