Miten pitkään olette ollut ilman hellyyttä tai seksiä avio-/avoliitossa ennen kuin lopetitte liiton? Minulla alkaa nyt kuudes vuosi ilman seksiä ja hellyyttä.
Ilman seksiä avioliitossa
5
381
Vastaukset
- mk
Pitkään olet sinnitellyt ja minä miehnä menisin muualle jos kuukauteen ei taptuisi mitään seksiin viittaavaa ja kerroppa puolisollesi että sen taki ollaan naimissa että on varma seksin saanti ainakin kerran viikossa ja laitappa rahahanat kiinn ja maksat vain omat menosi niin voi tyyli muuttua. Homma itsellesi vaki paikka missä voi sekisä harrastaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.
- 5 vuotta ilman
Kohtalo tovereit on näköjään muitakin olen ollut viimeisen lapsen syntymään jälkeen olen ollu ilman seksiä ja hellyyttä vaimo ei halua puhuu koko asiasta ja nyt vakaasti mietin eroa mut ei oo helppoo kun on 4 lasta,
- koettu kokemus
Naisen harkittu seksittömyys ja haluttomuus on kavala ase, koska siitä juontuu se että mies uupuu epätasapainoisessa liitossa. Mies ei jaksa enää hymyillä, puhua ja tehdä yhdessä muutakaan. Nainen on hyvin julma kiristäessään seksittömyydellä, sillä ulospäin suhteesta näkyy vain miehen uupumus. Ja siihen uupumukseen on hyvä tarrata ja syyttää, vaikka todelliset syyt ovatkin syvemmällä ja piilossa. Perheterapiassa sitten istutaan ja pohditaan miksi mies ei osaa nauttia elämästä :/
- joooon
koettu kokemus kirjoitti:
Naisen harkittu seksittömyys ja haluttomuus on kavala ase, koska siitä juontuu se että mies uupuu epätasapainoisessa liitossa. Mies ei jaksa enää hymyillä, puhua ja tehdä yhdessä muutakaan. Nainen on hyvin julma kiristäessään seksittömyydellä, sillä ulospäin suhteesta näkyy vain miehen uupumus. Ja siihen uupumukseen on hyvä tarrata ja syyttää, vaikka todelliset syyt ovatkin syvemmällä ja piilossa. Perheterapiassa sitten istutaan ja pohditaan miksi mies ei osaa nauttia elämästä :/
ja syy on aina naisessa? Ehkä myös miehet voi joskus katsoa peiliin ja sinne syvemmälle..
- koettu kokemus
seksittömyyteen kyllä. katsottu on menneeseen, oikein yhdessä - ja syy saadaan vääntämällä väänettyä vaikka mistä sitten - ainakin tässä tapauksessa - yllätys yllätys, mieheen.
Että kuivakausi jatkuu ):(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810