Lyhtytetra tytöt

hmm...

Hei! Olen viitisen vuotta Neontetrojen kanssa puuhaillut mutta nyt kesäloman alussa hommasin 54l akvan ja sinne sitten niitä neoneja ja kuusi Lyhtytetraa. Siellä on kuusi lyhtistä joista neljä on tyttöä. Eli onko normaalia, että tytöt ovat pulskistuneet paljon ja jahtaavat täysipäiväisesti poikia? Kerran ne on jo kudun tehneet mutta munat syötiin. Onko mahdollista myös ottaa joukkoon yksi taisto uros? Neontetroja on seitsemän. Lämpötila

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      Lämpötila on 25-27 astetta. Olen muuten huomannut että yksi pulskin naaras liikkuu lähellä pohjaa jossa on kiviluola. Voiko olla että saa poikasia? Sitten jos ne saakin poikasia pitääkö hommata poikashäkki (vaikka akvassani on paljon kasveja ja piiloja) koska toiselle altaalle ei ole tilaa?

    • hmm...

      Jep jep. Ne ovat kuteneet nyt viiden päivän sisällä neljä kertaa meta en ole löytänyt munia. Tänä aamuna olin menossa mattopyykille mutten tohtinut lähteä. Poitsuila oli ihan hirveät tappelut naraista. Siellä on siis kaksi tytsiä ja loput poikia. Selvitin vatsasta ja uimarakosta. No, päätimpä lähteä mattopyykille ja tulin juuri sopivasti kotiin, koiras oli juuri hedelmöittämässä munat. Laitoin kudun haaviin ja akvan seinää vasten jottei pääse syömään niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe