Huono palvelu

ANNELI

Kyllä hatuttaa kun erehdyinkin menemään Lieksassa Kulta ja kelloliike P:een, palvelu töykeää, ylimielistä, teinpä vielä ostoksenikin sieltä, miksi en mennyt Nurmekseen saman firman liikkeeseen, siellä palvelu ja asiakkaiden kohtelu aivan toisenlaista, onneksi liike lopettaakin, vastedes tiedän mistä lahjat ym ostan, Porokylästä.

22

4470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exnurmes

Nurmeksen Pehkonen ei ole samaa firmaa,ihan vain tiedoksi.

• nyk.nurmes

Mutta samaa sukua kuiteskin ovat ja on liikkeellä ja liikkeellä ero, itse pidän Juuan liikkeestä

• SAMA HUOMIO

Kiitos kun toit esille tuon ko liikkeen ylimielisen ja töykeän käytöksen, kerran olen käynyt ja se riitti, on paikkakunnalla toinenkin alan liike jonne mieluummin euroni vien.

• vaskitatska

citymarketin kahviossa ei saanut palvelua ollenkaan. En voi moittia huonosta palvelusta,ei tosin hyvästäkään. Tyhjin käsin läksin.

• Minä kävin...

... Lieksassa vuonna 1988 enkä saanut pillua lainkaan, en mistään.
        Kyllä oli huono palvelua.
        En kyllä tule toiste - pitäkää pillunne!

• Ei palvelua

Olen minäkin odotellut kahvin ja pullan kanssa myyjää kahviossa, mutta ei sellaista koskaan ilmestynyt näkyviin. Tiskille jäivät kahvi ja pulla.

• Anonyymi

Et ole ainut, niin on käynyt minullekin ja useampaan kertaan vielä.
        Muuttakaa kokonaan itsepalveluksi, kun hlö.kuntaa ei ole.
        Asiakkaat, kun olette juoneet kahvinne, antakaa paikka toisillekin, tuoleja on vähän. Kyllä parissakymmenessä minuutissa juo kahvin ja syö pullan.

• Anonyymi
        Minä kävin... kirjoitti:

... Lieksassa vuonna 1988 enkä saanut pillua lainkaan, en mistään.
        Kyllä oli huono palvelua.
        En kyllä tule toiste - pitäkää pillunne!

Sama mulla. Päätin alkaa homoksi. Toimi.

• lieksua

käykkee uuvessa liikkeessä pielisen kello ja kulta

• varmanakki

Pielisen Sellussa hyvä palvelu ja ale.

• toni.
        varmanakki kirjoitti:

Pielisen Sellussa hyvä palvelu ja ale.

oletko sellun pilaaja?

• Voi VITSI
        toni. kirjoitti:

oletko sellun pilaaja?

toni harrastaa antiikkia ja huumoria eli vanhoja vitsejä.

• toni.
        Voi VITSI kirjoitti:

toni harrastaa antiikkia ja huumoria eli vanhoja vitsejä.

jep ikurin valtuuskunta kävi ikurin ystävyyskaupungissa lieksassa ja tässä valtuuskunta lieksan kaupungintalon edessä http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/Ikurilaisetlieksassa.jpg

minä kävin lieksan martan kanssa kolilla, (valttuuskunnan muut jäsenet eivät uskaltaneet kun pelkäsivät korkeita paikkoja), ja oppaaksi suostui lieksalainen vuoristo opas, tässä katselemme kolin huipulta lieksaa kohti oppaan selostaessa takana (ei uskaltanut tulla ihan jyrkän paikan lähelle) http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/tonijsmarttakolilla.jpg

lieksan martalle tarjottiin lieksan kaupungin toimesta juhlapäivällinen työstään kotikaupunkinsa tunnetuksitekemisestä. tuossa lieksan martta lieksan kaupungintalon edessä ennen juhlapäivällistä ja sen jälkeen http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/marttalieksankaupungintalonedessaumljuhlapaumlivaumlllisenjaumllkeen.jpg

kun lieksan martta jäi santsaamaan juhlapäivällisille niin minä kävin nakkikioskilla syömässä ja tutustuin vielä lieksaan kaupungilta saamallani limoisinella (vain lainassa) , tässä olen lieksan pääkadulla ruuhkaaikaan http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/toni.jpg

• Anonyymi

Eikös kuule Mikko Pehkonen pyöritä molemmat liikkeet. Mikosta en sano huonoa sanaa.
      Ootko sitten käynyt siellä vanhan Pehkonen liikkeessä.
      Mikko aloitti toimintansa n 2,5 vuotta sitten.
      5/5 pointsit Mikolle. Nuori yrittäjä. Plussaa vaan.

• Anonyymi

Joo...Mikko hoitaa molemmat liikkeet nykyisin.
        11 vuotta sitten Olli Pekka pyöritti osuuspankin rakennuksessa liikettä.
        Eipä huvittanut käydä siellä.

Mikolla on ihan eri tyyli ammatissaan. 10

• Anonyymi

Eikös kuule kannattaisi katsoa milloin keskustelu on aloitettu ennekuin aloittaa aukomaan päätään? On kymmenessä vuodessa tainnut vähäsen tapahtua.

• Anonyymi

homolespåo

• Anonyymi

Eikö ollutkaan erinomaista palvelua vaikka Lieksassa kaikki palvelut ovat erinomaisia?

• Anonyymi

Olen menossa panemaan pulipenkille, reppu tännä pirkkaa 🤠

• Anonyymi

Mikko Pehkonen on huipputyyppi! Moniosaaja ja aulis palvelemaan!

• Anonyymi

Hyvä Mikko! Sinunlaisiasi asiakaspalvelijoita lieksalaisiin liikkeisiin!

• Anonyymi

Viestiketju aloitettu 2012-07-23 mutta sehän ei lieksalaisia haittaa!😆

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      325
      2871
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1443
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1281
    4. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1265
    5. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1261
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1115
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1017
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      921
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      827
    Aihe