Tätä on ollut joskus ennenkin, noin 6 vuotiaan kreikankilpikonnan hengitys rahisee, je se kuuluu talon toiselle puolelle asti! Onko se joku sairaus? Miten sitä tarttis hoitaa?? Auttakaa!!!
Vastaukset 5
- :)CanIHelpU
Tarkista terran kosteus. Jos on liian kuivaa niin kreikkisten hengitys yleensä rahisee.
- 69
50-60 prossaa ilmankosteutta kreikkikselle
- Kasvattaja
Kastele koonna sumutepullolla 2-3x pvä kädenlämpöisellä vedella. Mielellään niin että konna hengittää vesisumua. Huolehdi myös terran kosteudesta. Jos nämä toimenpiteet eivät poista tilannetta ota yhteys eläinlääkäriin joka osaa hoitaa konnia, Rauloi Vantaalla tai Kaistinen Jyväskylässä (Eläinklinkka Tähti).
- pallo4
Katsokaa! http://m.youtube.com/watch?v=NqmTd2jd4X4
- 2 konnaa kotona
suihke pullolla kannattaa noin 3-4 kertaa päivässä suihkia terraa ja vähän konnaakin ;) ja meillä sen hengitys vinkuu joten... :S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527