Vaalea siilitukka, kädet tatuointeja täynnä, haisee aidolle paskalle jos kävelee ohitse.Ei varmaan käynyt suihkussa vuosiin.
Kuka on tämä sankari joka hansamarketin pihallakin ruinaa tupakkaa ja ties mitä tuntemattomilta vaareilta?
Vaikuttaa joltakin narkkarilta.Mikään järjen jättiläinenkään se ei ole, muutaman kerran nähnyt tämän tollon "edesottamuksia".
Haiseva tupakanpummaajapelle?
paikallinen hörhö?
2
376
Vastaukset 2
- painepesurilla töitä
Ei se kovin vaaralliselta näyttänyt, lähinnä kävi sääliksi.Tribalikuviointia kyynerpään ja ranteen välillä, vaalea siilitukka, mustat farkut ja musta t-paita.Haisi hirveälle paskalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568