Antasitteko turkulaiset asiallisia vastauksia minne pitää mennä, että löytää ihania merimaisemia ja joihin pääsee ihan autolla. Harrastan valokuvausta ja etenkin meri kiehtoo aina kovasti. Tiedän, että Turun saaristo on todella kaunis, mutta kyselen nyt paikoista, joihin siis pääsee ihan autolla.
Olen kiitollinen kaikista vastauksista.
Turku, nähtävyydet, meri, saaristo
10
628
Vastaukset
- T-87
Moi!
Ruissalon camping alueen vieressä, Ruissalon päässä on todella mahtava merenranta paikka. Turun lähiseudun paras. Kannattaa mennä esim. kun Ruotsin laivat näkyvät.
Hieno niin päivällä, kuin auringonlaskun aikaankin. - kiitos
Kiitos T-87. Lisää saa vielä laittaa :D
- Rymättylä, Merimasku
Ajelet vaikka Rymättylään niin pitkälle kuin tietä riittää. Silloilta on hyviä näkymiä saaristoon.
- ruissalossa asuva
Saaristotielle kannattaa mennä. Paljon katseltavaa ja paljon kuvattavaa.
http://www.elvso.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=71
Ajaa minkä ajaa mutta kuvattavaa kyllä löytyy.
Onko pakko se auto ottaa matkaan.
http://www.ruissalolautta.fi/ - seko aloittaja
No vastatkaa sitten mukavat ihmiset mun laittamaani alotukseen turun nähtävyyksistä ja saaristosta, merestä. Ihan ystävällisesti niitä kyselin, mutta eivätpä ole mukavat turkulaiset vastanneet.
- ihmettelyä
Minä en ole tuota kirjoitusta tänne laittanut. Kyllä taitaa nyt jollain muulla olla vähä seko olo, kun laittelee mun nimissä tollasia kirjoituksia tänne. Terv. aloittaja
- etikettivirhe-.
ihmettelyä kirjoitti:
Minä en ole tuota kirjoitusta tänne laittanut. Kyllä taitaa nyt jollain muulla olla vähä seko olo, kun laittelee mun nimissä tollasia kirjoituksia tänne. Terv. aloittaja
Kannattiko mennä tomittamaan tätä samaa asiaa tuonne Turkua ja turkulaisia haukkuvaan ketjuun?
- tämäkin sinun......
Turun imago on Suomen huonoin. Ansaitusti. Julkkikset ovat tyyliin Topi, Ike, Matti & Teppo, Lola... Heille nauretaan. Turuntauti, kaupungin rumuus, Aurajoki, korruptio...Mitä hyvää?
Sitten tämä murre ... mää kysysisin ...mikähän se konditionaali sitten vielä olisisisi?
Saatiin sentään hajasijoittamisena laivaston esikunta Helsingistä. :D- lisää ihmettelyä
eikä TODELLAKAAN tuokaan ole minun. Mitä sekoilua tää on. t. edelleen sama aloittaja
- Nyt näit
lisää ihmettelyä kirjoitti:
eikä TODELLAKAAN tuokaan ole minun. Mitä sekoilua tää on. t. edelleen sama aloittaja
Tuollaisia monet turkulaiset ovat, vainoharhaisia. Epäilevät ja syyttävät muualta tulleita kaikesta mahdollisesta ja usein itse ovat juuri sellaisia. Kateellisempia en ole nähnyt missään muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271062- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48855Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733