Kertokaa kokemattomalle onko Helsingissä mitään paikkaa mihin, nainen voisi mennä saamaan ryhmäpanon. Siis levähdysaluetta, puistoa ymm. Vai onko sellaiset anonyymit ilot varattu vain homomiehille?
Haaveilen vain asettuvani ilman pikkareita puiston penkille ja ensimmäinen kalu jo työnnettäisiin suuhun mitään kyselemåttä....
Onko Helsingissä panopaikkaa naiselle??
20
7401
Vastaukset
- Näin on
Ihan koko kaupunki täynnä!
- erkkihkl
Ruusun alakerrassa on joskus ollut slingikeinussa nainen alasti ja saanut kunnolla kyytiä.
- alkupkirj
En ole keltaisessa ruusussa käynyt kuin ostoksilla, mutta olen ymmärtänyt että siellä on vain homomiehiä, enkä ole ilennyt sinne tunkea.. Mutta onko tosiaan niin ettei tälläistä puistoja tai levähdysalueita mihin voisi anonyymisti seksin toivossa mennä?
Ja en kyllä ymmärrä mikä tarkpitus tuolla sähköpostilistalla oli tuossa aiemmassa viestissä. JA EN TOSIAAN OLE MYYMÄSSÄ MITÄÄN. - k
alkupkirj kirjoitti:
En ole keltaisessa ruusussa käynyt kuin ostoksilla, mutta olen ymmärtänyt että siellä on vain homomiehiä, enkä ole ilennyt sinne tunkea.. Mutta onko tosiaan niin ettei tälläistä puistoja tai levähdysalueita mihin voisi anonyymisti seksin toivossa mennä?
Ja en kyllä ymmärrä mikä tarkpitus tuolla sähköpostilistalla oli tuossa aiemmassa viestissä. JA EN TOSIAAN OLE MYYMÄSSÄ MITÄÄN.Surkea yritys saada ihmisiä käyttämään jotakin tiettyä levähdysaluetta "yleisesti" panopaikkana.
Jos naisihminen haluaa tulla pantavaksi, niin tuskin siitä täytyy keskustelupalstoilla itkeä.
Siinä on anonyymeys kohta kaukana jos palstoilla alat panoja järjestämään, olet sitten mies tai nainen. Aina löytyy "tuhat" kiimakullia, jotka ajavat vaikka sata kilometriä katsomaan ken tuo onneton munankipeä on. - 20
k kirjoitti:
Surkea yritys saada ihmisiä käyttämään jotakin tiettyä levähdysaluetta "yleisesti" panopaikkana.
Jos naisihminen haluaa tulla pantavaksi, niin tuskin siitä täytyy keskustelupalstoilla itkeä.
Siinä on anonyymeys kohta kaukana jos palstoilla alat panoja järjestämään, olet sitten mies tai nainen. Aina löytyy "tuhat" kiimakullia, jotka ajavat vaikka sata kilometriä katsomaan ken tuo onneton munankipeä on.Yhdyn edelliseen,
nainen saa miestä aina kun haluaa. Sinun ei tarvitse sitä keskustelupalstoilla ihmetellä, mene treffisivuille, varmasti löytyy seuraa.
Haluaisitko, että Helsingissä olisi joku yleinen panopuisto, missä kaikki ohikulkevat ala-ikäisetkin joukkoraiskattaisiin? Ehkä sinun kannattaisi hakeutua hoitoon?
Seksi on erittäin kivaa, kun aikuiset sitä vapaaehtoisesti harrastavat. - yöv.
20 kirjoitti:
Yhdyn edelliseen,
nainen saa miestä aina kun haluaa. Sinun ei tarvitse sitä keskustelupalstoilla ihmetellä, mene treffisivuille, varmasti löytyy seuraa.
Haluaisitko, että Helsingissä olisi joku yleinen panopuisto, missä kaikki ohikulkevat ala-ikäisetkin joukkoraiskattaisiin? Ehkä sinun kannattaisi hakeutua hoitoon?
Seksi on erittäin kivaa, kun aikuiset sitä vapaaehtoisesti harrastavat.Joo, vai että oikein panopaikka pitäisi löytyä.
Samaa mieltä minäkin, että ei tänne tuollaisia typeriä juttuja laukomaan.
Onkohan aloittaja miettinyt, että vetäisi vaikkapa sukkahousut päähän, haarat levälleen, ja sitten lappu kaulaan Valmis pantavaksi!
Olisi melko anonyymiä, tuskin heti tunnistaisi. - Anonyymi00024UUSI
yöv. kirjoitti:
Joo, vai että oikein panopaikka pitäisi löytyä.
Samaa mieltä minäkin, että ei tänne tuollaisia typeriä juttuja laukomaan.
Onkohan aloittaja miettinyt, että vetäisi vaikkapa sukkahousut päähän, haarat levälleen, ja sitten lappu kaulaan Valmis pantavaksi!
Olisi melko anonyymiä, tuskin heti tunnistaisi.Mee pirihoro sinne minne ei valo paista
- Onniitä
Tuo sähköpostilistan laittaja on häiriintynyt kaveri joka on vuosia mellastanut foorumeilla, laajasti tunnettu tapaus, ikävä kyllä. No, kellään ei ole niin ikävää kuin hänellä.
Asiaan. Kyllä mainitsemanlaisia paikkoja löytyy, tunnen asiaa. Laita/tee joku sähköpostisooite johon voin kirjoittaa.- Anonyymi00025UUSI
Oikein kun postaa
- ei kovin vanha
Joku vanha pieru haluaa saada selville panopaikkoja. Jos vaikka onnistuisi näkemään livepanon pusikon takaa.
- Anonyymi00026UUSI
Ei kun spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- uyyyyuujhj
Helpoin tapa hoitaa tuo homma on mennä vaikka Ruotsin risteilylle. Siellä on aina muutama miesporukka jotka taatusti munittavat sut kunnolla. Saatko sitten tyydytyksen on toinen juttu, kun miehet tod.näk laukeavat kiimassaan hyvissä ajoin. Jos olet huippuhoro, niin saa varmasti 2-3 kierrosta vuorokauden sisään. Tai pyydä toinen joukkio sisään.
- Anonyymi
Vantaan jokiniemen hiekkaparkkipaikalla, missä rekat parkilla on hyvä tehdä. Illalla rauhallista ja pimeää hyvä tehdä.
- Anonyymi
Korona jyllää ja nämä idiootit vonkaa
- Anonyymi
Mun luona Vantaalla saisit lämpimässä touhata. Kunhan löydät sopivat miehet...
T M56v. Itse vaan katselen....- Anonyymi
Heh heh impotentti katselee vierestä hohohoo
- Anonyymi00023UUSI
Moi!
- Anonyymi00027UUSI
Öööööö hönö
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788