Hei!
Olen 23-vuotias perus terve nainen. Olen kärsinyt viimesen viikon aikan kahdesta pyörtymisestä ilman syytä. Ja viimesen kerran jälkeen tuntu että näkö huononi. Varsinkin oikeassa silmässä. Edelleen huono. Ollut lihas kipuja. Ja heikkoa oloa.
Olin päivystyksessä samoista oireista kk sitten. Lääkäri epäili silloin liiallista veden juontia. Jota nyt olen vähentänyt. Onko tämä syy soittaa huomenna terkkariin? Eli terveyskeskukseen. Vai katsonko vielä? Minulla on psyyke lääkitys, jonka kohdalla kaikki kunnossa.
Olen 23-vuotias perus terve nainen. Olen kärsinyt viimesen viikon aikan kahdesta pyörtymisestä ilman syytä. Ja viimesen kerran jälkeen tuntu että näkö huononi. Varsinkin oikeassa silmässä. Edelleen huono. Ollut lihas kipuja. Ja heikkoa oloa.
Olin päivystyksessä samoista oireista kk sitten. Lääkäri epäili silloin liiallista veden juontia. Jota nyt olen vähentänyt. Onko tämä syy soittaa huomenna terkkariin? Eli terveyskeskukseen. Vai katsonko vielä? Minulla on psyyke lääkitys, jonka kohdalla kaikki kunnossa.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Oletko tarkistanut psyykelääkkeiden sivuvaikutukset? Entä onko alhainen tai korkea verenpaine esim. psyykelääkkeen seurauksena?
Painaako aivolisäkekasvain näköhermoasi? (Terveyskirjaston sivuilla Aivolisäkkeen sairaudet).
Terveystiedotteissa yleensä kehotetaan juomaan vettä vähintään litra päivässä ja muut nesteet lisäksi. Ihmettelen -maallikkona- siinä mielessä tk-lääkäriäsi.
Alhainen verenpaine ainakin aiheuttaa tuota ja noi sinun lääkkees saattaa ehkä laskea sitä hiukan vielä alemmas? Ellet sitten ole raskaana? Liian alhainen verensokerikin saattaa tehdä tuota, jos ei ole hetkiin syönyt?Ei varmaankaan mitään kauheen vakavaa, mutta ehkä kannattais jutella lääkärin kans?