Moi! Mulle on ehkä tälll viikoll tuloss new foresti! Haluisin homata sille uuen koulusatulan ja ehkä meksikolaiset suitset... voihan niitä käyttää kaikilla hevosilla/poneilla ku en oo iha varma..
Uus poni tulossa!
4
303
Vastaukset
- _katherine_
Koulusatula on hyvä olla olemassa. Tärkeää on löytää sopivan kokoinen satula. Helpoiten se onnistuu, kun hankit tallille satula-auton käymään. Satula-auto tuo mukanaan useita uusia ja käytettyjä satuloita, joita voidaan hevoselle testata.
Missään nimessä älä osta satulaa ilman ammattilaista, joka sovittaa satulan. Satulan sovittajaksi hanki ihan oikea ammattilainen, älä sitä naapurin ravitallin pitäjää tai tallin omistajan 18v. tyttöä.
Meksikolaiset suitset sopii useimmille, mutta ei kaikille. Jos ei ole syytä vaihtaa turparemmiä, niin älä vaihda ainakaan aluksi. - MINÄ VAIN EI MUUT
Ime sen pippelii (l)HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH Vääntele sitä!!!!! nautinnollista! ps muista kortsu!
- Älä unohda KONDOMIA!!
Kiimanen sika mee muualle ja ime ite omaas munaa! Ainii eihä sul ees oo, no osta tekomua ja ise sitä! Ps. Muista kondomi!
- volgge
Älä välitä trollaajien kommenteista!
Meksikolaisia suitsia voi käyttää useimmilla hevosilla, muttei kaikilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708