Mä seisoin mun entisen koulun pihalla, vaihoin kouluu vuos sitten. Yhtäkkii Samuli, Eemeli ja muut nimeltä mainitsemattomat pojat piiritti mut. Ne nauro mulle ja haukku mua. Koin tilanteen äärimmäisen ahdistavaksi ja pelottavaksi. Piiri lähesty mua ja vilkuilin epätoivosesti ympärilleni, että pääsisinkö pujahtamaan karkuun mistään kolosta, mutta mitään aukkoja ei ollut. Piha oli muistaakseni autio, jos mua ja poikii ei lasketa. Pojat alko hakkaa ja potkii mua, ja onnistuin ängetä ja raivata itteni itkien ulos naurun, pilkan, huudon ja kansain välisten käsimerkkien saattelemana. Jäin jonnekkin nurkkaan kyhjöttää ja itkemään. Sit kaks mun ex -luokkalaista, ne ainoot mitkä ei ollu piiris, tuli mun luokse lohduttaa mua. Ne silitti mun selkää, ihmetteli miten jotkut voi olla niin ilkeit, sano et mul kauniit silmät ja kehu et mul on ihana hymy. Olin ihanan onnellinen. Toinen niist pojist oli vieres, puhuin oikeestaa vaa sen toisen kaa joka mua oli kehunu. Toki se toinenkin oli lohuttanu. Mä tiesin, et se joka mua oli kehunu tykkäs musta, ja mä rakastin sitä. Pojat oli kadonnu jonnekkin.
Voisko joku kiltti ihminen kertoo, mitä toi meinaa? Siit on jo vähän aikaa kun ton unen näin, kirjotin sen minkä muistin.
Kiusaamis -uni, tulkkii?
Tuntematon potilas
2
231
Vastaukset
- Kioskilla
Unessa sinulla on niin ystäviä kuin kiusaajia. Onko sinua kiusattu tai kohdellaanko sinua huonosti juuri nyt? Tai kohteletko itse itseäsi huonosti arvostelemalla ja morkkaamalla?
- Tuntematon potilas
Joo, mua kiusataan ja en ehkä arvosta itteeni, kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203