[kiireellinen] Kolarin korvauksista

Kuopionmake

Muutama päivä sitten lähdin peruuttamaan työpaikkani parkkipaikalla pois parkista kunnes peruutin takana liikkeessä olleen auton keulaan . Takana olleeseen autoon tuli muutamia naarmuja etu/sivupuskuriin. Juttelimme vähän aikaa ja pyysin anteeksi. Toisen auton kuski (nuori tyttö) sanoi että eiköhän hän saa naarmut kuntoon ja lähti p-paikalta poliisia paikalle kutsumatta sekä valokuvia tapahtuma paikasta ottamatta. Luulin asian olleen sovittu, mutta seuraavana päivänä kuski tuli sanomaan, että auto on hänen isänsä ja isä työmatkalla ja hän oli soittanut isälleen ja sanonut, että tämmöinen välikohtaus oli tapahtunut ja hänen isänsä oli sanonut, että hän katsoo voiko itse korjata naarmut, jos ei niin pyysi minulta yhteistietoja mahdollisia korvauksia varten. Sanoin vain, että katsotaan sitten mitä hänen isänsä on mieltä. Voiko hän pyytää korvaksia näin jälkikäteen? Eli olenko korvauks velvollinen vielä hänelle jos he päättävät korjauttaa auton esim. ammattiliikkeessä? Onko mahdollisella videovalvonnalla tai tapahtuman nähneillä väikutusta korvaukseen?

8

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on

      Pakko sun on maksaa vaan kaikki.

    • mitä iniset??

      No totta helvetissä olet korvausvelvollinen! Peruuttaja maksaa aina.

    • mällimies

      Varaudu maksamaan. Sellaisia naarmuja ei nimittäin kuvaamastasi tilanteesta synny, jotka voisi itse korjata. käytännössä vähintään koko puskuri on maalattava uudestaan. Syvät naarmut johtavat herkästi puskurin vaihtamiseen. Kuvaamasi kaltaisen "pikku skraadun" korjaaminen ammattitaitoisessa liikkeessä maksaa n. 500-2000€.

      Tätä vartenhan vakuutukset kuitenkin ovat. Voit myös yrittää tarjota paria satasta kärsimyksestä heille kipurahana, jolloin ehkä jättävät asian sikseen.

    • näin meilläkin

      kiistät koko tapahtuman ja asia jää siihen,kukaan ei koskaan voi vaatia mitään.jos saat vastapuolen vakuutusyhtiöltä kirjeen asiasta kerrot että asia sovittiin paikan päällä sinun puolesta asia pisteessä.Näin yksinkertaista se on.

      • vakuutus korvaa

        Sopimisen myöntäminen on samalla kolaarin tunnustaminen. Jos sopimisesta ei löydy mustaa valkoisella, niin silloin sitä ei ole. Naurettavaa alkaa pullikoimaan selvässä asiassa, tuota varten niitä vakuutuksia maksetaan.


    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Tottakai sinä joudut sen maalauksen maksamaan.miten voit edes ajatella jotain muuta??

      • Anonyymi

        Ehkä asia on jo selvinnyt vuonna 2012 esitetyn kysymyksen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe