Lisää evidenssiä Turkanan "kasviargumentteja" vastaan.

Uskovainen Uskis

http://www.genomenewsnetwork.org/articles/02_01/Sizing_genomes.shtml

Kukalla
125 million base pairs | 25,000 geeniä

Ihmisellä
2.9 billion base pairs | 30,000

Että onko siis mitenkään ihme, että jostakin kasvista jossakin puolella maailmaa on erilaisia versioita, niin että jollakin on jotain puunjuurtakin ja jollakin ei? Kun ottaa vielä huomioon sen, että miten paljon yksinkertaisempia nämä kasvit luonteeltaan ovat, kuin joku ihminen.

Kreationismi jyrää, evoluutio se vaan jää jalkoihin.

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ameeballa yli 600 miljardia emäsparia.

Pointtisi oli?

• Uskovainen Uskis

Et ilmeisesti oo seurannut keskustelua mun ja Turkanan välillä noista eräällä saarella sijainneista kasveista.

• Jumala lienee isohko
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

Et ilmeisesti oo seurannut keskustelua mun ja Turkanan välillä noista eräällä saarella sijainneista kasveista.

Seurattu on. Kukaan rationaalisesti ajatteleva ei ymmärrä miten genomin suuri koko olisi argumentti jolla kumotaan havainnot tapahtuneesta makroevoluutiosta. Väistämättä syntyy vaikutelma, että et oikein ymmärrä mistä keskustelee.

• >>Kun ottaa vielä huomioon sen, että miten paljon yksinkertaisempia nämä kasvit luonteeltaan ovat, kuin joku ihminen.

Millä perusteella kasvit on yksinkertaisempia tai huonompia tai vähempiarvoisia kuin ihminen?

Useimmat kasvit kykenee yhteyttämään, ihminen ei!

Jotkut kasvit elää ainakin 5000 v. Siinä jää Metusalemkin kakkoseksi!

• Heinämies sateella

"Millä perusteella kasvit on yksinkertaisempia tai huonompia tai vähempiarvoisia kuin ihminen?"

Yksinkertaisempia mm. siltä kannalta, ettei niillä ole lihaksistoa, keskushermostoa, kuuloa, näköä, maksaa, haimaa, ohutsuolta, munuaisia. Kasvit eivät työskentele kunanvirastoissa eivätkä kirjoittele nettiin.

• "http://www.genomenewsnetwork.org/articles/02_01/Sizing_genomes.shtml

Kukalla
      125 million base pairs | 25,000 geeniä

Ihmisellä
      2.9 billion base pairs | 30,000

Että onko siis mitenkään ihme, että jostakin kasvista jossakin puolella maailmaa on erilaisia versioita, niin että jollakin on jotain puunjuurtakin ja jollakin ei? Kun ottaa vielä huomioon sen, että miten paljon yksinkertaisempia nämä kasvit luonteeltaan ovat, kuin joku ihminen."

Tarkoitat siis, että kun kasveilla saattaa olla noinkin vähän geenejä verrattuna ihmisiin ja silti niillä on lukuisia kertoja havaittu makroevoluutiota, niin ihmisten kehitys makroevoluution avulla oli vielä helpomaa.

"Kreationismi jyrää, evoluutio se vaan jää jalkoihin."

Hohhoh. Huuliveikkokin vielä.

• Uskovainen Uskis

Jeesus jää jalkoihini, kun juoksen sen huotan päältä!

Kostoksi Batmaniskusta isken Jeesuksen pään irti Kameilla ja nauran sätkivan Jeesuksen ilmeelle, kun se homo sätkii!

Jeesus heitetään turbiinniin, jossa se aviottoman seksin hedelmä soseutuu

eikä Jeesus saa enää isoa kullia peräsuoleensa, kuten normaalisti ,ihhh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1045
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      14
      937
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      886
    Aihe