suutelin tytön kanssa vaikka olen hetero

apuaaa!!!

tarkoittaako se että olen bi ? suutelimme tosin tytön kanssa vain kaverimielessä, mutta se tuntui silti ihanalta ja todella hyvältä

12

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytön kanssa.

Tuo tarkoittaa, että olet 25-prosenttisesti bi.

• maybe :)

Ehkä sanot olevasi hetero,mutta todellisuudessa olet myös bi.

• moiks

Voi hyvinkin tarkoittaa että olet bi jos oli oikein kunnon hiljainen hetki ja ryhdyitte suuteluun toisianne silmiin katsomalla! Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan suudellut tyttöä, paitsi kerran parastakaveriani kännissä:D

• tyhmä kysymys, mut

Mikä on BI

• Argh

Varmaan maailman loppu. ps sweet

• setämies45v

Ei muuta ku pikkupöksyt poies ja kieltä klitorikselle! naatitte kauniit naiset toisistanne! ihanaa!

• samassa tilanteessa

Oon miettiny samaa.. kaverini ja mä (molemmat sinkkuja) oltii niin mies-puutteessa että "tyydyttiin toisiimme " ja siis vain suutelua ! Mielestäni se tuntui mukavalta ja kivalta mutta silti pidän itseäni heterona, sillä siinä menee kyllä mun raja vain pusuja tytön kanssa.
      Mitä mieltä te olette ?

• minä vain

Ni mistä päin oot ?

• hhgdscjhj

ON se kyllä tosi ihanaa

• kuuskymmen

kai ne huulet tuntuvat ihanalta mutta mutta...miehen kanssa ole...käytä järkeä.

• bi

ei tarkoita et on bi, jos suutelee toista naista.
      Itse olen bi, kiihotun toisesta naisesta, hänen vartalostaan yms.
      Useimmat naiset kokeilevat suutelemista vain kokeilun vuoksi, eikä se oikeastaan haittaa on aina kiva suudella kauniita naisia.
      On muuten aika mielenkiintoista, miten erilainen mies ja nainen on suudellessakin.

• shadow8

Kuten tuossa bi edellä mainitsikin on kokeilut aina kokeiluja. Jos se jäi yhteen kertaan niin sanoisin sen olleen vain jonkin sortin kokeilu uteliaisuudesta. Bi-seksuaali kuten minä itse tosiaankin myös kiihottuu toisista naisista jos ovat kiinnostavia. :)

Jos mielenkiintoa vielä jäi kokeilla joskus naisen suutelemista tai vähän muutakin niin sitten kannattaa toki miettiä mahdollisuutta onko bi. Muuten en vielä tuosta kerrasta sanomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2317
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe