suutelin tytön kanssa vaikka olen hetero

apuaaa!!!

tarkoittaako se että olen bi ? suutelimme tosin tytön kanssa vain kaverimielessä, mutta se tuntui silti ihanalta ja todella hyvältä

12

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytön kanssa.

Tuo tarkoittaa, että olet 25-prosenttisesti bi.

• maybe :)

Ehkä sanot olevasi hetero,mutta todellisuudessa olet myös bi.

• moiks

Voi hyvinkin tarkoittaa että olet bi jos oli oikein kunnon hiljainen hetki ja ryhdyitte suuteluun toisianne silmiin katsomalla! Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan suudellut tyttöä, paitsi kerran parastakaveriani kännissä:D

• tyhmä kysymys, mut

Mikä on BI

• Argh

Varmaan maailman loppu. ps sweet

• setämies45v

Ei muuta ku pikkupöksyt poies ja kieltä klitorikselle! naatitte kauniit naiset toisistanne! ihanaa!

• samassa tilanteessa

Oon miettiny samaa.. kaverini ja mä (molemmat sinkkuja) oltii niin mies-puutteessa että "tyydyttiin toisiimme " ja siis vain suutelua ! Mielestäni se tuntui mukavalta ja kivalta mutta silti pidän itseäni heterona, sillä siinä menee kyllä mun raja vain pusuja tytön kanssa.
      Mitä mieltä te olette ?

• minä vain

Ni mistä päin oot ?

• hhgdscjhj

ON se kyllä tosi ihanaa

• kuuskymmen

kai ne huulet tuntuvat ihanalta mutta mutta...miehen kanssa ole...käytä järkeä.

• bi

ei tarkoita et on bi, jos suutelee toista naista.
      Itse olen bi, kiihotun toisesta naisesta, hänen vartalostaan yms.
      Useimmat naiset kokeilevat suutelemista vain kokeilun vuoksi, eikä se oikeastaan haittaa on aina kiva suudella kauniita naisia.
      On muuten aika mielenkiintoista, miten erilainen mies ja nainen on suudellessakin.

• shadow8

Kuten tuossa bi edellä mainitsikin on kokeilut aina kokeiluja. Jos se jäi yhteen kertaan niin sanoisin sen olleen vain jonkin sortin kokeilu uteliaisuudesta. Bi-seksuaali kuten minä itse tosiaankin myös kiihottuu toisista naisista jos ovat kiinnostavia. :)

Jos mielenkiintoa vielä jäi kokeilla joskus naisen suutelemista tai vähän muutakin niin sitten kannattaa toki miettiä mahdollisuutta onko bi. Muuten en vielä tuosta kerrasta sanomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2086
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1424
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1202
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1013
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      928
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      875
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe