http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TbbRZT_qE74
mä en tiedä mitä sanoa, kuin tiputtaa muutaman kyyneleen.
vetää hiljaseks....
5
209
Vastaukset 5
- kaikestasedlviää
yllätyin positiivisesti, rohkea tyttö.
- elämää
Täytyy sanoo että on kyllä ihan helkutin rohkee tyttö. tosi ihailtavaa että pystyy kertoo omista ongelmista noin suoraan ja laittaa sen viel youtubeen kaikkien nähtäväks. :)
Tosa on kyllä mallia muillekin isoista ja pienemmistä ongelmista kärsiville, kaikenikäisille ihmisille. On vaan uskallettava laittaa ittes likoon.
Hieno aluevaltaus!- elämäjatkuu
mä oon kuunnellu ton monta kertaa putkeen ja ei luoja... kuinka mä voinkaan samaistua tuohon.. ihailen suuresti ja yhdyn muiden kommenteihin :)
Tuo on vissiin piilotettu sillein että sen videon näkee vain linkin saaneet. Ihan ymmärrettävää ettei sitä välttämättä koko kansalle haluakkaan jakaa... vaikka miksipä ei. musta monien kuuluis nähä tuo. Valaisi mua ainakin !- edellinenn
niin ja hänellä on vissiin blogigin jos oikein ymmärsin ssecretlife ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654