J käteisen helsingin suu moloff kertoi,että lappi on meille suomalaisille painolasti ja voitaneen luovottaa ehkä tARJOUSKILPAILUN JÄLKEEN JOLLEKIN HYvistä naapureista. Pidimme puoluekokouksen lapissA Ja totesimme,ettei meillä ole sieltä edes kansaedustajiakaan ja kannattajiakkan vain kourallisen verran. on syytä palata kehäkolosen sisälle kehittämään bisneksiä ja lopetella turhat tukiaset.
Vastaukset 21
- Joutaa se mennäkin
Joo
- on lappia kok
Miss
- tuuhkausta kok
Kaaheeta
- oli huono hilavuos
Niin
- 820
Käsitätkö,että puhut toisten ihmisten kotiseudusta jolla on suvut asuneet kenties vuosisatoja,
- samma åsikten kok
Sammaa mieltä
- tosin fakta
Hyvä
- faktakok
missä
- lapiss on ?
Mitä
- FFfFfFfFFFFfFssss
Lapin kaivosten ja turismin tuotto pitää jäädä Lappiin
- riisko voi
Voe
- säätiölle kok
Myyvvvään
- är Laplans tur
Nu
- Parempi antaa kuin o
Tyhjää
- höröhöilyä
Joutavaa
- Joutavia mitoituksia
Joutavaa puhetta
- Karjalaa takas
Noh
- TimppaTT
Eks moisessa ois aineksia jopa suuremmallekin kuntauudistukselle? Tsekataan läpi KAIKKI suomen vähäväkiset kunnat, jotka ei o vielä suostunu yhdistymään mihinkään (kun ei niillä ole KUITENKAAN varaa toteuttaa itsenäisesti kaikkia lakien vaatimia palveluja!) ja huutokaupataan ne enitentarjoavalle?
Varmaan ainakin venäjältä löytyis kiinnostuneita?
Ja sen jälkeen kokoomuskin vois muuttaa nimekseen: "kansainvälinen kokoomus" - 820
Myydään snesijaan Savo,koska sieltä tulee kieroimmat poliitikot,
Vai mitä sanotte listasta: Katainen,Lipponen,Rehn,Liikanen. - TimppaTT
Myydä?!? Ai moon kokoajan meinannu et non antaas koko Suomee ihan ILMASEKS?!!? (Eiku ... TUN! Ilmaseks ku MEHÄN tässä maksetaan kokoajan että joku saa tän! :/ )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721487Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971113Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29991- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129794- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.184745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85568
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500