Onko joku käynyt tuossa sisähuvipuistossa? Onko minkälaista virikettä ja minkä ikäisille enimmäkseen? Onko 2-4 vuotiaille mielenkiintoista tekemistä vai onko liian haastavia pelejä ja vauhdikasta menoa? Kuinka ruuhkaista tuolla on? Onko alue kuinka pieni?
Funpark vs Särkänniemi tuon ikäisiä lapsia ajatellen?
Katsoin kyllä funparkin sivut, mutta niistä nyt ei kovin objektiivista kuvaa luonnollisesti saa.
Ideaparkin Funpark
20
3592
Vastaukset
- nilsaslak
Tänään Särkänniemessä on tilaa ja tuonikäisille rauhallista.
- Fun fun fun
Totta tosiaan ehdotan myös Särkänniemeä todella rauhallinen perheystävälllinen
huvipuisto tähän aikaan vuodesta, ei ole jonoja minnekään jippiii sinne.
- saimamaikki
Eikö tosiaan yhtään kävijäkokemusta funparkista löydy?
Tarkoitus ensi viikolla suunnata tuonne, mutta olisipa kiva kuulla
jos jollain kokemuksia olisi..lähdössä 7 v. poikalapsonen.- ei toiste
Rahastusta. Ei siellä ole oikein kuin pikkupojille suunnattuja pelejä. 8- ja 12-vuotiaat tyttäremme olivat todella pettyneitä, kuten myös me vanhemmat.
Aikuisiltakin pyydettiin täysi maksu, käsittämätöntä.
Ehkä 7-vee poika voisi olla kohderyhmää mutta jos olet kuka tahansa muu, ei kannata mennä. - app4
ei toiste kirjoitti:
Rahastusta. Ei siellä ole oikein kuin pikkupojille suunnattuja pelejä. 8- ja 12-vuotiaat tyttäremme olivat todella pettyneitä, kuten myös me vanhemmat.
Aikuisiltakin pyydettiin täysi maksu, käsittämätöntä.
Ehkä 7-vee poika voisi olla kohderyhmää mutta jos olet kuka tahansa muu, ei kannata mennä.funpark on muuten ihan kiva paikka mutta, kannattaa ottaa vaihtovaatteet mukaan ja
- njki
funpark.fi
- nk
www.funpark.fi
- Oiva Porkka
Hyvä on paikka, kaksi kertaa pojan kanssa käyty (n. 4 v). On tekemistä pienille ja isoille. Hintaa sisään on mutta toisaalta maksaahan esim. muumimaailmaan lippu jotain 20€/käynti ja tuolla Funparkissa on sentään tekemistä, niin isoille kuin pienille. Suosittelen paikkaa koska on avara, siisti ja tekemistä riittää.
- onko vain lapsille
Onko se funpark ihan lasten paikka, vai löytyiskö teineille ja nuorille aikuisille tekemistä? Särkänniemessä aika kyllä kuluis, jos vaan olis auki eli kesää odotellessa...
Nettisivuja yritin tutkia, mutta niistä ei kyllä saa mitään selvyyttä. Joku nurkka on vissiin ihan pikkulapsille ja jotain taas ei suositella kaikkein nuorimmille, ainakaan ilman vanhempia. Mutta ei sanaakaan kuluuko aika aikuisemmalla porukalla.- Parkissa käynyt
Sanoisin edelleen että ikähaitarille 2-99 vuotta löytyy tekemistä, sukulaisperhe tulee aikuisten voimalla Oulusta asti hurvittelee funparkkiin.
- app5
Funpark...
Funpark on ihan kiva paikka ja ulkona on myös pomppulinnan tapaisia juttuja ja vesi allas jonka ympärillä on vesi-tykkejä (altaassa ei voi uida). Ulkona on myös tramboliinit. Ulkona kuuluisi käyttää uikkareita minun tietääkseni koska on vesi-alue. (mutta kaikissa pomppu-linna jutuissa on kuravettä! en suosittele mennä niihin ja Pitkät housut olisi hyvä olla jos aikoo liukumaan mennä ettei jalat pala.(uikkaraitä ei välttisti tarvita jos ei haluu uida kuravedessä). Sisällä on kaiken näköisiä laitteita esim:laasersota,laaserkammio,simulaattoreita,sonneja,hoplop,mahan pohjasta ottava laite ja paljon muita. (HUOM! muistathan jos sinulla on ranneke et voi poistua alueelta ja tulla takaisin) Hyvää palvelua siellä kuitenkin on! - ENSUOSITTELE
Me ei mennä ideaparkin FUNparkkiin enää koskaan .
-"kauhu"-laitteesta puuttui henkilökunta, saimme itse pelotella toisiamme. (kuuluisi n 10 henkilön pelotteluhenkilökunta)
- saimme 65€ perhelipun mukana peräti 8 kpl poletteja, emme tienneet että KAIKKI maksaa poletin!: lapsien sähköautorata (kauppakeskus tuulosessa on parempi),KAIKKI pelit (puuhamaassa sisäänpääsymaksuun kuuluu pelit ilmasiks!), peli-pelit (mielummin pelaan kotona wiitä jne), sähköiset vetkuttimet joihin lapset tahtoo muutenkin joka huoltsikalla jne (vois kuulua sisäänpääsymaksuun, joka liian iso)...
-siivooja ei saanut koko 4 tuntisen paikalla olomme aikana imuroitua kuin 4 neliöö! ja siivoojia oli vain 1.
-1 valvoja hoiti 5ttä laitetta vuorollaan, joten laitteet olivat kiinni aina sen aikaa(puol tuntia) jonka valvoja piti auki jotakin muuta laitetta ennenkuin tuli kierroksellaan taas k-o-laitetta käyttämään.
-kävimme myös hampurilais-aterialla funparkissa: pihvi oli raakaa, saimme mahataudin, pitsa oli ollut valmiina jo vartin, kun ensin sitä ei tullut ollenkaan ja kävimme viimein kysymässä asiaa"juu on se tossa ollu jo hetken(15min)" "mä unohdin..." jne..
ei kannata mennä! luulimme tämän suomi24-sen tietojen mukaan että se olisi parempi paikka, eipä ollut.
puuhamaa on toimiva paikka, eikä petä koskaan! funparkkiin emme rahojamme enää tuhlaa! hinta/laatu-suhde aivan toinen puuhamaassa kuin funparkissa, vaikka puuhamaa onkin kalliimpi, on siellä enempi toimintaa kaikenikäisille ! ja ruokakin on paistettu kunnolla!- RAHASTUSTA
nii ja vielä: parkkiin et takas pääse, jos tekis mieli hakea rahaa/vaatetta/mitävaan muualta. miksi ??? olis järkevämpi että paikkaan pääsis samalla rannekkeella vaikka aamulla ja illalla, nyt ku kerran lähet ulos, ni uus täysmaksu seuraavaks vaikka samana päivänä on samat rannekkeet käytössä !!!!
meinattiin että pihamaan laitteisiin pääsee ulkokautta, ei mitää asiaa, sisältä olis pitäny mennä, ja ku mentii takas sisää ni ette te enää pääse, ku ei me tiedetä koska ootte rannekkeet ostanu..(tänää). pelleilyä! miksei ulkoa pääse sisään funparkkiin vaikka sitte sisäänpääsyn kohdalle, ku kuitenki 2het portaat menee funparkista ulkotiloihin!!!?? joutuu juoksee kaupan tiloissa 100metriä ja eka ulkona toiset sata!
- ihanok2
Ihan mukava paikka! Korjaukseksi edelliseen viestiin haluan tarkentaa, että kyllä näin kesä aikana Funparkista pääsee poistumaan alueelta ja tulemaan myöskin takasin. Kaikissa sisäänpääsyn tiedoissa kylläkin ilmoitetaan toisin, mutta henkilökunta ilmoitti selkeästi, että näin saa tehdä.
Lisäksi kaikki laitteet toimivat tietysti rannekkeella, johon henkilökunta tulee laittamaan laitteen päälle. Valitettavasti kylläkin totta että yksi laitekuljettaja saattaa ohjata kolmeakin laitetta kerrallaan eli (puolituntia kyseisellä laitteella kerrallaan) Pelipolettipelejä voi pelailla lastenpelittämössä. - Funpark_hirmu
Itse kun olin Funparkissa oli kaikki kunnossa.
Siisteys: Siivoojia muistaakseni 2 ja hyvin sai siivottua.,
Laitteet: kaikki hyviä ja soveltuu kaikenikäisille. Melkein jokaisella laitteella oli joku. Jossain kohti alkoi koneet käymään kuumana että pitää vartin tauko pitää.
Ruoka: Oli todella hyvää! Mikään ei ollut raakaa. Jäätelöthän aina hyvää. Hinnat sopivat ja sen arvoisia! Kantsii mennä!
Ps. Piakkoin taas menossa - Mhtv
Mahtava paikka ja kannattaa mennä ! Olen käynyt itse fun parkissa ainakin jotain 5 kertaa ja olen taas menossa !
- Qsef1
Joopa joo
- Vhialumtaala
Siis oikeesti fun park on maailman paras paikka !Menkää!
- mitähänsitäkeksis
Itse mietin huomista kun on pojat joilla ikää 5 ja 6 niin hoplop vai funpark. Funparkin sivut vähän sekavat.
Tuosta riemurannekkeesta en ota selkoa että pääseekö sillä hoplopiin ihan normalisti funparkin lisäksi.
Tarkoitan siis sitä että voiko riemurannekkeella funparkin lisäksi mennä puuhastelemaan kaikke hoplopiin ilman että tarvitse 15e lippua ostaa hopiin erikseen. - Jokurandomsuomalainen
10 vuotiaana 2 vuotta vanhan isosiskona voisin sanoa että funparkissahan on se hoplop ja omien kokemuksien mukaan suosittelen funparkkia ja siellä on tosi kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374