Prime Slots

Lady--

Pelasin Prime Slots sivustolla muutama viikko sitten ja voitin muutamia kymppejä. Rahan olisi pitänyt näinä päivinä tulla, mutta ei ole tullut.
Kävin Prime Slotsin chatissa kyselemässä ja kävi ilmi, että heidän pitää saada henkkaristani kopio sekä tiliotteesta kopio, jossa näkyy talletus ja IBAN/BIC.
Onko tämä ihan luotettavaa? Arveluttaa laittaa henkkaria, koska missään muualla ei ole näitä kysytty.
Onko muilla kokemuksia Prime Slotsista ja tästä käytännöstä?

19

2599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan yleinen käytäntö toi on kaikilla nettikasinoilla. Yleensä sitä kysytään viimeistään jos nostat enemmän rahaa ulos, mutta usein jo ensimmäisen noston kohdalla.

      Prime slots nyt ei ole ihan suurimpia ryhmiä ja isompien voittojen kohdalta en tiedä saako miten hyvin ulos mutta kait tuolta ainakin pienemmät voitot pitäisi tulla.

      • Kannattaa peittää ne kohdat joita ei tarvitse näyttää.


    • Proplayer76

      Sama alusta kuin netticasino ja nettiarpa saiteilla, pitäisi olla ihan luotettava firma sen perusteella sanoisin. Ainakin edellä mainitut ovat toimineet ok voittojen suhteen ja samat tiedot piti antaa kun ekan noston tein.

      • kusetushommia

        Täyttä kuraa.


    • Voittoja tulee :(

      Aivan surkea nettipelifirma? Tallensin 10€ ja sain bonuksia 15€. Voitin 140€ mutta kun kokeilin rahan siirtoa kotiapäin niin herjasi kokoajan että pitäisi lyödä 20kertaa saatujen kokonaisboonuksien verran ennen kun voi kotiuttaa rahaa. Olen sahannut 60-140€ väliä jo yli 100 pelin verran. Mikä mättää? Eli eikö voi voittaa kotiuttaa/voittaa mitään rahaa, jos tallettaa vain 10€? No onhan näitä firmoja moneen junaan. Mutta eikö omalla rahallakkaan voi voittaa?

      • kusetusta3

        nii noi on just tollasia et saat alotusrahaa 5 e ja vaikka voittaisit sillä 20 e et voi nostaa ellet laita ensin omaa rahaa ja kun laitat omaa rahaa esim 10 e saat bonuksena 10 e ja sitten sinulla on siellä jo 40 e mutta kun haluat ne ulos sinun pitäisi kierrättää rahaa 200 e enneku saat nostaa mitään


      • pettynyt5

        Joo bonuksia en enää hevin ota vastaan, koska ne on kierrätettävä ja siinä kierrätys vaiheessa menee helposti koko summa takaisin, mikä varmaan tarkoituskin.. Jacbotcity kasinolla pelasin heidän tarjoamallaan 5 eu rahalla ja kas kummaa, voitin 1440 eu. Ajattelin kotiuttaa 1200 euroa ja jättää loput peli tilille. Kaikki meni hyvin, mutta seuraavana päivänä soittivat, että ei makseta, koska bonusrahalla pelattu ja tyhjensivät koko tilin. Syletti muuten pitkään ja vieläkin ,vaikka tapahtui viime syksynä. Turvallisin on ehdottomasti kotimainen Ray ja rahat on seuraavana päivänä tilillä, eikä tarvitse kopioita tileistä eikä ajokorteista.


      • kaiken nähnyt
        pettynyt5 kirjoitti:

        Joo bonuksia en enää hevin ota vastaan, koska ne on kierrätettävä ja siinä kierrätys vaiheessa menee helposti koko summa takaisin, mikä varmaan tarkoituskin.. Jacbotcity kasinolla pelasin heidän tarjoamallaan 5 eu rahalla ja kas kummaa, voitin 1440 eu. Ajattelin kotiuttaa 1200 euroa ja jättää loput peli tilille. Kaikki meni hyvin, mutta seuraavana päivänä soittivat, että ei makseta, koska bonusrahalla pelattu ja tyhjensivät koko tilin. Syletti muuten pitkään ja vieläkin ,vaikka tapahtui viime syksynä. Turvallisin on ehdottomasti kotimainen Ray ja rahat on seuraavana päivänä tilillä, eikä tarvitse kopioita tileistä eikä ajokorteista.

        Ray:lla on vaan sellainen pikku ongelma, että sieltä ei voita koskaan mitään, mitä kotiuttaa.

