Raili

lavalle

kukkuluuruu, olet kyllä melkoinen pakkaus!

52

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän.

      tiedän,

    • rumilus

      Ai se kurppa, vanha akka.

      • kukkuluuruu

        ei vanha ,kun tosijaan uskomaton pylly, kaunis jumalan luoma nainen.
        oletkos kateellinen


      • perj.

    • lavalle perj

      ON TOSI PAKKAUS.

    • hahahahahhahahahahah

      hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    • t. Riley

      Varo ettei nakki pala.

      • railistasekaisin

        jos mulla on nakki, mikäs niillä muilla sitten on ?


      • kysyyRiley
        railistasekaisin kirjoitti:

        jos mulla on nakki, mikäs niillä muilla sitten on ?

        How about pippeli?


      • Anonyymi

        Taksit iite polttaa rillimakkarasi vieraissa ei ainakaan torilla.


    • where could i ?

      Mikä se sun nimi olikaan?
      I like to lava.

    • lol

      hmmm.. ööö....oiskohaaaa.

    • kukukkkuuukk

      on muuten perjantai,punainen leninki päälle ja baanalle.

      • ladyRileyinred

        Tulenpunainen klänninki päälle ja tanhuumaan. Sä polttaisit myös näppisi, puhumattaan käristetystä makkarasta. Eiks niitä pruukata lavan reunamilla pusikossa popsia?


      • kuukukkukuku
        ladyRileyinred kirjoitti:

        Tulenpunainen klänninki päälle ja tanhuumaan. Sä polttaisit myös näppisi, puhumattaan käristetystä makkarasta. Eiks niitä pruukata lavan reunamilla pusikossa popsia?

        no, miten on?


      • ajoissa paikalle
        kuukukkukuku kirjoitti:

        no, miten on?

        Oletteko sopineet että tapaatte jossain.

        Mitä sinulla on päällä nyt? tai siis siellä lavalla ;) .. jotain tuntomerkkiä ?


      • .you never know!
        ajoissa paikalle kirjoitti:

        Oletteko sopineet että tapaatte jossain.

        Mitä sinulla on päällä nyt? tai siis siellä lavalla ;) .. jotain tuntomerkkiä ?

        have a nice time!


      • l.dominaRiley
        kuukukkukuku kirjoitti:

        no, miten on?

        Kuulehan kukuti. Täällä minä olen odottanut kooko illan all night long. Mekko suhrussa, makkarat syötynä ja hlvetten meikitkin poskilla. Mis-sä sä oik-oik-ein luuhaat??


      • jokukukkuuukuku
        l.dominaRiley kirjoitti:

        Kuulehan kukuti. Täällä minä olen odottanut kooko illan all night long. Mekko suhrussa, makkarat syötynä ja hlvetten meikitkin poskilla. Mis-sä sä oik-oik-ein luuhaat??

        kuka pyysi juomaan perjantaipullon?


      • ja mitä tästä opin
        jokukukkuuukuku kirjoitti:

        kuka pyysi juomaan perjantaipullon?

        Ettei toista kertaa samaan paikkaan kannate mennä.


      • DummyRiley
        ja mitä tästä opin kirjoitti:

        Ettei toista kertaa samaan paikkaan kannate mennä.

        Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.


      • näin käy
        DummyRiley kirjoitti:

        Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.

        sekin puoliksi kauluttuna.


      • Cat-Cat.

      • kukkuluuruu
        DummyRiley kirjoitti:

        Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.

        ei saa solvata ihanaa naista!


      • t.HumanbeingRiley
        kukkuluuruu kirjoitti:

        ei saa solvata ihanaa naista!

        Kiiitooos.


      • kukukkkuukk
        t.HumanbeingRiley kirjoitti:

        Kiiitooos.

        kiitos sulle että vastasit.


    • hauska tarina

      kesäillan valssin ...ja humpan tahdista,pitäs varmaan käydä lavalla ? ,tuollaisen tunnelman täytyy itse kokea .. :D

    • ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

      Raili pieni pesusieni,istui puussa tutti suussa. potta päässä järkijäässä :)

      • ahaa ,aahaa♪

        saku sammakko kosiomatkallaan.. hän lauleli kauniita laulujaan,. ahaa, ahaa, ahaa


      • RRegret

        ja virsikirja kädessä. katumusharjoituksia.


      • onko jotain
        RRegret kirjoitti:

        ja virsikirja kädessä. katumusharjoituksia.

        mitä kadut ?


      • inGwetrust,Riley
        onko jotain kirjoitti:

        mitä kadut ?

        Kyllä minulla on kaduttavia asioita, mutta enpä niitä täällä kertoile sen enempää. Nyt olen ollut kohtuullisen kiltisti ja aisoissa, joten toivon ja uskon ja luotan siihen ettei kuppi mene nurin niin sanoakseni.


      • kauniita unia sinne
        inGwetrust,Riley kirjoitti:

        Kyllä minulla on kaduttavia asioita, mutta enpä niitä täällä kertoile sen enempää. Nyt olen ollut kohtuullisen kiltisti ja aisoissa, joten toivon ja uskon ja luotan siihen ettei kuppi mene nurin niin sanoakseni.

        Jokainen kai joskus katuu jotain?,valintoja ,ratkaisujaan ja myöhemmin voivat jää pyörimään päähän. Kuitenkin, ne ovat olleet sillä hetkellä oikeita ratkaisuja.
        jotta ne voisi täysin ymmärtää ,miten merkityksellisiä ne ovat olleet,voi tulla tilanteita jossa rupee miettimään niitä uudestaan. Elämässä nyt vain täytyy porskutella eteenpäin, ja antamalla itselle mahdollisuus. On kai tämä vähän heikko selitys katumuksesta ,mutta en nyt osaa muutakan tuon itse aloituksen perusteella sanoa ;)


    • Säkin oot kyllä..

      Hymysi sai sen aikaan!

      • kukkuluuruu

        niin, kun nyt joskus tavataan, voitais juoda kahvit sinun luona eikä paikallisessa kuppilassa.


      • Tapamisiin!
        kukkuluuruu kirjoitti:

        niin, kun nyt joskus tavataan, voitais juoda kahvit sinun luona eikä paikallisessa kuppilassa.

        Eihän tuo minullekaan ihan mahdoton ajatus olisi.


    • kyl

      oikeesti oon sanna

      • a,haa

        se Eskon vaimoko ?


    • Raili.

      pierasin ja haisen pahalle

      • "ihastukset

        Aivan vastutamattoman ihana ilmekin. daa


    • Anonyymi

      Kährä joka kiersi Railin taloa tuli pyytämään,pelko,oliko OP ovet lukossa,eikä aukea kierros,syy.

    • Anonyymi

      Kuuskymppinen hevosnaamainen lössö

    • Anonyymi

      isoraili

    • Anonyymi

      ...hänen piwrusta orkun saan (iso persche)

    • Anonyymi

      Suuta varo. Haisee.

    • Anonyymi

      Vanhan p as k an hajua aamuusi.

    • Anonyymi

      Leikkaa se leittis edes joskus.
      Pyydä kolehti, että pääset kampaajalle.
      Olisit nuoremman oloinen ihan lyhyillä sexyillä muotoilluilla vaaleammilla hiuksilla. Nyt olet itse Fiskarsin saksilla leikellyt peikkopäätäsi.
      Sulla on vielä mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Hakeudu hoitoon


    • Anonyymi

      Persejapuhelin

    • Anonyymi

      Tarkemmin katsoen Raili on kaunis kypsä valloittava nainen joen toiselta puolen.

      • Anonyymi

        Tosi on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe