Puuttuva lenkki ihmisen

kr

ja simpanssin väliltä löydetty.

Geenitutkimuksen riemuvoitto.

On löydetty eläin jonka geeneissä on tähän asti löydetyistä eniten samoja ihmisen kanssa. Jippii.

Ihmise sukupuu saadaan nyt vihdoinkin piirretyksi uskottavaan muotoon.

Tämä on evoluution riemuvoitto. Geenikartat ovat näet lahjomattomia todistajia evoluution puolesta. Ne kertovat sukulaisuus-suhteet vailla vastaansanomista.

Nyt tuo sukupuu menee siis näin: Ihminen - vesikirppu - simpanssi--australopithcus- pesusieni - kärpänen- abiogeneesisolu.

Ps. Anteeksi että ratsastan toisen nikin ja toisen ketjun linkillä, mutta en malttanut mieltäni.

http://m.hs.fi/inf/infomo?site=hstxt&view=news_ulkomaat_child&feed:a=hs.fi&feed:c=news&feed:i=1135263580875

Ei ole tähän kreationisteilla nokan koputtamista. Tutkimus kun on täyttä faktaa.

13

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • däng däng

Samalla menetelmällä voidaan päätellä että Idi Aminista oli ihmiskunnalle paljon enemmän hyötyä ja iloa kuin Tove Janssonista, koska hänessä oli enemmän materiaa. Ihan kreationistista järkeä käyttäen.

• tikku-iivari

"On löydetty eläin jonka geeneissä on tähän asti löydetyistä eniten samoja ihmisen kanssa."

Ja tuokin meni väärin.

• kr

Niin menikin, huomasin jo kirjoittasessani mutten välittänyt korjata. Ajattelin että tarttuukohan tuohon kukaan. No sinä tarkkana pistit tikulla silmään. Kiitos siitä.

Minulla on vähän sitä vikaa että kirjoitan melkein nopeammin kuin ajattelen ja huteja tulee. Ja kirjoitusvirheitä.

Nuorena tuli käytyä konekirjoituskursseja ja opin nopeaksi , mutta nyt olen jo aika kömpelö ja virheitä tulee.

Jotenkin on kuitenkin mukavaa kirjoittaa salaman nopeudella ja katsella kun tekstiä tulee suunnilleen ajatuksen nopeudella.
        Joskus tuntuu siltä että ajattelen tekstin paperille enkä lainkaan huomaa kirjoittavani.

Varmasti moni teistä nettikansalaisista on huomannut saman. Ihan kivaa vai mitä?

• kr kirjoitti:

Niin menikin, huomasin jo kirjoittasessani mutten välittänyt korjata. Ajattelin että tarttuukohan tuohon kukaan. No sinä tarkkana pistit tikulla silmään. Kiitos siitä.

Minulla on vähän sitä vikaa että kirjoitan melkein nopeammin kuin ajattelen ja huteja tulee. Ja kirjoitusvirheitä.

Nuorena tuli käytyä konekirjoituskursseja ja opin nopeaksi , mutta nyt olen jo aika kömpelö ja virheitä tulee.

Jotenkin on kuitenkin mukavaa kirjoittaa salaman nopeudella ja katsella kun tekstiä tulee suunnilleen ajatuksen nopeudella.
        Joskus tuntuu siltä että ajattelen tekstin paperille enkä lainkaan huomaa kirjoittavani.

Varmasti moni teistä nettikansalaisista on huomannut saman. Ihan kivaa vai mitä?

Useimmiten näyttää siltä että paskannat näppäimistölle etkä huomaa sitä itsekään.

• kr
        kekek-kekek kirjoitti:

Useimmiten näyttää siltä että paskannat näppäimistölle etkä huomaa sitä itsekään.

No mikäs noin kovasti ketuttaa kekkulia?

Olet ollut pahalla tuulella jo pitkään.

Onko muija lähtenyt kreakin matkaan vai mistä tuo johtuu????

Kokeile seuraavaksi ihmissuhteissasi sitä Raamatun neuvoa että "Tehkää toisille samoin kuin haluaisitte heidän tekevän sinulle.....olkoon kaikki ilkeys ja huutaminen kaukana teistä.... kostakaa paha hyvällä.......rakastakaa vihollisiannekin....jne.

Nämä todella toimivat. Kun teet tätä muutaman kuukauden niin huomaat että sinusta tulee pidetty ja erotut eduksesi evokkien seurassa ja tytöt tykkää eikäsinulta seuraa puutu.
        Noudatan itse tuota ja homma toimii.

• kr kirjoitti:

No mikäs noin kovasti ketuttaa kekkulia?

Olet ollut pahalla tuulella jo pitkään.

Onko muija lähtenyt kreakin matkaan vai mistä tuo johtuu????

Kokeile seuraavaksi ihmissuhteissasi sitä Raamatun neuvoa että "Tehkää toisille samoin kuin haluaisitte heidän tekevän sinulle.....olkoon kaikki ilkeys ja huutaminen kaukana teistä.... kostakaa paha hyvällä.......rakastakaa vihollisiannekin....jne.

Nämä todella toimivat. Kun teet tätä muutaman kuukauden niin huomaat että sinusta tulee pidetty ja erotut eduksesi evokkien seurassa ja tytöt tykkää eikäsinulta seuraa puutu.
        Noudatan itse tuota ja homma toimii.

Harrastat siis uskontoa saadaksesi sillä itsellesi maallista hyötyä?
        Mitähän Jeesuksella olisi tuohon sanomista?

• Krevo

Onko A ja B kirjaimella välimuotoa? Pitäisikö tehdä? Onko ryyssillä sellainenkin kirjain? Ei kannata, jos ei tiedä miten sen ääntäis? Sellaista on englannin kieli pitkälti.....

• Pahiston.

Hep, Aan ja B:n valimuoto on P?

• pÖÖ.
        Pahiston. kirjoitti:

Hep, Aan ja B:n valimuoto on P?

Patarouva tykkää eniten Kimmosta?

• evon syöjä

Puuttuvia lenkkejä apinan ja ihmisen välillä ovat Moloch, Ertert, Apo, Repe...
      kertoo vertaisarvioitu tutkimus.

• kvasi

Kiitos mielenkiintoisesta linkistä:

"Vesikirppu on toksikologeille ihanteellinen mallieläin, sillä se reagoi herkästi ympäristön muutoksiin ja myös sopeutuu niihin. Jos petojen määrä ympäristössä lisääntyy, vesikirpuille kasvaa nopeasti piikkejä ja kovia kuoria, joilla ne suojautuvat petoja vastaan. Jos hapen määrä laskee, ne lisäävät hemoglobiinin tuotantoaan, ja muuttuvat punaiseksi.

Vesikirppujen sopeutumiskyky on kiinni sen geeneistä, minkä vuoksi tutkijat ovat haaveilleet sen genomin selvittämisestä jo pitkään. Vaikka vesikirppuja on käytetty toksikologisissa testeissä rutiininomaisesti jo vuosia, vasta nyt tutkijat saavat yksityiskohtaisen kuvan siitä, miten eläimen geenit joko aktivoituvat tai "sammuvat", kun ne altistuvat erilaisille ihmisen valmistamille aineille.

"Se, mitä tapahtuu vesikirpulle, tapahtuisi luultavasti koko ekosysteemille, joten voimme estää vahinkoa tapahtumasta", sanoo Colbourne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe