Moi
espoon keskustassa asuva 38v kundi etsii frendiä harrastamaan kyseisiä asioita.. Yksin noi on kaikki niiiiiiin tylsää:) Siis sä mukava ja rento nainen lähde rohkeasti messiin!! Ilman takaajatuksia!
Lenkki,luistelu tai kävely kaveria
2
183
Vastaukset
- MY75
Moi! Kiinnostaa..! esim. lenkkeilyseura. Mikä sun 'lähtötaso' on? Pari maratonia just juostu vai? ;) Ite harrastan liikuntaa kyllä mutta juoksu esim. on silti aina rankkaa, sitä haluaisin treenaa enemmän. Olen 37v. nainen Espoosta, en ihan läheltä keskusta kuitenkaan.. Olisko sulle joku sp-os.?
- jouluksikuntoon74
Moi..
sanotaanko näin että toukokuussa olin elämäni kunnossa..tuli kesä ja festarit jne,jne... joten se kunto jäi sinne:)
Ihan hissukseen olen aloittamassa taas.. pelaan kyllä aktiivisesti salibandyä aika korkealla tasolla ja nyt ois aika aloittaa sen pohjakunnon kasaaminen.. Laitahan postia [email protected]
niin katotaan josko lähetään ekä vaikka kävelemään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206066Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1662812- 292710
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91403
- 121158
- 961128