TIINAN TALLIT?

umpeloinen

Haluaisin kuulla omia kokemuksianne Tiinan tallista Seinäjoella/ratsastusleireistä. Mitä tykkäsitte tallista, hevosista, opettajista ja ylipäätään tallin toiminnasta? :D vai :(

23

4692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinis

      Kiva talli:),Itse käyn siellä ratsastamassa kerran viikossa ja toisen kerran vain hoitelemassa hevosia ja tekemässä tallitöitä,Itse olen ollut kerran siellä leirillä ja oli kivaa,Leirin hevosista suurinosa on myyntihevosia ja jotkut ovat ihan vakkareita.Opettajat on mukavia ja antavat kehittävää palautetta.Hevoset ovat kaikki mukavia ja monipuolisia,Kaikille löytyy oma lemppari mutta siis itse ainakin tallista tykkään:D

    • kasjo

      Todella kiva leiripaikka. Hyvät majoitustilat yms. Olen menossa tänään kesänä uudestaan. Hevosten uitto on huippua.

    • addsfdsffdfgd

      Tiina itsekö siellä kirjoittaa ja komppaa itse itseään.

    • 3.leiriläinen

      Ite olin 2014 kesällä Tiiniksen leirillä oli tosi mukavat leiriavustajat, hyvät ruuat sekä monipuolisia tunteja. Leiri talo oikein hyvä verrattuna Capri tallin tiloihin. Suosittelen lämpimästi ja oon ite nyt kesällä menossa 3. leirille:)

    • kdkdkdkdkdk

      En usko että Tiinan tarvii täällä kompata. Leirejä 27 vuotta takana eiköhän se kerro jotain. Mielestäni myös paras leiripaikka. Tässä kopioitua sivuilta
      * Ratsastusta 2 tuntia/ vrk. Vuokrausleirillä 4 tuntia/vrk

      * Yöratsastusta maastossa.

      * Hevosten uittamista.

      * Teoriaa sekä käytännön harjoittelua.

      * Täysihoidon ( aamu/iltapala sekä 2 lämminta ateriaa)

      * Vakuutus

      * Leirikilpailut ( ei pakollinen)
      * Leirikaste ( ei pakollinen)
      * Leirikioski

      * Mahdollisuus suorittaa srl:än ratsastus- ja hevostaitomerkkejä
      * Oma hoitohevonen
      * Kärryajelua
      * Vikellystä ( alkeet)

      * Tuntien videointia
      * Nuotio Ilta ( paistamme vaahtokarkkeja
      sekä lättyjä myös makkaraa)
      * Rantasauna lämpiää myös leirien aikaan.

    • uteliasDDDD

      Moi! entiiä eksyykö kukaan enään tänne, mutta olen menossa tiinan tallin leirille nyt 2018 kesällä lirille 5. En ole ennen siellä ollut mutta kuulostaa kivalta ja tykkään vuokraleiri ideasta. Sattuisko kukaan lukeman tätä joka olisi tulossa samalle leirille! ois tosi siistii!!

    • Anonyymi

      Tuleeko kukaan leirille 4 2020 vai onko edes koronan takia

    • Anonyymi

      Mun mielestä paras talli:) Käyn siellä joka tiistai laukkatunneilla ja sieltä saa hyvää opetusta mun mielestä. Mun kaverikin käy siellä ja se on helppo C tasolla eli yhen tason mua korkeemmalla. Ja kerron nyt muuten vaan että mun lempi poni on Maksi ja jos nyt Kipsu lasketaan hevoseksi niin lempi hevonen on Kipsu

      • Anonyymi

        Onko sul ig


    • Anonyymi

      On tosi kiva talli! Ammattitaitoiset opettajat ja monipuoliset hevoset. Suosittelen!

    • Anonyymi

      maailman paras talli, käyn ite siellä ja voin ite sanoo että ihan parhaat avustajat jne. Mun lempi poni on Maksi ja hevonen on Kipsu

      •siellä on tosi hyvii leirejä

      •siellä opetetaan todella hyvin

    • Anonyymi

      Kiva talli! Haluaisin nyt vaan sanoa , että mun lemppariponi on Mara

    • Anonyymi

      Talli on tosi hyvä, mä käyn tiiniksellä joka torstai ja tallilla, on parhaat opet. Ite meen kesällä leirille joten voin tulla tänne kirjoittamaan kokemusta siltä leiriltä. Voin sanoa että tallilla ei ole mitään kiusaamista jne. Ja kaikki on kaikkien kavereita, tallilla isot kaveri porukat toimii todella hyvin ja Maksi on mun lempi poni❤️❤️ Mut jos joku vielä lukee tätä, niin voisiko kertoa millaisia tiiniksen leirit ovat? :)

    • Anonyymi

      Olen ollut siellä nyt hiukan ja tänään minulla on tunti:) Kertokaa jos haluatte tutustua!Ja PS.Mahtava talli,ihania ohjaajia.Olen itse aika aloittelija ja kokemusta hevosista vain hieman mutta tunnen kuuluvani yhteen hevosten kanssa:3

    • Anonyymi

      Ja rakastan Tarua!!Mun rakas babeXd<33@Loverthetaru

    • Anonyymi

      Et uskokkaan miten ihana paikka!!On besttttt

    • Anonyymi

      Mahtava paikka! Rakastan todella paljon tiinan tallin opetusta ja leirejä! Soinin leirit ovat todella suosittuja. Rakastan niitä yli kaiken!

    • Anonyymi

      Onko tiinan tallilla aikuisille mitään alkeistunteja?

    • Anonyymi

      Tuleeko kukaa 2024 kesäleirille nro 6?

      • Anonyymi

        Mä tuun sille leirille


    • Anonyymi

      Tiiniksellä ei juurikaan korjata istuntaa, joka on tallille pieni miinus🫤

    • Anonyymi

      Tuleeko joku 2024 tiiniksen 3leirille

    • Anonyymi

      TIINIS THE BEST!mut se ope se Jannika tai se nii en kauheest tykkää sen opetus tavasta ku se arvostelee mun ratsastusta liikaa ja luuli mua kerran aloittelijaks...:(
      Muuten ihan parasta!Aika vähän toki tammoja mut IHAN PARAS SANDRA THE BEST OPE EVER❣️❣️❣️

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe