ETSINTÄKUULUTUS: Luokkaretki 1987, Viking-laiva, Juvalta

Luokkaretkeläinen

Tulit mieleen ja kun nettikin on keksitty tässä välissä niin kokeillaan. :)

Kokeilen ihan huvikseni, että sattuisiko löytymään seuraavanlaista neitoa, joka oli kotoisin Juvalta Etelä-Savosta:

Vuonna 1987 huhtikuussa olit noin 16-17 -vuotias, pienikokoinen, hoikka, vaaleat hiukset, olisikohan sun nimi ollut Heidi, taisit olla kotoisin Juvalta. Samassa hytissä sun kanssa oli tyttökaverisi, joka oli vaaleahiuksinen ja pitkä.

Törmättiin laivassa ja kaverini vietti aikaa sun kaverin kanssa ja mä olin taas sun kanssa. Pidettiin hetken hauskaa. Toisen yön nukuin teidän hytissä yläpedillä - tuli vähän liikaa nautittua vettä väkevämpää. :)

Kyllä tämän saattaa nähdä joku, joka oli Juvalta luokkaretkellä Viking-laivalla Tukholmaan. Meiliä voi laittaa osoitteeseen [email protected].

9

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki leikki

      Mää se olin. Nimeni muuten on Heikki.Hähhähhähhähähähhäääh

    • yorggi

      Nimi ei ollut Heidi. Muistan tytön hyvin, koska ensimmäisen yön vietin hänen kanssaan. Silloin lähti tytöltä neitsyys ja minulta poikuus. Kyseinen tyttö asuu nykyään Savonlinnassa, on naimissa ja kolme lasta.

      • Luokkaretkeläinen

        Veikkaan, että kyseessä on sitten eri tyttö.

        Sen verran muistan vielä, että tämän Heidin luokalla oli ilmeisesti joku Martti-niminen poika.

        Vaalea, pienikokoinen, hoikka, kaunis, Heidi-niminen henkilö kadoksissa! :)


    • Hoikka,kaunis Martti

      Voi hemmi homoja. Vaalea,pienikokoinen, hoikka,kaunis Martti poika muistissa.Ja Heidi edelleen kadoksissa.Vain juvalla voi olla tällaista meininkiä.........

      • Diipadaa1

        Kaikilla ei ole näköjään luetun ymmärtäminen hallussa..mistä näitä hönöjä oikein löytyy.. :D


    • kullihuora666

      juva :D:D:D autismi :D:D:D

    • laivalla sattuu

      Satuin näkemään tämän ketjun nyt. Olen ollut tuolla laivalla tuohon aikaan ja tuon ikäisenä, nimeni ei kyllä ole Heidi...vaaleus ja pitkä tyttökaveri jne sopii kuvioon.Vietin aika hulvattoman yön aikanaan yläpedissä. Tosin epäilen haluaako kyseinen nuorimies minua tavata koska olin aamulla tosi krapulainen ja kiukkuinen ja taisin suunnilleen heittää tään tyypin ulos hytistämme. Joten voi olla että en ole etsimäsi tyttö:)

      • Luokkaretkeläinen

        Aika mielenkiintoista..en tiedä muistankohan sitten nimen väärin.. Voisin tuntomerkiksi sanoa vielä, että tytölle tuli yön seurauksen fritsu kaulaan. Ja olikohan hänellä jonkinlainen kehystetty kuva vuoteen päädyssä.

        Vaalea pitkä/pitempi kaveri nukkui hytissä oikealla puolella ja etsimäni pienikokoinsempi tyttö oli vallannut vuoteen vasemmalta puolelta.

        Olisi vaan mielenkiintoista, jos tätä kautta törmäisi uudestaan. :)


    • 1+1

      Kunhan et nyt vain olisi nähnyt unta tuosta asiasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe