Mutta jehovan Todistajien ei? Kuulun siis luterilaisiin vanhempieni kautta, mutta en usko jumalaan. siltikin, eikö raamattu kiellä tappamisen.
Miksi minun pitää mennä armeijaan?
3
135
Vastaukset
- dg ee
Ei sinun tarvitse, mutta kaikesta joutuu maksamaan hinnan.
- buubelibuu
itteastiassa ei kenenkään tartte mennä armeijaan, kieltäytyy vaan menemästä, ei siitä hirtetä suomessa
eikä ne laita kait vankilaankaan, kun ei ol paikkoi vapait vangeil, eikä hakkuja millä hakata kiviä Myös erilaiset sairaudet ovat sellaisia asioita joiden takia ei ymmärrettävästi
ole " armeijakuntoinen ".Ymmärtääkseeni ei ole henkilön vika jos nyt on sellainen
että ei ole "armeijaan menijäksi". Onko se jokin ihmisen paremmuuden mitta, että
on hyväksytty ko. laitokseen ? Ja mitähän hintaa siinä sitten pitää maksaa.
Ihmetyttää erään julkisuuden henkilön kommentit, että Jehovan todistajat
pitäisi saada jonkinlaiseen palvelukseen, kun samalla lopetetaan varuskuntia ?
Mitähän mieltä nämä työpaikkansa menettävät ovat tuollaisesta touhusta.Onko
armeijaan menevien kunto vai mikä siihen on syynä, että pientä porukkaa
halutaan " taisteluihin ".Taitaa olla kovaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456