        Kyllä noi perusfirmat maksaa mahdolliset voitot, pysyy vaan kaikista bonuksista erossa.


      • Anonyymi
        pettynyt5 kirjoitti:

        Joo bonuksia en enää hevin ota vastaan, koska ne on kierrätettävä ja siinä kierrätys vaiheessa menee helposti koko summa takaisin, mikä varmaan tarkoituskin.. Jacbotcity kasinolla pelasin heidän tarjoamallaan 5 eu rahalla ja kas kummaa, voitin 1440 eu. Ajattelin kotiuttaa 1200 euroa ja jättää loput peli tilille. Kaikki meni hyvin, mutta seuraavana päivänä soittivat, että ei makseta, koska bonusrahalla pelattu ja tyhjensivät koko tilin. Syletti muuten pitkään ja vieläkin ,vaikka tapahtui viime syksynä. Turvallisin on ehdottomasti kotimainen Ray ja rahat on seuraavana päivänä tilillä, eikä tarvitse kopioita tileistä eikä ajokorteista.

        Joo. Tuntuu siltä, että jos voittaa ison summan, niin joutuu aina vääntämään noiden ulkomaisten kasinoiden kanssa. Aika jännä sun tapauksessa, että voitit noin pienellä rahalla yli tonnin. Saitko heti voiton isommalla panoksella?
        Tuntuu tosiaan aika raukkamaiselta touhulta noiden Maltalle lisensoitujen kasinoiden säännöt. Turvallisesti ollaan kasvottomasti jossain piilossa. Yleisesti ottaen säännöt ovat aivan järjettömiä. Koko kierrätys systeemi on todella outo.
        Vaaditaan tuhansien eurojen kierrätystä muutaman kympin summille. Sitten jos pelaat miehekkäästi isommalla panoksella, niin tuleekin seinä vastaan. Ja Maltan "viranomaiset" valvovat tätä touhua. Ei sinne esim Suomen poliisilla ole asiaa.


    • Kusetusta??

      On kyllä täyttä kuraa tämän firman kaikki sivut.... Välttäkää kun voitte!!!!

    • slottaaja

      ihan hyvin on toiminu tämä sivu. joskus kesti kotiutus 1.5vk mut tuliha se sit

    • kaj nyholm

      perkelen slottisivut hyökkää koneeseen jatkuvasti,inhoan palamista

      • kinkku

        miksi tämmöset pirun pelisivut pomppii näytölleni,en ele koskaan käynnyt tai tilannut.
        häirikköfirma ja tietysti rötösteliöitö


      • Japi itse
        kinkku kirjoitti:

        miksi tämmöset pirun pelisivut pomppii näytölleni,en ele koskaan käynnyt tai tilannut.
        häirikköfirma ja tietysti rötösteliöitö

        sama ongelma,eikö mikään laki estä tunkeilioita,viestintäkeskus?
        vihaan pelaamista,ystävilläkin on sama ongelma sivujen kanssa.
        törkeääääääää


      • AHMad
        Japi itse kirjoitti:

        sama ongelma,eikö mikään laki estä tunkeilioita,viestintäkeskus?
        vihaan pelaamista,ystävilläkin on sama ongelma sivujen kanssa.
        törkeääääääää

        Pirun lähettilät ja varkaat liikenteessä


    • Skannaat vaan passisi tai jonkun muun kuvallisen henkkarisi .. Ajokorttikin varmaan käy vaikka ei virallinen henk. todistus olekkaan. Jos ei ole skanneria niin voi riittää, että otat ihan kameralla kuvan passista. Ei ole sen kummempi juttu. Näitä aina joskus vaaditaan jos useilla casinoilla pelaa.

    • "ammattilainen"

      Talletin 40e ja sain bonusta 40e.Pelasin 50e panoksella ja voitin 4000e. No eipä maksanut voittoja koska panos ei saa olla ylittää talletusta. Kiva, omaa syytä kun en lukenut sääntöjä.

    • schweinhund

      Olen yrittänyt ottaa tältä pelifirmalta voittojani 250 euroa. Herjaa koko ajan bic-koodia, vaikka se on oikein. Ei onnistu rahojen kotiutus.

    • vittuuntunutttt

      Ihan paska pelisivusto. Olen odottanut reilu 2 tonnin voittoani jo 3 viikkoa. Toimitin vaaditut dokumentit, vahvistin henkilöllisyyteni kahdesti puhelimitse, olen ollut yhteydessö chatin kautta ja sähköpostilla. Ei rahoja kuulu ei näy. Tänään taas lupasivat, että rahat lähtee maanantaina maksuun, saapa nähdä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe