Haluaisin tietoa ja kokemuksia pitkäjärven eläinklinikasta ja kunnallisesta eläinlääkäristä. Paljon kunnallisella maksaa leikkauttaa kollikissa ja minkälaisia kokemuksia on ollut palvelusta ja laadusta? Pitkäjärven klinikasta olen kuullut paljon positiivista palautetta, mutta kiinnostaa myös tuo kunnallinen vaihtoehto jos se on halvempi ja laatu on samaa luokkaa.
Ps. Kurjelle en mene.
Mikkelin eläinlääkärit
8
3201
Vastaukset
- hurtta.
Ei ole kokemusta kunnallisesta, mutta pitkäjärvestä on. Ja pelkästään positiivisia kokemuksia.
- :>
Pitkäjärven naislääkäri (en muista nimeä) on vähän outo, ei paljoa keskustele omistajan kanssa etukäteen hoitotoimenpiteistä vaan pistää menemään kysymättä. Eikä oikein tunnu tietävän ainakaan koirien käyttäytymisestä mitään ja kommentit on joskus vähän outoja.
Tilat ja hoitajat siellä kyllä ovat oikein mukavia. - leikkaukseen
Eikö kukaan ole käynyt kunnallisella?? Jospa se pitkäjärven naislääkäri tietäis sit enemmän kissoista... Ois paljon kysyttävää ja ikävää jos lääkäri ei kommentoi. =(
- Hau ja Mau
Me ollaan käytetty kunnallisella kaikkia eläimiämme; kissoja, koiria, kaneja, hamsuja ja hevosia. Ollaan tyytyväisiä asiakkaita. Etenkin tämä naislääkäri, joka oli tään päivän Länsi-Savossa on mielestäni tosi hyvä, selittää tarkkaan toimenpiteet ja hoidon kotona. On ollut myös empaattinen kuolematapauksissa. Kunnallinen puoli on ottanut vastaan meidät myös varsinaisen vastaanottoajan ulkopuolella.
Kaikenkaikkiaan olemme saaneet hyvää palvelua. Ell Särkkä on välillä vähättelevä näitä "ei hyötyeläimiä" kohtaan, enemmän varmaan hoitaisi hevosia ja lehmiä.
Emme ole sukulaisia tai tuttuja henkilökunnan kanssa. Suosittelen lämpimästi julkista puolta.
- :>
No kunnallisellakin on käyty. Mielestäni Mikkelissä joka lekuri samaa tasoa, joten kunnalliselle itse aina päädyn koska on edullisin. Siellä vaan on rajatummin niitä palveluja sitten.
- leikkaukseen
Mitä tarkoittaa rajatummat palvelut? Kai siellä nyt saa kissansa leikkautettua ja rokotettua? Osaatko hintaa sanoa kollikissan leikkaukselle?
- Käyty on
Olen käynyt Kurjella Tuppuralassa (kissa), Pitkäjärvellä (kanit) ja kunnallisella (kani). Kaikissa on hoidettu hyvin, mutta riippuu ell., kuka sattuu olemaan paikalla. Jos ei kiire, niin mene kunnalliselle ell. Maiju jotain en muista sukunimeä. Hinta on korkein ell. Kurki.
- Hintavaa + hyvää
Kyllä, Kurki on kallis, mutta hoito on myös hyvä!
Meidän kahdella pikkukoiralla ollut harmia tassuissa, kynsissä, hampaissa kuin hukkaputkessakin, aina on saatu hyvä, yksilöllinen, huolellinen ja ystävällinen palvelu.
Myönnettäköön, että kukkarossa on tuntunut, vaan lemmikit on ihan yhtä perheenjäseniä kuin me huushollin maksavat osapuoletkin.
Haluan itsekin hyvän hoidon sairaana, saman haluan ehdottomasti lemmikille, joka on aivan meidän ihmisten armoilla. Eli olemmeko me ihmiset armollisia vai sitten jotain muuta kun hätä on eläimellä päällä?
Kunnallisista ei kokemusta.
Pitkäjärvikin on käyty, esim. hammaskivi poistettiin aivan hutiloimalla! Koira nukkui pöydällä, lääkäri ISTUI toisella kankullaan pöydän reunalla ja takakäteen hosui sähköisellä poralla/viilalla koiran suussa! Teki jotain, jos mitään edes näki. Koiran hengitys haisi yhä operaation jälkeen ja hampaat ei olleet puhtaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803