J käteisen helsingin suu moloff kertoi,että lappi on meille suomalaisille painolasti ja voitaneen luovottaa ehkä tARJOUSKILPAILUN JÄLKEEN JOLLEKIN HYvistä naapureista. Pidimme puoluekokouksen lapissA Ja totesimme,ettei meillä ole sieltä edes kansaedustajiakaan ja kannattajiakkan vain kourallisen verran. on syytä palata kehäkolosen sisälle kehittämään bisneksiä ja lopetella turhat tukiaset.
Kokomuksen kanta: Lappi voitaneen vaikka myydä
21
106
Vastaukset
- Joutaa se mennäkin
Joo
- on lappia kok
Miss
- tuuhkausta kok
Kaaheeta
- oli huono hilavuos
Niin
- 820
Käsitätkö,että puhut toisten ihmisten kotiseudusta jolla on suvut asuneet kenties vuosisatoja,
- samma åsikten kok
Sammaa mieltä
- tosin fakta
Hyvä
- faktakok
missä
- lapiss on ?
Mitä
- FFfFfFfFFFFfFssss
Lapin kaivosten ja turismin tuotto pitää jäädä Lappiin
- riisko voi
Voe
- säätiölle kok
Myyvvvään
- är Laplans tur
Nu
- Parempi antaa kuin o
Tyhjää
- höröhöilyä
Joutavaa
- Joutavia mitoituksia
Joutavaa puhetta
- Karjalaa takas
Noh
- TimppaTT
Eks moisessa ois aineksia jopa suuremmallekin kuntauudistukselle? Tsekataan läpi KAIKKI suomen vähäväkiset kunnat, jotka ei o vielä suostunu yhdistymään mihinkään (kun ei niillä ole KUITENKAAN varaa toteuttaa itsenäisesti kaikkia lakien vaatimia palveluja!) ja huutokaupataan ne enitentarjoavalle?
Varmaan ainakin venäjältä löytyis kiinnostuneita?
Ja sen jälkeen kokoomuskin vois muuttaa nimekseen: "kansainvälinen kokoomus" - 820
Myydään snesijaan Savo,koska sieltä tulee kieroimmat poliitikot,
Vai mitä sanotte listasta: Katainen,Lipponen,Rehn,Liikanen. - TimppaTT
Myydä?!? Ai moon kokoajan meinannu et non antaas koko Suomee ihan ILMASEKS?!!? (Eiku ... TUN! Ilmaseks ku MEHÄN tässä maksetaan kokoajan että joku saa tän! :/ )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238