meiän pihalla/naapurin pihas asusteleee ainakin yks iso siili, ja kaks pikkusta. toinen juuri kävi äidin tissillä, eli se ainakin on alle kuusiviikkoinen? toinen ei ollut tissillä, eikä äitiä juuri näy tämän lähellä. se on kesy, sitä voi silittää ja katsella ihan läheltä. huomasimme tänäään että se käveleee tönkösti verrattuna toiseen poikaseen. ja sillä on pään lähellä, piikkien seassa jotain keltaista mössöö. mitä se on?? sen ympärillä myös pörrää paljon kärpäsiä yms. siilejä on ihana seurata eikä haluta että kukaaan kuoleee tai mitään !! kuvankin otin siitä mössöstä, mutta tähän ei saa liitettyy kuvaa :/
nopeasti apua !
5
417
Vastaukset
- pentu:/
Niitä kärpäsii on sen kimpussa koko ajan :(se myös raapii itteensä paljon. AUTTAKAAA !!!
- pentu;;;(
Voi helvetti ! Jos ette osaa auttaa nii voitteko levittää tätä juttuu toisille nettisivuille?!?!? Mulla ei oikeen onnistu kun ei oo tietokonetta käytössä,vain puhelin. Hei oikeesti"! En haluu et se kuolee...! Tnään ollu sen kimpussa kymmenkunta kärpäsii. Niin,ja sille on tullu jku iso musta kuhmu piikkien skaan. Ooon itte viel nuori,ja äiti ei suostu maksaan tolle eläinlääkäriä
- : ( mm
Itse soitin joku aika sitten eläinsuojeluyhdistykseltä apua siilinpoikaselle.
Sain sellaisen käsityksen valvojan puheesta, että siilin hoidattaminen eläinlääkärillä ei maksaisi sinulle mitään (asia kannattaa kuitenkin tarkistuttaa).
Kannattaa ehkä soittaa ja kysellä tietoa ennen vastaanotolle menoa. (varsinkin kun siilillä on kuitenkin emo josta sitä ei kannata erottaa) tai lähettää jollekin kuva mössöstä sähköpostitse.
http://www.siilikiikarissa.fi/
löytyy paljon tietoa. - 1+19
Anna luonnon ottaa omansa. Ja sinuna en koskisi villeihin siileihin, niistä voi saada tauteja.
- asggdsa
Siilillä voi olla mm kapipunkki. Sille vois antaa elänlääkärissä loishäädön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497