Koirat kiinni!!!

Piskitkii

Ihmetystä on herättänyt jo jonkin aikaa irrallaan olevat koirat Virroilla meijerintien ja pääskyntien välimaisemissa tämän tuosta,eilen viimeksi.Eikö kyseinen koiranomistaja tiedä,että koirat on pidettävä kytkettyinä.Käsittääkseni sama laki koskee myös hänen koiriaan.Olen kuullut,että poliisit olisivat jossain vaiheessa
käyneet valistamassa kyseistä herraa,mutta tuloksetta.Sama peli jatkuu.

11

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siekkinen

      Ottakaa koira kiinni ja viekää se löytyeläin paikkaa. Omistaja joutuu maksamaan lunastusmaksun.

    • Virroilla on muitakin koiriaan vapaana pitäviä ihmisiä keskustassa.Nuori naishenkilö piti lassien näköisiä koiriaan (2kpl), vapaana alkuviikosta. Koirat seikkailivat pitkin jalkakäytävää.Itselläni oli pieni sylikoiran kokoinen hauveli talutusnarussa ja jouduin koko matkan keskustaan asti pitämään pitkää välimatkaa heihin,koska koirista toinen kyttäsi ja pysähtyi koko ajan tuijottamaan taakseen koiraani päin.Jouduin useasti seisoskelemaan useita minuutteja odottaessani,että ne koirat suostuivat etenemään.Tälle neidille ei tullut näköjään mieleenkään laittaa koiriansa kiinni,vaikka se todella häiritsi muita liikkujia.
      En todellakaan ihmettele,että on olemassa koirien vihaajia,kun tällaisia typeryksiä olemassa.
      Eräänä aamuna olin koirani kanssa ulkona,koira kytkettynä,ja heittelin sille palloa.Kuulin auton lähestyvän hurjaa vauhtia,ja niin väistin nurmikolle.Kun auto kurvasi lähes varpaitteni yli,sieltä nousi vanhempi herra,joka alkoi heti kirosanoilla huutamaan,että eikö s......na ole muuta paikkaa koiran pas....een kuin toisten pihat.Sanoin,että jos koiralle tulee hätä,minulla on aina pussi mukana,enkä todellakaan jätä koiran jätöksiä maahan.Tämä mies ei halunnut kuunnella sanaakaan,vaan käyttäytyi uhkaavan vihamielisesti.
      Ensinnäkään en ollut pas...ssa koiraani,vaan väistin hänen autoaan.Virroilla on sitten niin ihania ja ystävällisiä vanhoja miehiä,että.

      • Mänttäläinen

        Tämän äskeisen kommentin kirjoittaja on koirien käytöstä tuntematon liioittelija.
        Kommentti on aivan persseestä näin täysin asiaa tuntemattomankin sivustaseuraajan silmissä :D


    • Omaishuolto-ongelmat

      Kyllä Virroillakin täytyisi nykyään olla muuta valitettavaa kuin koiranjätökset!
      Eikö ketään huoleta meidän vanhusten huolto ja miten omaiset pärjäävät, kun
      muistisairaat vanhukset hortoilevat karkuun sairaalasta tai kotoaan ja koko talo
      joutuu "omaishoitamaan"?
      -- Kyllä siinä rytäkässä muutama koiranpaska on pikku asia!
      Ensiksi täytyy huolehtia omat omaiset ja vasta sen jälkeen naapurien koirat!
      Mutta näyttääpä nykyajan huolet olevan kovin pientä lajia!!!

    • 27

      Eihän ne jepetkään ole kiinni.

    • Seikkinen

      Kuntapäättäjät laittakaa koiravero esim. 100 € per koira.

    • Ennen omistin koiran

      Nämä koirat joista on puhuttu ovat ihan kilttejä koiria ja palaavat kiltisti kotiin, mutta
      omistajan lakitieto ei ole hallussa - ei ole koiran vika jos se päästetään ulostamaan naapuriensa nurkkiin! Koiralla on oma kotireviiri, johon se ei ulosta
      ellei ole pakko! Mutta naapurin portin pieli ei enää ole koti-reviiri!
      Siis älkää haukkuko koiria vaan omistajia!

    • 38

      Tuleepa se pihanurmikko sitten lannotettua.

    • jo on

      Samaiset koirat jälleen kuljeksivat irti tänä aamuna.

      • 17

        Antakaapa niitten hauveleitten merkitä reviirinsä..


    • Idea käytettävissä

      Nämä Meijeritien koirat ovat minun mielestäni käyttäytyneet hyvin ja tehtyään
      reviirimerkkinsä palaavat kiltisti kotiinsa päin. Ei todella ole koiran syy, jos omistaja
      ei tiedä lakia. Toisenlaisia koiriakin on, mutta onneksi ei nämä Meijeritien
      hauvelit. Mutta kakkapussiin kakan kerääjää en ole vielä nähnyt omistajan taholta.
      Lannoitus tulee hoidetuksi, mutta myös niiden narussa kuljetettujen koirien osalta
      joiden jätökset jäävät naapurien tonteille. Täytyisikö palkata lappuliisa koirienkin
      jätöksille kuten auton väärään parkkipaikkaan jättäneille.? Saisi kaupunki vähän
      lisätuloja!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe