tilasin mainostettua ilmaista soitto ääntä Polytones Club nimisestä paikasta.
Heidän netti osoite www.kannykka-soittoaanet-pelit.com. Menin vahinkossa vastaamaan heidän teksitiviesttiin ok ,kun luulin että asia liitty ilmaiseen soittoääneen. tarkemmin luettua olinkin tilannu 18€/kk sopimuksen.Lähetin sulkuvietin välittömästi ja vielä sähköpostin jossa kerroin lähettäneeni vahingossa ok viestiin ,jossa haettiin kk tilausta.Samalla halusin varmistua, ettei tulisi kuluja ko
kömmähdyksestä. Heiltä tuli kuitenkin tyly viesti että kun kerta vahvistus lähetetty
niin veloittavat 18€. Kun soitin heille asiakaspalvelu ei halkukas neuvotteleman eikä antamaan yhteystietoja kuka heiltä asiasta voisi päättää. Ei myöskään firmantietoja.Huvittavaa, että tällaista rahastusta sallitaan. En saanut heiltä mitään ja minun pitää maksaa 18 €
SOITTO ÄÄNILLÄ RAHASTAVA HUIJARI POLYTONES CLUB
14
106
Vastaukset
- Huvinsakullakin
Minusta se ei ole huvittavaa. Eihän nämä mitään lupia toiminnalleen hae, toimivat vaan ja ei sille taida tällä hetkellä kukaan mitään mahtaa. Keneltä kaipaisit toimenpiteitä? Näähän on melkein aina ulkomaisiakin!
- huijattu
Käytännössä ilmeisesti niin , että ihmisiä voi houkutella vahvistamaan erilaisia tilauksia. Mikäli sitten joku meneelankaan ei hänellä mahdollisuutta perua virhettä,
eikä palvelun tuottajalla mitään vastuuta.Kun yleensä vielä kyseessä pieni summa ihmiset vaan maksavat ja kärsivät vitutuksen- jp
kumma että nämä ns mobiilifirmat saa mellestää niinkuin haluaa. Kyllä
muut firmat joutuis ko.tapauksessa perumaan laskutuksen
- härskiä
tästä firmasta netti täynnä valituksia . Ihme ettei kukaan puuttunut.
Vai omko niin että mm operattoritkin saa hyvää tuottoa, ei puututa- Kukapuuttuisi
Kuka siihen voi tuolta pohjalta puuttua? Ei mun tietääkseni viranomaiset voi valvoa tällasia nettipuljuja tai nettikeskusteluja. Eli pitää olla ite yhteydessä niihin viranomaisiin ja siinä se sitte kans selviää voiko se taho sua oikeasti auttaa. Jos joku on ollut, kannattaa kertoa täällä oliko siitä apua ja jos ei ollu apua niin kertois kans miksi ei ollu.
- yks huijattu lisää
Kukapuuttuisi kirjoitti:
Kuka siihen voi tuolta pohjalta puuttua? Ei mun tietääkseni viranomaiset voi valvoa tällasia nettipuljuja tai nettikeskusteluja. Eli pitää olla ite yhteydessä niihin viranomaisiin ja siinä se sitte kans selviää voiko se taho sua oikeasti auttaa. Jos joku on ollut, kannattaa kertoa täällä oliko siitä apua ja jos ei ollu apua niin kertois kans miksi ei ollu.
sen verran selvitelty asiaa,että yritykselle laitettava kirjallinen reklamaatio ja kopio operaattorille.yrityksellä 2 vk aikaa antaa vastine. Mikäli ei vastinetta kuulu. Voi kuluttaja viranomaiset puuttua asiaan. Tässä tapauksessa huonoa kun oli kuitattu palveluviesti vaikkakin vahingossa. Siitä vastuu pääasiallisesti kuluttajalla. Mutta palvelun tarjoaja vastuussa siitä että kuluttaja saa rahalleen vastinetta. Tässä tapauksessa ei tullut muuta kuin lasku siitä että rekistöröityneenä heillä n. 3 min.
- k
yks huijattu lisää kirjoitti:
sen verran selvitelty asiaa,että yritykselle laitettava kirjallinen reklamaatio ja kopio operaattorille.yrityksellä 2 vk aikaa antaa vastine. Mikäli ei vastinetta kuulu. Voi kuluttaja viranomaiset puuttua asiaan. Tässä tapauksessa huonoa kun oli kuitattu palveluviesti vaikkakin vahingossa. Siitä vastuu pääasiallisesti kuluttajalla. Mutta palvelun tarjoaja vastuussa siitä että kuluttaja saa rahalleen vastinetta. Tässä tapauksessa ei tullut muuta kuin lasku siitä että rekistöröityneenä heillä n. 3 min.
tähän samaan puljuun yhdistyy jotenkin Wireless Solutions Europe Ltd:n
ja heidän käyttämä numero 17298, josta viesti tulee Ericsson internet payment exchanse Oy:lle. En tiedä mikä yhteys mutta kannattaa varoa näitä - Kerro lisää siitä
yks huijattu lisää kirjoitti:
sen verran selvitelty asiaa,että yritykselle laitettava kirjallinen reklamaatio ja kopio operaattorille.yrityksellä 2 vk aikaa antaa vastine. Mikäli ei vastinetta kuulu. Voi kuluttaja viranomaiset puuttua asiaan. Tässä tapauksessa huonoa kun oli kuitattu palveluviesti vaikkakin vahingossa. Siitä vastuu pääasiallisesti kuluttajalla. Mutta palvelun tarjoaja vastuussa siitä että kuluttaja saa rahalleen vastinetta. Tässä tapauksessa ei tullut muuta kuin lasku siitä että rekistöröityneenä heillä n. 3 min.
Millä tavalla ne voi puuttua, saada sulle rahat takas vai voiko sulkea koko puljun? Kerro tarkemmin kun selviää, siitä voi olla apua muillekin.
- fdfgsd
Mitä opimme?
Älä ikinä laita puhelinnumeroasi kyselyyn/kilpailuun netissä tai muualla, jos ehdot eivät ole selkeät tai kunnolla esillä.
Älä ikinä vastaa tuntemattomiin tekstiviesteihin. Varsinkaan vahvistusviesteihin lukematta niitä kunnolla. Vahvistusviestissä tulee aina lukea palvelun hinta, kesto ja lopettamisohjeet.- Käy ehkä huonosti
Totta. Musta tuntuu ettei ap tuu saamaan kenenkään kautta mitään jos on vielä vastannut tohon viestiinki. Vahinko ei siinä auta jos siinä viestissä on lukenu mitä sen hyväksymisestä seuraa, eikä ap sitä jaksanu kunnolla lukea.
- huijarit kuriin
Käy ehkä huonosti kirjoitti:
Totta. Musta tuntuu ettei ap tuu saamaan kenenkään kautta mitään jos on vielä vastannut tohon viestiinki. Vahinko ei siinä auta jos siinä viestissä on lukenu mitä sen hyväksymisestä seuraa, eikä ap sitä jaksanu kunnolla lukea.
niin ei viranomaiset taida olla kiinnostuneita näistä huijareista, vaikka luulisi kun
muitakin firmoja seurataan. Esim rakennusalalla. Yksittäisissä tapauksissa kuten tässä olisi vaan hyvä saada kuluttajille tietoa ko.firmasta. Hyvä olisi,jos osais laittaa, aina kun kyseisen firmanimeä haetaan tulisi esim nämä keskustelut esille. Näin ihmisest osaisi varoa ko.yritysta - Aieikiinnosta
huijarit kuriin kirjoitti:
niin ei viranomaiset taida olla kiinnostuneita näistä huijareista, vaikka luulisi kun
muitakin firmoja seurataan. Esim rakennusalalla. Yksittäisissä tapauksissa kuten tässä olisi vaan hyvä saada kuluttajille tietoa ko.firmasta. Hyvä olisi,jos osais laittaa, aina kun kyseisen firmanimeä haetaan tulisi esim nämä keskustelut esille. Näin ihmisest osaisi varoa ko.yritystaKait ne nyt on kiinnostuneita jos niille asiasta ilmoittaa ja kertoo mistä on kyse. Pitää vaan nähä se vaiva. Itsehän me on ongelmia hankittukin osallistumalla hölynpölyyn. Ainaki mulla on ihan narri olo kun annan harhauttaa itseeni näin ja hyvä että kehtasin siitä noille viranomaisille kertoa. Ette kai te luule että mikään taho voi valvoa mitä kaikkea huijausta netissä tapahtuu. Sehän on ihan mahdoton homma ja huijareita on varmaan satoja ellei enemmänkin. Ja aina on meitä hyväuskoisia!
- yks huijattu lisää
jo lähtöasetelma on tällä Polytones Clubilla se että ilmaisia soittoääniä ei olekkaan vaan yritetään kaikinkeinoin saada vastausviestiä ja näin 18€ kk sopimuksia. Eihän kukaan täysi järkinen tilaa soittoäänille jatkuvaa 18€ sopimusta.
Eli täysi tarkoitus harhauttaa kuluttajaa - yks huijattu lisää
nyt oli reklamaationi poistettu lukemattomana. Tämä viesti tuli osoitteesta
funmobile.co lähettäja joku vicy hui eli jäljet ei taida johtaa suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155