Jouduin käyttämään Neurotolia pari kuukautta kolmoishermosärkyyn ja nyt olen lopettanut lääkkeen (lääkärin ohjeen mukaan), eikä oireita Luojan kiitos ole tullut, MUTTA onko kellään kokemuksia että voiko lääkkeen lopetus aiheuttaa masennusta ja henkistä voimattomuutta. Käytin 300 mg/vrk. Nyt on aika voimaton olo ja mietinkin, voiko tämä siis olla lääkkeen aiheuttama sivuvaikutus? Lopetin noin 2 viikkoa sitten ja siitä asti olen ollut väsynyt henkisesti vaikka minulla on juuri loma menossa (tosin loppuu maanantaina). Apua, kertokaa jos joku on kokenut, ja kuinka kauan tätä kestää...
Neurotolin lopettaminen - oireet
1
122
Vastaukset
- Hugo.
Lääkkeistä vierottautuminen kestää yleensä vähintään kuukauden ja esim. diapamista ja unilääkkeistä luin, että vuoden kestävä vieroitus on tarpeen, jotta ei tule takapakkia. Tosin siinä oli esimerkit järkyttävän isoista annoksista.
Kokemusta henkisestä voimattomuudesta ja masennuksesta ei ole, mutta kaikenlaisia oireita voi tulla ja niihin tulisi suhtautua rauhallisesti kemiallisen aivotoiminnan palautuessa normaaliksi. Olet siis hyvällä tiellä, sillä jos oireita ei tule epilepsiasta niin noista muista oireista lienee pääsee eroon, kun vierotusoireet poissa. Voisitko saada lisää lomaa työnantajaltasi tai kokeilla mennä töihin ja ottaa lomaa, jos ei onnistu työt ja rauhassa jatkaa lepäilemistä oireiden katoamista.
Luulisi, että työnantjasi ymmärtää ja on tyytyväinen, että pääset pois turhasta lääkkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798