elämässä.
Mistä nautit eniten
29
284
Vastaukset
- F off
Pienistä hetkistä rakkaan rinnalla. Ne loppui. Tästä en nauti.
- 7+15
ystävän hymystä
- JEppE//
Mitä vi*tu petit sitä. Nytkin oot jonkun muun kanssa ja ruikutat sen perään. Mee vi*tu tyttöystäväs kanssa kun sen kaa oletkin
- sillonku saa
panna mun unelman kaa....tietty
- saan tehdä työtä
mistä oikeasti tykkään
- JEppE//
Äläkä vit*u ajattele ketään muuta kun tyttöystävääs koska sen kaa olet. Vit*u olet toisen kanssa ja petät kaivattuus etkä välitä sen tunteista vähääkään,
vi*tun kusipää oot. Pane tyttöystävääs ja huomaa ettei se oo lainkaa niin kivaa mut sitä joudut hankaan - Nautin..
kauniista musiikista, raikkaista kevät-kesä-syyspäivistä,
rauhasta ympärilläni, isosta kupista kahvia ja aamuhesarista,
kiireettömyydestä, uusista asioista elämässä, vapaudesta- Mä nautin juurikin
samoista asioista. Ihanista ihmisistä myös. Riippumattomuus ja vapauden tunnekin on minua, vaikken nyt ihan miten sattuu voikaan huidella.
- Naatiskelija
Nautin arkielämän pienistä asioista esim. rauhallisesta kahvihetkestä parvekkeella hyvä kirja seuranani, kylmästä siideristä kuntoilun ja saunan jälkeen, kiireettömästä elämästä, ystävien seurasta, mökkeilystä....... :)
- JEppE//
ei vit*u se jätti sut ja nyt saat vit*tu hangatasitä tyttöystävääs niin paljo kun sielu sietää. Vit*u tuu onnelliseks tyttöystäväs kanssa jos pystyt. voihan olla kun kulutat sen niin tuut edes tyytyväiseks . vit*u että oot tyhmä mutta hankausintoo sulle
- silmät ja korvatauki
Olen nyt oman elämäni kapellimestari, ja nautin elämäni joka hetkestä. Koko väribaletti on käytössä, jotkut ovat vielä harmaalla taitettuja, mutta kirkastuvat päivä päivältä.
- Matomuslaiskimus
Tästä hetkestä. Vaikka tulevaisuus toisi kipua, tähän hetkeen, pikku hiljaa. Turtuu.
- -1005-
Tärkeistä ihmisistä, luonnosta, liikunnasta, musiikista.
- mindehh
liikunnasta, luonnosta, ystävien ja eläinten seurasta, hyvästä ruoasta ja juomasta, pienistä iloisista asioista arjen keskellä...
- Mä nautin
Haasteesta minkä otin itselleni tehtäväksi ja aion päästä siinä täydelliseen lopputulokseen.
- vielä unelias
Nukkumisesta!! Viime vuosina se jäi liian vähille. Varsinkin hetki ennen nukahtamista, siinäpä onnellinen olo tila :)
- JEppE//
mä tajusin, se sai tietää sun tyttöystävästä ja häipyi. nyt saat vit*u rakastaan tyttöystävääsi rauhassa. se toinen häipyi kun sai tietää kun sun petollisuutes. siinä kaikki mitä ikävöintisi kohteelle annoit. oot sä tyytyväinen ittees? nyt mä häivyn takasin omalle palstalle täällä löytyi vaan tyhmä pässi joka jäi ilman hyvää. mut jäi sulle yks nautinto, tyttöystävän hankaus
- ja sekös
jeppeä vituttaa
- vapaus<3
rahasta ja sen tuomasta turvallisuudesta ja siitä,että voin olla vapaa. eikä ikäväkään enää paljon rassaa, vähän vielä kaipailen-joskus
- Viekaspsyko
Perintönä tais tuo raha sulle tulla, ja jpa omasta vaatimuksesta. Rikoit vainajan tahtoa, jopa omas isäs.
Hellurei. hheh,heh.... - tuuliviiri,
Juuri nyt tasapainosta ja uudesta "vauvasta".
- "vauva"kuume
Koiranpentu :) ?
- tuuliviiri,
"vauva"kuume kirjoitti:
Koiranpentu :) ?
Kyllä ja söpö onkin. 8-viikkoa ikää : )
- "vauva"kuume
tuuliviiri, kirjoitti:
Kyllä ja söpö onkin. 8-viikkoa ikää : )
Voi ei, ihanaa! Nauti nyt :)!
- tuuliviiri,
"vauva"kuume kirjoitti:
Voi ei, ihanaa! Nauti nyt :)!
Kiitos vaan, näin aion tehdä : )
- aika jees
Nyt nautin omasta rauhasta, itsenäisestä elämästäni, hiljaisuudesta, siitä, että osaan olla yksin.
Olen kokenut nuoruuden rakkauden, parisuhteen, lasten syntymän, viiltävän yksinäisyyden. Nyt odotan myöhäiskeski-ikää ja vanhuutta.
Se on sit siinä pulkassa tämä elämä. Haihattelujen aika on ohi.- En minä.
En minä.
- etanameininki
Kulunut sanonta: hitaasta elämästä. Nautin siitä kun laitan tulet saunaan, takkaan, puuhellaan ja niiden mukanaan tuomasta puuhasta. Saunomisesta, ruuan laitosta, musiikin kuuntelusta... Nämäkin hetket ovat hyviä; hyvä musiikki soi ja näppäilen tietsaa kynttilän valossa, jopa täällä olemisessa on puolensa, musiikkivideoilla ym.
- I enjoy xc
Hiljaisuudesta. Oikeasta seurasta. Oikeasta tunteesta, aidosta. Kiirettömyydestäkin. Lapsista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746