kukkuluuruu, olet kyllä melkoinen pakkaus!
Raili
52
2013
Vastaukset
- tiedän.
tiedän,
- rumilus
Ai se kurppa, vanha akka.
- kukkuluuruu
ei vanha ,kun tosijaan uskomaton pylly, kaunis jumalan luoma nainen.
oletkos kateellinen - perj.
kukkuluuruu kirjoitti:
ei vanha ,kun tosijaan uskomaton pylly, kaunis jumalan luoma nainen.
oletkos kateellinen
- lavalle perj
ON TOSI PAKKAUS.
- hahahahahhahahahahah
hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
- On kuuma pakkaus!!
- t. Riley
Varo ettei nakki pala.
- railistasekaisin
jos mulla on nakki, mikäs niillä muilla sitten on ?
- kysyyRiley
railistasekaisin kirjoitti:
jos mulla on nakki, mikäs niillä muilla sitten on ?
How about pippeli?
- Anonyymi
Taksit iite polttaa rillimakkarasi vieraissa ei ainakaan torilla.
- where could i ?
Mikä se sun nimi olikaan?
I like to lava. - lol
hmmm.. ööö....oiskohaaaa.
- kukukkkuuukk
on muuten perjantai,punainen leninki päälle ja baanalle.
- ladyRileyinred
Tulenpunainen klänninki päälle ja tanhuumaan. Sä polttaisit myös näppisi, puhumattaan käristetystä makkarasta. Eiks niitä pruukata lavan reunamilla pusikossa popsia?
- kuukukkukuku
ladyRileyinred kirjoitti:
Tulenpunainen klänninki päälle ja tanhuumaan. Sä polttaisit myös näppisi, puhumattaan käristetystä makkarasta. Eiks niitä pruukata lavan reunamilla pusikossa popsia?
no, miten on?
- ajoissa paikalle
kuukukkukuku kirjoitti:
no, miten on?
Oletteko sopineet että tapaatte jossain.
Mitä sinulla on päällä nyt? tai siis siellä lavalla ;) .. jotain tuntomerkkiä ? - .you never know!
ajoissa paikalle kirjoitti:
Oletteko sopineet että tapaatte jossain.
Mitä sinulla on päällä nyt? tai siis siellä lavalla ;) .. jotain tuntomerkkiä ?have a nice time!
- l.dominaRiley
kuukukkukuku kirjoitti:
no, miten on?
Kuulehan kukuti. Täällä minä olen odottanut kooko illan all night long. Mekko suhrussa, makkarat syötynä ja hlvetten meikitkin poskilla. Mis-sä sä oik-oik-ein luuhaat??
- jokukukkuuukuku
l.dominaRiley kirjoitti:
Kuulehan kukuti. Täällä minä olen odottanut kooko illan all night long. Mekko suhrussa, makkarat syötynä ja hlvetten meikitkin poskilla. Mis-sä sä oik-oik-ein luuhaat??
kuka pyysi juomaan perjantaipullon?
- ja mitä tästä opin
jokukukkuuukuku kirjoitti:
kuka pyysi juomaan perjantaipullon?
Ettei toista kertaa samaan paikkaan kannate mennä.
- DummyRiley
ja mitä tästä opin kirjoitti:
Ettei toista kertaa samaan paikkaan kannate mennä.
Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.
- näin käy
DummyRiley kirjoitti:
Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.
sekin puoliksi kauluttuna.
- Cat-Cat.
näin käy kirjoitti:
sekin puoliksi kauluttuna.
mut ei se mitään, kuunnellaan vaikka Cat-Cat:ia :D
http://www.youtube.com/watch?v=9KNAztp_ynA - kukkuluuruu
DummyRiley kirjoitti:
Ja Railiprkeleelle jäi luu käteen :( En opi, en ikinä opi.
ei saa solvata ihanaa naista!
- t.HumanbeingRiley
kukkuluuruu kirjoitti:
ei saa solvata ihanaa naista!
Kiiitooos.
- kukukkkuukk
t.HumanbeingRiley kirjoitti:
Kiiitooos.
kiitos sulle että vastasit.
- hauska tarina
kesäillan valssin ...ja humpan tahdista,pitäs varmaan käydä lavalla ? ,tuollaisen tunnelman täytyy itse kokea .. :D
- ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫
Raili pieni pesusieni,istui puussa tutti suussa. potta päässä järkijäässä :)
- ahaa ,aahaa♪
saku sammakko kosiomatkallaan.. hän lauleli kauniita laulujaan,. ahaa, ahaa, ahaa
- RRegret
ja virsikirja kädessä. katumusharjoituksia.
- onko jotain
RRegret kirjoitti:
ja virsikirja kädessä. katumusharjoituksia.
mitä kadut ?
- inGwetrust,Riley
onko jotain kirjoitti:
mitä kadut ?
Kyllä minulla on kaduttavia asioita, mutta enpä niitä täällä kertoile sen enempää. Nyt olen ollut kohtuullisen kiltisti ja aisoissa, joten toivon ja uskon ja luotan siihen ettei kuppi mene nurin niin sanoakseni.
- kauniita unia sinne
inGwetrust,Riley kirjoitti:
Kyllä minulla on kaduttavia asioita, mutta enpä niitä täällä kertoile sen enempää. Nyt olen ollut kohtuullisen kiltisti ja aisoissa, joten toivon ja uskon ja luotan siihen ettei kuppi mene nurin niin sanoakseni.
Jokainen kai joskus katuu jotain?,valintoja ,ratkaisujaan ja myöhemmin voivat jää pyörimään päähän. Kuitenkin, ne ovat olleet sillä hetkellä oikeita ratkaisuja.
jotta ne voisi täysin ymmärtää ,miten merkityksellisiä ne ovat olleet,voi tulla tilanteita jossa rupee miettimään niitä uudestaan. Elämässä nyt vain täytyy porskutella eteenpäin, ja antamalla itselle mahdollisuus. On kai tämä vähän heikko selitys katumuksesta ,mutta en nyt osaa muutakan tuon itse aloituksen perusteella sanoa ;)
- Säkin oot kyllä..
Hymysi sai sen aikaan!
- kukkuluuruu
niin, kun nyt joskus tavataan, voitais juoda kahvit sinun luona eikä paikallisessa kuppilassa.
- Tapamisiin!
kukkuluuruu kirjoitti:
niin, kun nyt joskus tavataan, voitais juoda kahvit sinun luona eikä paikallisessa kuppilassa.
Eihän tuo minullekaan ihan mahdoton ajatus olisi.
- kyl
oikeesti oon sanna
- a,haa
se Eskon vaimoko ?
- Raili.
pierasin ja haisen pahalle
- "ihastukset
Aivan vastutamattoman ihana ilmekin. daa
- Anonyymi
Kährä joka kiersi Railin taloa tuli pyytämään,pelko,oliko OP ovet lukossa,eikä aukea kierros,syy.
- Anonyymi
Kuuskymppinen hevosnaamainen lössö
- Anonyymi
isoraili
- Anonyymi
...hänen piwrusta orkun saan (iso persche)
- Anonyymi
Suuta varo. Haisee.
- Anonyymi
Vanhan p as k an hajua aamuusi.
- Anonyymi
Leikkaa se leittis edes joskus.
Pyydä kolehti, että pääset kampaajalle.
Olisit nuoremman oloinen ihan lyhyillä sexyillä muotoilluilla vaaleammilla hiuksilla. Nyt olet itse Fiskarsin saksilla leikellyt peikkopäätäsi.
Sulla on vielä mahdollisuus.- Anonyymi
Hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Persejapuhelin
- Anonyymi
Tarkemmin katsoen Raili on kaunis kypsä valloittava nainen joen toiselta puolen.
- Anonyymi
Tosi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654