metsässä

metsärunkku

Olin marjastamassa kun sain tosi hyvän runkkukokemuksen.Päätien varrella olevalle pistotielle ajoi farmarimallinen pikkupaku,jossa oli kaksi nuorta,alle parikymmppiset tyttö ja poika.Välittömästi he nousivat ja siirtyivät auton takaosaan ja vaatteet pois alta aikayksikön.Seisoin rinteessä pensaan takana ja minulla oli esteetön näköyhteys ikkunallisen pakun takaosaan.Poika rullasi kortsun kaluunsa ja alkoi heti nussia tosissaan.parissa minuutissa hän laukesi,otti kortsun pois,sitoi pään kiinni ja heitti avoimesta lasista auton viereen.Sitten he kääntyivät kuusysiin ja eipä siinä pitkään mennyt kun pojalla seisoi taas upeasti.Nyt tyttö rullasi kaluun kortsun ja taas naitiin tosissaan.Nyt pano kesti kauemmin mutta sekin loppui ja taas kortsu lensi auton viereen.Saman tien he pukivat ja lähtivät.Minä hain kortsut jotka olivat vielä limaisia tytön eritteistä ja sisällä lämmin sperma.Imeskelin kortsuista tytön pimpin makua ja runkkasin.Lopuksi avasin kortsut ja otin myös pojan spermat suuhuni.Laukesin rajusti ja spermani lensi kauas mättäikköön.Vau mikä kokemus.

45

5259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klöver

      Aika asiallista toimintaa,alkaa itselläkin seistä kun lukee tuota

    • Lisää.............

      MAHTAVAA oma kulli seisoi kovana, kun luin kertomuksesi.
      Olisi mukavaa ja kiihoittavaa, lukea tuollaisista tapahtumista lisää.

    • oksa kovana

      Valtavan ihanaa,olisi vielä kivempi imeskellä kumia anaali yhdynnän jälkeen kun siinä olisi vähän kakkaa seassa

    • Naisia on katsomossa
      • julkinen runkkari

        Kyllä julkinen runkkaus tekee hyvää.Olin kerran marjassa ja ryhdyin runkkaaamaan pariskunta oli lähellä.he rupesivat myös hyväilemään toisiaan ja pyysivät minä jatkasin runkkausta.minulta ei mennyt kauan kun tuli.
        he ryhtivät naimaan ja pyysivät ;että minä jatkaisin runkkausta sitten nainen sanoi ;että runkkasin hänen miestään:hän hyväili
        posliini pilluaan.Sain tulemaan mieheltä sen jälkeen nainen pyysi nuolemaan hänen clitoristaan:kylläpä nyt pitää ruveta omaan omaa kullia joka on ymp.leikattu.onhan tämä yhtä juhlaa olen saanut s-syöksyn jo kolmesti kahtena päivänä.
        67v bi_mies


    • Nielaus

      Tuollainen kokemus kun sattuisi omalle kohdalle!, aivan huippu! Olisi mukava maistaa tytön maut kortsusta ja lopuksi saisi tyhjentää pojan mehut suuhunsa jos sperman maksu ja tahmeus tuntuisi loppupäivän, wau! Tuo pitäisi saada kokea :)

    • Sperma kondomit.

      Kyllä sperma saa minut, todella kiihottuneeksi. Olen löytänyt, niin sanotuilta kutu paikoilta, käytettyjä kondomeja. Jotkut niistä, ovat olleet todella spermaisia. Nuuhkin sperman tuoksua ja olen myös maistellut kondomissa olevaa spermaa. Valutan myös kondomista spermaa, seisovan kaluni päälle. Vieraan sperman tunne ja sen tuoma tahmeus, kalussani saa minut laukeamaan nopeasi. Joskus olen runkannut, omat spermat kondomissa olevien spermojen joukkoon. Silloin kondomissa on, erittäin runsaasti spermaa, jonkun toisen ihailtavaksi.

      • klöver

        Tosiaan ,alkaa kullini kovenemaa kun luen tekstiäsi ^^^^^^^^^^


      • spermafafi

        Missä pk-seud on paikkoja josta kannatta etsiä käytettyjä kortsuja?


    • klöver

      Kortsun sisällöstä saa hyvää liukastetta omaan kulliin kun runkkaa,ja lopu voi imeä suuhunsa,niin minä tekisin.

    • Lurpsnam

      Pitäis löytää paikka jossa on tuoretta spermaa saatavilla.

    • Lupsis

      Usein tuli käytyä eräällä kutupaikalla runkkaamassa tosin kortsut jätin rauhaan mutta runkattua tuli senkin edestä sillä katseltavaa riitti yllin kyllin ja mikä parasta 3 pariskuntaa kävi säänöllisesti viikooittain jopa eräällä oli täsmällinen kellon aikakin aina tiistaisin joten varmat runkut oli aina tiedossa n 2 vuoden ajan Tiistaisin klo 17.

    • Aamut parhaita hetki

      Aloitin jo nyt aamusta itseni hieromisen ja toivon mahtavia säväreitä munistani aivoihin.

    • Lupsis

      Usein noissa panopaikoissa käy vakiporukka ja useasti vielä tiettyihin kellon aikoihin esim . eräs Olli ja Leena molemmat tahoillaan naimisissa kävi Tiistaisin klo 17 .

      • Nielaus

        Saispa tuollaisen parin kortsun omiin käsiin ja saisi juoda sen mehut!


    • kyllä on..

      Homoporukkaa tällä palstalla, ei voi muuta sanoa.

    • Lupsis

      Olli ja Leena ei käyttänyt kortsua mutta aina tuli nuuhkittua talouspaperin paloja joilla Leena pyyhki pilluaan panon jälkeen.

      • spegufani

        Joskus sitä löytää käytettyjä kortsuja paikoista jossa porukat käy panoilla.Ikävä juttu vaan kun sperma pilaantuu niin nopeasti,ettei muutaman tunnin jälkeen sitä enää voi ottaa suuhun.Maistuu melkö karsealta.On hyvää tuuria kun saa heti panon jälkeen tuoretta spermaa kortsusta maistella ja bonuksena vielä tuore pimpin maku.


      • jusex
        spegufani kirjoitti:

        Joskus sitä löytää käytettyjä kortsuja paikoista jossa porukat käy panoilla.Ikävä juttu vaan kun sperma pilaantuu niin nopeasti,ettei muutaman tunnin jälkeen sitä enää voi ottaa suuhun.Maistuu melkö karsealta.On hyvää tuuria kun saa heti panon jälkeen tuoretta spermaa kortsusta maistella ja bonuksena vielä tuore pimpin maku.

        Ootko saanu spegua luomuna eli suoraan kullista?


      • spegufani
        jusex kirjoitti:

        Ootko saanu spegua luomuna eli suoraan kullista?

        Olen saanut ja aina kun vain tilaisuus on,olen valmis ottamaan vastaan satsin.Kunhan vain on terve ja siisti kaveri.En halua imeä ja runkata likaista kalua.


      • jusex
        spegufani kirjoitti:

        Olen saanut ja aina kun vain tilaisuus on,olen valmis ottamaan vastaan satsin.Kunhan vain on terve ja siisti kaveri.En halua imeä ja runkata likaista kalua.

        Upea hetki on, kun kaveri on lähellä laukeamista. Moni varoittaa et kohta tulee. Kalu jännittyy ja pian kuuma mehu tuntuu suussa. Nuorilta kavereilta nielen kaiken.


      • kyllä kiitos
        spegufani kirjoitti:

        Olen saanut ja aina kun vain tilaisuus on,olen valmis ottamaan vastaan satsin.Kunhan vain on terve ja siisti kaveri.En halua imeä ja runkata likaista kalua.

        Vieläkö kiinnostaa imeä lähden huomenna pois helsingistä


    • Kyrvän imijä

      Kyllä imen mielelläni, nuorten miesten kyrvistä spermat. Nuorilla on erittäin makeaa spermaa ja sitä tulee myös runsaasti. Minulla on pari vakio imettävää ja saan herkutella heidän spermallaan usein.

