Mutta jehovan Todistajien ei? Kuulun siis luterilaisiin vanhempieni kautta, mutta en usko jumalaan. siltikin, eikö raamattu kiellä tappamisen.
Miksi minun pitää mennä armeijaan?
3
88
Vastaukset
- dg ee
Ei sinun tarvitse, mutta kaikesta joutuu maksamaan hinnan.
- buubelibuu
itteastiassa ei kenenkään tartte mennä armeijaan, kieltäytyy vaan menemästä, ei siitä hirtetä suomessa
eikä ne laita kait vankilaankaan, kun ei ol paikkoi vapait vangeil, eikä hakkuja millä hakata kiviä Myös erilaiset sairaudet ovat sellaisia asioita joiden takia ei ymmärrettävästi
ole " armeijakuntoinen ".Ymmärtääkseeni ei ole henkilön vika jos nyt on sellainen
että ei ole "armeijaan menijäksi". Onko se jokin ihmisen paremmuuden mitta, että
on hyväksytty ko. laitokseen ? Ja mitähän hintaa siinä sitten pitää maksaa.
Ihmetyttää erään julkisuuden henkilön kommentit, että Jehovan todistajat
pitäisi saada jonkinlaiseen palvelukseen, kun samalla lopetetaan varuskuntia ?
Mitähän mieltä nämä työpaikkansa menettävät ovat tuollaisesta touhusta.Onko
armeijaan menevien kunto vai mikä siihen on syynä, että pientä porukkaa
halutaan " taisteluihin ".Taitaa olla kovaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950