Minulla on fantasia että saisin mieheni lukittua. Onko mitään kotikonsteja ja millainen on hyvä siveysvyö miehelleni? Ja asiallisia vastauksia kiitos.
Millainen siveysvyö miehelle?
8
2547
Vastaukset
- lukittuna24/7
Kunnollinen siveysvyö on tällainen http://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c37_Keuschheitsguertel.html&XTCsid=b78ad32ded94108664e670a343ed28bf
Täällä tullaan kohta ehdottamaan kaikenlaisia muovisia ja metallisia "siveysvöitä" jotka sidotaan kivesten takaa kiinni. Ne ei ole kovinnmukavia pitää eikä estä henkilöä runkkaamasta ja laukeamasta putkiloon. Toi metallinen housumallinen joka löytyy linkistä on kallis,mutta istuu päällä ja vie seksuaaliset kyvyt Dominan/masterin haltuun.- lukittuna24/7
jäi vielä kertomatta että olen itse ollut tällaisessa http://www.my-steel.de/shop/product_info.php?info=p203_untouchable-premium-keuschheitsguertel-fuer-herren.html liki vuoden. Dominatar/avovaimo hoitaa pallien pesun niin etten itse pääse koskemaan kaluun. Myös hänen halujensa mukaan pääsen irti ja saan seksiä mikäli hän sen minulle suo
- myös lukittu mies.
Metallinen ehdottomasti - tuolla seksiväline osastolla, osin aika hyvää keslustelua ko. vehkeistä.
Suosittelisin kyllä aloittelijalle noita muovihärpäkkeitä (esim cb6000), vaikka nuo metallimiehet eivät niitä hyväksykään. Ei mene niin hirveesti rahaakaan hukkaan, ellei leikki jaksa kiinnostaa jatkossa. Osoitteesta:
http://www.madame-dura.de/index.php?language=en
löytyy aika edullisesti ko tuotteita, ainakin halvemmalla kuin kotimaasta. On siellä muitakin alan tuotteita. Tilasin sieltä itselleni ko vehkeen. Nopea ja asiallinen toimitus.- leluja kaikki
Muovihärpäkkeissä menee rahat hukkaan - aivan leluja. Kannattaa hakkia kunnon vehkeet heti aosta alkaen.
Minusta tuo siveysvyö riippuu siitä minkälainen kullekin on sopiva. Ei riipu siitä onko muovinen vai metallinen.
- siveysvyössä 1804 pv
ei nuo pallien takaa kiinnitettävät ole kuin koristeita. Eivät pysy kunnolla paikallaan ja hiertävät kun sub pitää niitä kokoajan. Vyötärön ympäri kiinnitettävät istuu paremmin.
- siveysvyössä 3 kk
Mulla on CB 6000S eli pieni malli. Se kun on asennettu lyhyeksi ja pallien takaa oleva rengas on pieni, niin en saa sitä millään pois. Pysyy hyvin paikallaan eikä hierrä kun ei liikukkaan. ottaa vaan niin päähän pitää sitä kun se törröttää ja on kylmä pakkasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371544Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3681407- 871051