      • M42

        Olisi kyllä mukava kokeilla myös tuota.


      • spkufani

        Mulle kyllä kelpaa kaiken ikäisten miesten sperma.Tosin tupakoivien spermassa maistuu tupakka ja se ei ainakaan minua miellytä,mutta paremman puutteessa voi kyllä sitäkin maistaa.


      • speufani

        Kyllä on tosi.että parasta sperma on suoraan kalusta suuhun.On nautinto imeä sykkivää kalua ja saada lämmintä spermaa suuhun.


    • Anaali-Antti

      Ja HIV leviää, hyi hitto.

    • Itsellä oli muutama vuosi sitten saman tyyppinen katselu kokemus. Olin lenkillä eräällä pimeellä sivutiellä. Sieltä huomasin pakettiauton parkkivalot pienemmällä sivutiellä. Kiertelin vähän metsän kautta lähemmäs ja siitä lähempää huomasin sitten että auto heilahteli eestaas.
      Hiippailin varovasti vieläkin lähemmäs ja kurkkasin sivu ikkunasta sisään.
      Siellä oli nuorempi nainen,n 25v, selällään patjalla ja vanhempi herrasmies pumppas perinteises lähetyssaarnaaja asennos.. Äijä oli semmonen pikkasen pyöreä kaveri, selvästi vanhempi. Nainen nosteli jalkojaan ja ukko veteli pitkää siivua ylhäältä alas oikein kunnolla. Sen naisen vikinä kuulu siihen ikkunan ulkopuolelle asti.
      Otin kullin ulos ja aloin kans vetelemään valmiiksi kovaa kuliani.
      Muutaman minuutin ukko junttas menemään ja sittenveti kullin ulos,pyöräytti muijan ylös ja takapuolen siihen hollille. Muija otti etuseinästä kiinni ja pyllisti. Äijä ujuttu kullinsa takaa sisään, otti lanteista kiinni ja aloitti taas kunnon painamisen..
      Itse olin täs kohtaa valmis ja rusikuttelin omat tavarani auton kylkeen..
      Ukollakaan ei kestäny kauaa kun se vetäs kalun pihalle ja mälit lens siihen selän ja perseen päälle.
      Itte lähdin reippaasti syvemmälle metsään. Ja aika pian auton ovet paukkukin ja paketiauto lähti..
      Muutaman kerran oon käyny samalla paikalla fiilistelemässä. Toista kertaa en oo onnistinu näkemään koko sessiota..

    • tietääkö kukaan vantaalla mitään hyvää paikkaa mihin vois mennä autolla?

      • vanharunkkari.

        Bongasin Hyvinkäällä eräällä syrjäisellä parkkipaikalla auton jossa kaksi vanhenpaa miestä otti toisiltaan suihin.Mieli teki mennä mukaan mutta rohkeus ei riittänyt.Voiko tuollaisessa tilanteessa mennä pyrkimään mukaan,sillä miehet kyllä huomasivat mínut mutta eivät reagoineet mitenkään.


    • aojskdfosdhf

      Kolho törppö tirkistelijä olet. Vai imeskelit kumitkin pilluntuskassasi vielä. Vain täysin kaheli tirkistelijämolopää kehtaa tänne kirjotella tämmösiä.

    • Metsäpari

      Olin entisen vaimoni kanssa metsässä läh.tietä.Minä ryhdyin runkkaamaan ja kulli koveni niin vaimoni ryhtyi hyväilemään
      itseään.Eihän se kauan kestänyt ,kun minulta lensi vaikka onkin
      tuppivehje.Tätä me tehtiin useamman kerran.Erään kerran kun
      olimme lakassa niin tehtiin samalla tavalla keksellä suota.Etäämpänä olevat ihmiset katsoivat ja ryhtyivät hommiin.

    • Turisti olin
    • kovin oli hiljainen

      No eipä tainnut poju olla ensimmäistä kertaa, reikäänsä myymässä.

