Daewoo -> Chevrolet?

Hyvä niin

Jos tällainen huhu pitää paikkansa niin sehän on pelkästään hyvä asia Daewoon omistajille!

- Jotka ovat muuten tutkimusten mukaan ennakkoluulottomia edelläkävijöitä.

7

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläköön

      Kyllä kelpaa ostaa Chevroletti. Ei mikään made in hongkong Daewoo.
      Myynti tulee taatusti kasvaan logaritmisesti.

      • Niin ja Skodalla menee hyvin

        Niin ja Skodalla menee hyvin. Ostakaa tekin Skoda. Siinä on vakiovarusteena ohjauspyörä!


    • maahantuonti loppuu

      Jos merkki muuttuu niin Daewoon maahantuonti ja myynti loppuu. Sen seurauksena Daewoon omistajat ajaa autolla, jota ei enää myydä. Mitä se vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon? Onko se nykyisille omistajille hyvä asia?

      • Hyvä niin

        Se että merkki vaihtuu ei tarkoita että autojen maahantuonti loppuu.. Todennäköisesti Chevyn imagon myötä käytetyn Daewoon arvostus nousee!


      • loppuu
        Hyvä niin kirjoitti:

        Se että merkki vaihtuu ei tarkoita että autojen maahantuonti loppuu.. Todennäköisesti Chevyn imagon myötä käytetyn Daewoon arvostus nousee!

        Vastasin jo eilen, muuta eipä sitä näy, joten.
        Tarkoitin, että DAEWOO merkkisten autojen maahantuonti loppuu!
        Eli DAEWOO merkkisiä autoja ei enää myydä, slut loppu finish!
        Joskus eräässä TV-ohjelmassa haastateltu Toyota kauppias väitti, että jos mallin vaihtuessa mallinimi muuttuu, niin se pienentää vaihtoarvo, koska kyseistä mallia ei enää valmisteta (silloin mainittiin Kadet).
        Asialla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa, kuten ei auton valinnassa yleensäkään. Johtunee osin siitä, että suurin osa autoja ostavista ihmisistä ei tiedä mitään mallien ja merkkien historiasta, linkityksestä, valmistusmaasta yms. Monelle oli outo asia, että esim. Volvo40 ja Mitsu Carisma olivat pitkälti sama auto, paitsi että Mitsun moottori (1,6) kuljetti autoa paremmin paljon pienemmällä bensankulutuksella ja sen talviominaisuudet (lämpimyys) oli selvästi Volvoa paremmat.
        Ja onko Chevyn merkki parempi?
        Ja oliko Daewoossa jotain vikaa kun nimi piti vaihtaa?
        Itse ostaisin enemmin Daewoon kuin korealaisen Chevyn.


      • Datsun sunny
        loppuu kirjoitti:

        Vastasin jo eilen, muuta eipä sitä näy, joten.
        Tarkoitin, että DAEWOO merkkisten autojen maahantuonti loppuu!
        Eli DAEWOO merkkisiä autoja ei enää myydä, slut loppu finish!
        Joskus eräässä TV-ohjelmassa haastateltu Toyota kauppias väitti, että jos mallin vaihtuessa mallinimi muuttuu, niin se pienentää vaihtoarvo, koska kyseistä mallia ei enää valmisteta (silloin mainittiin Kadet).
        Asialla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa, kuten ei auton valinnassa yleensäkään. Johtunee osin siitä, että suurin osa autoja ostavista ihmisistä ei tiedä mitään mallien ja merkkien historiasta, linkityksestä, valmistusmaasta yms. Monelle oli outo asia, että esim. Volvo40 ja Mitsu Carisma olivat pitkälti sama auto, paitsi että Mitsun moottori (1,6) kuljetti autoa paremmin paljon pienemmällä bensankulutuksella ja sen talviominaisuudet (lämpimyys) oli selvästi Volvoa paremmat.
        Ja onko Chevyn merkki parempi?
        Ja oliko Daewoossa jotain vikaa kun nimi piti vaihtaa?
        Itse ostaisin enemmin Daewoon kuin korealaisen Chevyn.

        Muistellaanpa mitä vaikutti käytetyn Datsunin hintaan auton nimen muuttuminen Nissaniksi, ei mitään.


      • sama
        Datsun sunny kirjoitti:

        Muistellaanpa mitä vaikutti käytetyn Datsunin hintaan auton nimen muuttuminen Nissaniksi, ei mitään.

        Niinpä niin, totesinkin, että järjellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
        Toisaalta Datsuneita teki Nissan Motor Company ja Nissan nimi taisi olla osassa autoja yhtäaikaa Datsunin kanssa. Lisäksi Datsunin maine ainakin silloin oli aika lailla eri luokkaa kuin Daeweoon. Ja nimi oli kokonaan uusi, nythän Daewoon tulisi myntiin aika vanhalla merkillä.
        Itse olen sitä ikäluokkaa, että Chevrolet nimi luo mielikuvan isosta autosta. Chevyn logo jonkin pikkukotteron perässä vaikuttaa jopa hieman koomiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe