Onkok kenelläkään kokemusta tyttöystävän ja hänen siskonsa kanssa ryhmäseksistä? Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa reilun vuoden ja haluisin ehdottaaa ryhmäseksiä hänen ja hänen pikkusiskon kanssa (on niin älyttömän seksikäs tapaus). Kertokaa kokemuksia, jos olisi apua minulle...
Ryhmässä siskosten kanssa?
7
4946
Vastaukset
- * * * * *
Mieti ensin, suostuisitko itse menemään sänkyyn oman veljesi kanssa.
- peeniskateus
ehdota vaan,kaikki tai ei mitään.itse harrastellaan emännän kanssa ryhmäseksihommeleita ja voi juman kauta että se on nautinnollista ja siihen jää niin koukkuun.pankaa ja pannaan suomi paremmaksi nussimalla vaikka sitten ristiin.mitä iloja tässä elämässä paljon on jos ei saa kunnon seksiä nauttia,ja molemmat pettää siinä luvalla.elä usko ketään siveellisiä niuhottajia täällä ne runkkailee kuiteski ite vessassa anttilan kuvaston kanssa.tehdään me tosimiehet se livenä.
- * * * * *
Ei mullakaan mitään kimppajuttuja vastaan ole, mutta että sisarukset samassa sängyssä seksin merkeissä. Jossain mullakin raja tulisi vastaan.
- sisarukset
jep nuorempana kävi niin että seurstelin erään tyttösen kanssa ja kerran naituamme hänen kotonaan pikku kännissä ja hups aamulla havahduin siihen kun hänen pikkusiskonsa imi kaluani eikä siinä muu auttanu kuin panna häntäkin samassa sängyssä isosiskon kanssa joka heräsi siihen huohotukseen...olivat anteliaita sisaruksia mut eräs kaveri pani vielä paremmaksi;hän pani myös molempia ja näiden äitiä kaupan päälle:)ja tämä on tosi,minkäs sille voi jos munasta pitää..
- Aika entinen
On. Seurustelin 70-luvun alkupuolella erään viehttävän opiskelija neitosen kanssa.
Hänellä oli kaksoissisar. Armeijasta lomalla ollessani majoituin tyttöystäväni opiskelija kämppään. Huone, keittokomero ja parisänky; laverimallia. Yllättäen tyttöystäväni kaksoissisko oli tullut kaupunkiin. Mikäpä muu auttoi kuin nukkumaan samalle laverisängylle. Minulla oli tosi kovat paineet munassa. Kiehnäsimme aikamme, harrastettiin pettingiä ja suunniteltiin jopa vessaan panolle menoa, kun sisko totetesi lakoonisesti; " Kyllä te voitte minun puolesta naida ihan vapaaasti, mutta mulle kanssa." Hämmästyimme molemmat, mutta sitten päätettiin, että antaa palaavaan.
Nain sinä yönä molempia. Siskokset ei koskeneet toisiaan mutta kun panin toista, toinen kiehnäsi kipussani. Muistan sen yön aina. - Siskonveljensisko
Johan toki - ilman muuta.
- kalevrvo tippana
Mä jo aattelin, että tässä o jotain muutakin ku sun paskanen mielikuvitus....
Kasva aikuiseksi nii se siitä.... tumputa itsees ja jätä kumpikin sisarus rauhaan, nii se sittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2134716- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1281163
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999