      • utelias9

        Eipä kuvat aukene


    • nami nami

      Olen usein löytänyt käytettyjä kortsuja joissa on sisällä tuoretta spermaa ja olen aina ottanut sisällön suuhun tai voidellut kaluni sillä ja runkannut samaan kortsuun ja tekee todella gutaa.

    • Spermat kortonkiin

      Minäkin etsiskelen käytettyjä kortonkeja levähdysalueiden ympäristöstä, jos löydän äskettäin käytetyn kortongin, jossa on tuoretta spermaa. Poimin sen mukaani ja etsin rauhaisan paikan jossa voin kiihotella itseäni. Menen yleensä levähdys alueen vessaan jos paikalla ei ole muita, siellä tutkin kortonkia ja sen sisältämää spermaa. Nuuhkin ja maistelen sperman makua, samalla runkkailen kulliani, olen myös laittanut kortongin Kullini päälle ja runkannut sillä. On erittäin irstasta ja kiihottavaa tuntea vieras sperma kullissa kun sperma on liikkunut kortongin sisällä. Lopuksi olen antanut tulla omien spermojen kortongin sisälle, jota on tullut monesti runsaasti, kun olen ollut erittäin kiihottunut ja jos olen saanut runkkailla pitkään ja rauhassa. Lopuksi olen jättänyt spermaisen kortongin muiden nähtäväksi, johonkin sopivaan paikkaan.

      • old man

        Katselin myös runkaten itse Janakkalan levarin takana metsässä kun miehet runkkasivat ja ottivat toisiltaan suihin.En mennyt mukaan,mutta kiva sitä oli katsoa ja omakin mäli lensi paljon helpommin.


    • Multa saa

      ottaa suihin ja otan itsekkin toiselta suoraan päälleni, kaikki käy. viikonloppuna taas metsä levarilla vetää niin puoleensa, siellä saa herkkua.

    • m50m

      noin mullakin joskus käy kun olen ulkona metsässä,niin alkaa kiihottaan kalu alkaa seisoon, aivan hirvee kiima on,,pakko ottaa kulli esiin ja runkata en ole vaimolle kertonut miten käyn metsäässä runkkaamaassa,siinä on jotain kiihottavaa mun kulli aian kivi kovana ja nautin tyydyttää itsee,ois kiihottavaa jos joku nianen tulisi ja näki kun runkkaan,,tulisi autaan mua ottaisi mun kullista kii ja runkkaisi mulle orkut,,vaimo joskus ihmettelee kun lähden yksin metsään mut mulla kiihottaa se,mitä se ajattelee se tietää et mulla halukas kulli ja joskus tosi isona,,niinkö mulla on iso kulli ja komee,,oikee karva kulli ja ylös käyrä,nautin runkata itsee,,se on kiihottavaaa ja saan ihania orkkuja niin,,,varmaan on monta miestä jotka runkkaa salaa vaimolta,vaimo ei tiedä mite miehet runkkaa ja ovat kovan kun saavat iteä tyydyttää,,,se on tosi ihanaaaa,,olen aina runkannut jo 12 vuotiaasta asti,aina vaan se on kiihottavaa ja ihanaaaaaa,,,,,,lähden kohta runkkaan vaimo nyt saunassa pesee siellä isoja rintoja,,ja musta karvaista pillua,,,katselen joskus salaa vaimoo ja runkkaan samalla,,sekin kiihottaaaaa,,,,,,,,

    • oisko mikkelin lähettyvillä ketään toista "tyttöilijää"luontoon?

    • vbvnwn

      Vuosikymmen yli aikaa,lenkkeilin paljon vanhalla kylätiellä jota harvat kulkivat.Yksi alkuviikko Maanantai lähdin aamupäivällä lenkille ajoi mopo poika vastaan ja säikähti hirveesti mua kun olituttu urheilusta. Muutama satametriä juostua oli muurahaispesä jossa tuore käytetty kortsu jossa melkoinen lasti tuoretta spermaa.Arvasin nyt mitä poika säikähti,otin kortsun ja kotona rullasin sen ja runkkasin isot lastit sekaan kiimoissani.Pesin sen ja monet hyvät hetket tein sen kanssa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1006
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe