Onko myynnissä HALVALLA ponia/pientä hevosta??

Hei! Kaverini etsii ponia/hevosta omalle tallille.Hän on 11.v,on ollut koko elämänsä ajan hevosten seurassa joten on kokemusta paljon villeistä ja kilteistä ja siltä väliltä,hän on harrastanut ratsastusta vakituisesti 7 vuotta,nyt hän ratsastelee silloin tällöin tallin muilla poneilla ja käy myös välillä tunneilla.Ois kiva jos poni/hevonen täyttäis nää toivomukset:peruskiltti ja mieluiten tamma,säkää sais olla 145-150cm muttä käy 160cm.Ikääki ois hyvä olla 10-13 vuotta,rodulla ei nyt oo kauheesti välii mut shettistä! Hintaki sais olla noin 900-2000e halvempikin käy jos ei ole mitään jalka tai muita vammoja mikä haittais esteillä! Vastaa tänne,voin myös antaa sähköpostiosoitteen!=)

26

2433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa olla hevonenkin!

    • rillirousku :)

      Moikka!
      tietääkö kukaan mistä saisi ostettua shetlannin ponia tai ponia harrastekäyttöön,
      mieluiten kilttiä ja jolla olisi endustestaan ratsastettu
      ja hypitty esteitä.
      Olen 11v ja olen ollut hevosten kanssa koko ikäni isälläni on ja ollut ravihevosia oon ratsastanu vakituisesti 4v eli käyny tunneilla, ja ratsastellu tuttujen tallilla useamminkin, rodulla ei niin väliä ja hinta vois olla jtn 500 tai vähemmänkin kunhan ei ole mitään jalka vammoja yms, tulisi omaan käyttöön ja joskus tunneille ois plussaa jos vois hyppii pnil tai shetul esteitäkin, myös hevonenkin käy! ikä voisi olla 10 - 13 hiukan vanhempikin käy, vastatkaa viestiin kiire saada jonkun lainen heppa tai poni ! voin antaa yteystietoja jos mieleinen ostettava löytyy :)

      • ritupitu

        Kato vaikka täältä; myyntiponit.com


    • _katherine_

      Et millään löydä koulutettua, hyvä tapaista ja tervettä hevosta noin halvalla. Varaa vähintään 4000€, niin voi jo löytyä turvallinen ensiheppa-.

      • Ebbaaa

        Hei älä dissaa kaikkii oikeesti ku khyl sellanen voi löytyä!


      • ponikyl löytyy!!!!

        n mäkin sain vähän halvemmalla tostaja miljoona kertaa paremman ja se on terve hyvätapainen jakoulutttu hotti on paras ensiponi!!!!!!!!
        ainii säet varmaanratsastele missäänku tolleesanot vaimiten se oli_katherine_


      • Anonyymi

        No kyllä todellakin löytää! Ite löysin hyvän, kiltin, koulutetun hevosen ja makso 200e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä todellakin löytää! Ite löysin hyvän, kiltin, koulutetun hevosen ja makso 200e

        Mistä sivustolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä todellakin löytää! Ite löysin hyvän, kiltin, koulutetun hevosen ja makso 200e

        Jos ostat hevosen joka maksaa 100€-600€ hevosesi/ponisi on varmasti varastettu! ;)
        Ei kukaan myy kilttiä, tervettä ja ei varastettua hevosta alle tonnilla😂


    • ponin-saaja<3
      • ÄLÄ OSTA TORI.FI

        Tori.fi:n hevoset ja ponit on oikeesti sellasii joil on joku vamma tai ne on varastettu, mut ne omistajat tietää jonku niksin jolla se ei näy tarkastuksessa


      • Anonyymi
        ÄLÄ OSTA TORI.FI kirjoitti:

        Tori.fi:n hevoset ja ponit on oikeesti sellasii joil on joku vamma tai ne on varastettu, mut ne omistajat tietää jonku niksin jolla se ei näy tarkastuksessa

        Jep! 🥱


    • Minä

      Voin luvata, että shettistä et saa 145-150 senttisenä:p

      • Anonyymi

        Jep🥱


    • TrolloVillolle

      Hevostalli.net

    • tallitytöt

      voisko joku antaa meille 9v tytöille jotkut ponit? saa olla aika iso tai pieni ollaan ratsastettu pienestä pitäen!meitä tyttöjä on vain kaksi mutta vain toinen meistä tarvitsee ponin alle 200e hän sanoi.saa ehdottaa muitakin poneja ja ostetaan kaikki halppis ponit!!!Vastauksia, väki!

    • ponikyl löytyy!!!!

      kun ratsastelet eri paikoissa ja olet kiltti niin kylläsun vanhemmathuomaajasit saatat saada oman tai hoito ponin ja hoitoponinkautta oman ponin ja heimulle kävi niin ja nyt meil on jo kolme hevosta ja muneka heppa on ihana ja mailmankiltein ja söpö.........(=

    • alle 200€??

      En millää pahal mut ette saa kyl mitää tervettä ja täys koulutettua hevosta/ponia jos etitte vaa alle 200€...:)

      • alle 200€??

        tallitytöt


    • Tori.fi

      Tori.fi

    • hei! etsin hevosta rotu saa olla mikä vaan. lämmin verinen olisi tarkoitus, mutta kyllä kylmäverinen kelpaa! pitäisi olla halpa, hyvä luonteinen, ei pure eikä potki! hyvästä kodista, hintaa saisi olla 700e muta mieluiten vähemmän tulisi jääliin ja ei ole omaa traileria ja tulisi vuokra talli paikalle jääliin . säkä korkeus noin 150-170cm eli siis aikuinen ratsastaa myös itse olen 12.v olemme jutellee kyllä äidin kanssa joo tarvimme halvan hevosen . myös jos on hoito tarvetta jäälissä tai vaikka kiimingissä ja sen lähis tollä niin olen valmis tulemaan hoitamaan heosta/ponia kiitos!!

      • ja tämän pitäisi siis hyppiä esteitä ja osata koulua


      • Anonyymi

        Kilttiä ja koulutettua hevosta sekä esteillä ja kouluun ei saa noin halvalla.


      • Anonyymi

        Ainakaan jos minä omistaisin hevosen joka hyvä käytöksinen, kiltti ja hyvin koulutettu lämminverinen niin en myisi todellakaan 700€. Hyvä vitsi


      • Anonyymi

        Nuo speksit näyttävät aika lailla saman sukuisilta kuin Huovisen Veikko aikanaan määritteli asunnon vastaavat:

        Tilava mutta halpa omakotitalo järven rannalla keskellä kaupunkia.


    • Anonyymi

      Jos haluaa omistaa hevosen pittää olla täys ikäne ja siihen tarvii ainaki tarhan/pihaton/karsinan ja tilan mihin laittaa varusteet heinätruuat eikä kukaan myy uidiootille hevosta ja olen ratsastuskoulun omista /opettaja oota et on täys ikänä aloita vuokraamalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe