Tilasin kyseisestä nettikaupasta vaatteita. Vaatteet saapuivat todella nopeaan. Valitsin maksuksi bubbleroom-laskun, joka ei ole kylläkään vielä tullut. Vaatteet olivat hyviä, laitoin yhden vaatteen palautukseen.
Alkoi vaan vähän pelottamaan tässä kun lueskelin noita nettikeskusteluja. Oli ollut palautuksien kanssa ongelmia ja laskuissa vääriä tilinumeroita.
Onko kellään kokemuksia kyseisestä kaupasta? Olisi kiva tietää miten tää laskuhomma toimii. Vielä ei ole ainakaan tullut laskun laskua :S Laitoin jo sähköpostiakin asiakaspalveluun kun aloin miettiin tota muistutusmaksua. Mutta eihän muistutusmaksua voi tulla ennen kun olen SAANUT laskun?
Tuolla oli jossain luki, että palautuksen toimitusmaksut tulee maksaa itse? Ei hyvänen aika. Itse käsittäisin ainakin, että palautus on ilmainen. Tuli sellanen liimattava läpyskäkin mukana.
Auttakee! Kirjoittakaa jos teillä on kokemuksia! KIITOOOS!
Bubbleroom
13
5444
Vastaukset
- Vinkkejä
Yrityksillä ei ole velvollisuutta pitää maksutonta palautusjärjestelmää, eli palautusmaksun voi joutua maksamaan ensin itse. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö voisi pyytää myös palautuskuluja hyvitettäviksi, jos olet ostanut tuotteen verkkokaupasta joka myy tuotteita suomenkielisillä nettisivuillaan. Palautuskuluista on tärkeää aina pyytää kuitti.
- epäilyttävä kauppa
Kiitos vastauksestasi! Luojan kiitos pyysin postilta kuitin kun kävin viemässä palautettavan paketin :)
Lupaan kirjoittaa tänne sitten miten palautus/laskulla maksaminen sujui. Vaatteet ainakin tulivat tosiaan nopeasti.
- k11a
Todellakin on epäilyttävä kauppa! En voi oikeasti suositella kenellekään.
Tilasin kesäkuun alussa takin, sain tilausvahvistuksen ja maksoin kortilla. Pari viikkoa myöhemmin tilasin samasta kaupasta mekon laskulla. Mekko tuli nopeasti, oli huono ja palautin - takista ei kuulunut vieläkään mitään. Laitoin 2 viestiä asiakaspalveluun, vastasivat EILEN, lähes KAKSI KUUKAUTTA myöhässä: "Tuote on loppuunmyyty." Ei muuta. Epäilen loppuunmyyntiä todella vahvasti, tuote kun oli täysin normaalihintainen ja jokaista kokoa oli tilattaessa saatavilla. No, itse asiassa meni jo maku koko takista tuon touhun takia.
Eilen tuli myös lasku tuosta mekosta, vaikka olen palauttanut sen yli kuukausi sitten ja sen luulisi ja sinne saapuneen ja rekisteröityneen. Puhelimitse en saa yhteyttä. Huvittavaa tietenkin, että kyllä laskut muistetaan lähettää... AAAARGH. En tietenkään maksa kuin toimitusmaksun. Ainoa huoli vaan, ettei sen ensimmäisen takin (jonka maksoin heti tilauksen yhteydessä Visa Electronilla) rahoja ole näkynyt missään.
Todella huonoa toimintaa! - k11a
Bubbleroomin sivuilla muuten lukee palautuksesta näin:
Palautus
Jos haluat palauttaa tuotteita, voit käyttää ilmaista palautuslähetystä käyttäen osoitelipuketta, joka on mukana paketissa. Voit myös ladata osoitelipukkeen postimaksuttomia palautuksia varten kotisivullamme.
Eli ilmainen sillä lipukkeella.- Kiitti neuvosta
Hyvä tietää! Nettikaupan ehdot kannattaa aina lukea ennen tilausta ja sitten tietty sen jälkeenkin, sieltähän ne selviää jos on selvitäkseen.
- epäilyttävä kauppa
Kiitti neuvosta kirjoitti:
Hyvä tietää! Nettikaupan ehdot kannattaa aina lukea ennen tilausta ja sitten tietty sen jälkeenkin, sieltähän ne selviää jos on selvitäkseen.
Itsekin luin sataan kertaan koko bubbleroomin tilauksen läpi, mutta jotkut asiat saattavat olla esim. "usein kysytyt" -kohdassa niin ettei niitä tajua edes käydä läpi. Eikä sieltä näe kuinka laskutus ja palautus toimivat OIKEASTI.
Sen takia on hyvä, että netissä näistä puhutaan. Tästä lähin tarkistan jokaisen nettisivun ennen kuin tilaan mitään. Sinänsä hassua kun bubbleroomiakin mainostetaan ihan yleisesti telkkarissa, niin tulee "luottamus" kyseiseen kauppaan jo siitä.
- epäilyttävä kauppa
Noniin nyt tuli tuo lasku vihdoin. Laskussa oli 10 päivän maksuaika ja muutenkin tuntuu ihan luotettavalta hommalta. Soitin vielä varmuuden vuoksi asiakaspalveluun, jossa sanottiin, että minun tulee maksaa vain pitämäni tuotteet. Sekin asia nyt selvitetty.
En tiedä sitten onko palautus mennyt perille. Mutta ainakaan rahoja ei tarvitse odottaa kun jätin sen maksamatta laskusta.
Laitan tänne viestiä, jos tulee jotain kömmähdyksiä vielä eteen. Mutta kauppa on sujunut hyvin tältä osin. Ainoa on tuo sähköposti, josta vastausta ei ole tullut. (Ei ole onneksi mitään epäselvyyksiä kun tuo lasku tuli) Puhelu taitaa maksaa, mutta sainpahan ainakin varmuuden palautushommasta (: - Ei epäilyttävä enää
Tänään tuli vielä bubbleroomilta viestiä sähköpostiin, jossa sanottiin että palautus on onnistunut ja olen maksanut laskun kuten pitikin. ELI taitaa tuo kauppa olla ihan kelvollinen (: En joutunut maksamaan myöskään palautusta, enkä alvia, josta oli mainintaa jossain vaiheessa tilausta.
Eli ainakin minulla tilaus onnistui! Loppu hyvin kaikki hyvin. Mutta kannattaa kyllä pitää kaikki kuitit hyvin tallessa! - tilausta odotellessa
Nyt Bubbleroom olisi näytön paikka, tsemppiä! Tilasin nimittäin tuotteen, jolla alennushinta. Jäin odottamaan tilausvahvistusta, joka yleensä tulee nettikaupoissa lähes välittömästi. Laitoin sähköpostiakin, mutta sitä ei tullut asiakaspalveluajan puitteissa. Kunnes ihan kivaan aikaan lauantai-iltana, kun en jaksaisi murehtia. Tilausvahvistuksessa oli nimittäin hinta alkuperäishinnalla, ei alennetulla hinnalla. Kiehuttaa niiin niiin paljon. En todellakaan haluaisi tästä itselleni harmia. Miten ne voi mokata yhden tälläisen asian näin?! Painotinhan hinnan sähköpostissa ja se sama alennettu hinta on yhä nettisivuillakin. Jos saan uuden tilausvahvistuksen ja oikean tuotteen oikealla hinnalla ja oikealla tilinumerolla niin kuulun varmaan onnekkaisiin ja annan armahduksen. Nettikaupasta tilattaessa kuuluisi kai olla onnesta piukeana, mutta nyt lähinnä pelottaa, että joudunko säätämään jonkun asian kanssa. Tsemppiä Bubbleroomille kuitenkin! Haluaisin uskoa, että pystyisitte tekemään sen nyt oikein!
- tande763
Tilasin bubbleroimilta ja se oli virhe jouduin yhden tuotteen palauttamaan 2 kertaan ja yhden jonka pidin eli 3tuotteen niin saan siitä 2 erillistä laskua josta ne nyt herjaa että en ole maksanut laskua vaikka olen toisesta laskusta maksanut mut en herran jumala sentään maksa yhdestä tuotteesta maksamaan 2kertaa pitää varmaan soittaa kuluttajafirmaan kun eivät usko vaikkaa viestiä olenkin heile laittanut
Terv.tande76
- Jaanu
Näyttää siltä, että tänne keskustelupalstoille kertyy väkisinkin eniten niitä huonoja kokemuksia eri verkkokaupoista! Toisaalta se on hyvä, mutta toisaalta se ehkä asettaa turhia ennakkoluuloja ihmisille...
Itselläni Bubbleroomista tosi hyvät kokemukset, toimi kuten pitikin! http://vaatevallankumous.weebly.com/1/post/2014/05/bubbleroomista-voi-ostaa-hyvll-omallatunnolla.html
Aika paljon muutenkin ostan verkkokaupoista eikä oikeastaan koskaan ole ollut mitään ongelmaa! - ekapalautus
Voi olla vähän tyhmä kysymys, mutta kun paketti tuli pakettiautomaattiin niin palautanko sen sinne vai laitanko ihan normaalisti postiin?
- fhfgjfgjf
Sulla on 2vkoa aikaa palauttaa joko automaattiin tai lähimpään postiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234