Kyllä hatuttaa kun erehdyinkin menemään Lieksassa Kulta ja kelloliike P:een, palvelu töykeää, ylimielistä, teinpä vielä ostoksenikin sieltä, miksi en mennyt Nurmekseen saman firman liikkeeseen, siellä palvelu ja asiakkaiden kohtelu aivan toisenlaista, onneksi liike lopettaakin, vastedes tiedän mistä lahjat ym ostan, Porokylästä.
Huono palvelu
22
4553
Vastaukset
- exnurmes
Nurmeksen Pehkonen ei ole samaa firmaa,ihan vain tiedoksi.
- nyk.nurmes
Mutta samaa sukua kuiteskin ovat ja on liikkeellä ja liikkeellä ero, itse pidän Juuan liikkeestä
- SAMA HUOMIO
Kiitos kun toit esille tuon ko liikkeen ylimielisen ja töykeän käytöksen, kerran olen käynyt ja se riitti, on paikkakunnalla toinenkin alan liike jonne mieluummin euroni vien.
- vaskitatska
citymarketin kahviossa ei saanut palvelua ollenkaan. En voi moittia huonosta palvelusta,ei tosin hyvästäkään. Tyhjin käsin läksin.
- Minä kävin...
... Lieksassa vuonna 1988 enkä saanut pillua lainkaan, en mistään.
Kyllä oli huono palvelua.
En kyllä tule toiste - pitäkää pillunne! - Ei palvelua
Olen minäkin odotellut kahvin ja pullan kanssa myyjää kahviossa, mutta ei sellaista koskaan ilmestynyt näkyviin. Tiskille jäivät kahvi ja pulla.
- Anonyymi
Et ole ainut, niin on käynyt minullekin ja useampaan kertaan vielä.
Muuttakaa kokonaan itsepalveluksi, kun hlö.kuntaa ei ole.
Asiakkaat, kun olette juoneet kahvinne, antakaa paikka toisillekin, tuoleja on vähän. Kyllä parissakymmenessä minuutissa juo kahvin ja syö pullan. - Anonyymi
Minä kävin... kirjoitti:
... Lieksassa vuonna 1988 enkä saanut pillua lainkaan, en mistään.
Kyllä oli huono palvelua.
En kyllä tule toiste - pitäkää pillunne!Sama mulla. Päätin alkaa homoksi. Toimi.
- lieksua
käykkee uuvessa liikkeessä pielisen kello ja kulta
- varmanakki
Pielisen Sellussa hyvä palvelu ja ale.
- toni.
varmanakki kirjoitti:
Pielisen Sellussa hyvä palvelu ja ale.
oletko sellun pilaaja?
- Voi VITSI
toni. kirjoitti:
oletko sellun pilaaja?
toni harrastaa antiikkia ja huumoria eli vanhoja vitsejä.
- toni.
Voi VITSI kirjoitti:
toni harrastaa antiikkia ja huumoria eli vanhoja vitsejä.
jep ikurin valtuuskunta kävi ikurin ystävyyskaupungissa lieksassa ja tässä valtuuskunta lieksan kaupungintalon edessä http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/Ikurilaisetlieksassa.jpg
minä kävin lieksan martan kanssa kolilla, (valttuuskunnan muut jäsenet eivät uskaltaneet kun pelkäsivät korkeita paikkoja), ja oppaaksi suostui lieksalainen vuoristo opas, tässä katselemme kolin huipulta lieksaa kohti oppaan selostaessa takana (ei uskaltanut tulla ihan jyrkän paikan lähelle) http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/tonijsmarttakolilla.jpg
lieksan martalle tarjottiin lieksan kaupungin toimesta juhlapäivällinen työstään kotikaupunkinsa tunnetuksitekemisestä. tuossa lieksan martta lieksan kaupungintalon edessä ennen juhlapäivällistä ja sen jälkeen http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/marttalieksankaupungintalonedessaumljuhlapaumlivaumlllisenjaumllkeen.jpg
kun lieksan martta jäi santsaamaan juhlapäivällisille niin minä kävin nakkikioskilla syömässä ja tutustuin vielä lieksaan kaupungilta saamallani limoisinella (vain lainassa) , tässä olen lieksan pääkadulla ruuhkaaikaan http://i457.photobucket.com/albums/qq300/Kansa_taisteli/toni.jpg
- Anonyymi
Eikös kuule Mikko Pehkonen pyöritä molemmat liikkeet. Mikosta en sano huonoa sanaa.
Ootko sitten käynyt siellä vanhan Pehkonen liikkeessä.
Mikko aloitti toimintansa n 2,5 vuotta sitten.
5/5 pointsit Mikolle. Nuori yrittäjä. Plussaa vaan.- Anonyymi
Joo...Mikko hoitaa molemmat liikkeet nykyisin.
11 vuotta sitten Olli Pekka pyöritti osuuspankin rakennuksessa liikettä.
Eipä huvittanut käydä siellä.
Mikolla on ihan eri tyyli ammatissaan. 10 - Anonyymi
Eikös kuule kannattaisi katsoa milloin keskustelu on aloitettu ennekuin aloittaa aukomaan päätään? On kymmenessä vuodessa tainnut vähäsen tapahtua.
- Anonyymi
homolespåo
- Anonyymi
Eikö ollutkaan erinomaista palvelua vaikka Lieksassa kaikki palvelut ovat erinomaisia?
- Anonyymi
Olen menossa panemaan pulipenkille, reppu tännä pirkkaa 🤠
- Anonyymi
Mikko Pehkonen on huipputyyppi! Moniosaaja ja aulis palvelemaan!
- Anonyymi
Hyvä Mikko! Sinunlaisiasi asiakaspalvelijoita lieksalaisiin liikkeisiin!
- Anonyymi
Viestiketju aloitettu 2012-07-23 mutta sehän ei lieksalaisia haittaa!😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607