easypark!!!!!!
Älkää hyvät ihmiset käyttäkö kyseistä palvelua!
Erittäin epäasiallista palvelua saa ja koskaan ei saa yhteyttä eikä laskutuksen kanssa asiat hoidu eteenpäin.
Olin viikon asiakkaana ja minulta laskutettiin täysi kuukausi ja mieheltäni(joka ei käyttänyt palvelua laisinkaan)laskutettiin myös täysi kuukausi aloitusmaksuineen. Easyparkista vääriä ohjeita ja muistutuslaskuja, vaikka laskutuksesta luvattiin olla yhteydessä. Laskutukseen laitettu s.postia ja yritykselle reklamaatio toiminnasta. Kukaan ei vastaa! Uskomatonta toimintaa! Olisiko aihetta olla kulutussuoja-asiamieheen yhteydessä?
Eli:
ähettivät postissa auton ikkunatarrat ja nettiin kirjautumisohjeet. Posti tuli n.viikossa ja siitä seuraavana päivänä peruin palvelun. En voi käsittää ettei asia hoidu. Toukokuun ensimmäisellä viikolla peruin palvelun ja laskun tullessa järkytyin, sillä kuka maksaa yhdestä pysäköinnistä 42 e!!?? Ja hyvin tympeä henkilö kertoi laskutuksen olevan yhteydessä(josta ei siis oltu)ja jokusen viikon kuluttua tuli muistutuslasku, josta soitin ja valitin. Käskettiin laittaa laskutukseen s.postia, joka ei mennyt perille yrityksistä huolimatta. Ja sitten laitoin easyparkille reklamaation, johon ei yllättävää kyllä, ole vastattu! Maksoin muistutuslaskun, sillä asiakaspalvelija kertoi laskutuksen maksavan hyvityksen ajallaan ja näin välttäisin tulevat muistutuslaskut.
Kuinka röyhkeää toimintaa saa harjoittaa? Minulle 45 minuutin pysäköinnin hinnaksi on tullut 47 e useista puheluista ja jonotuksista aiheutuneet puhelinlaskut!!
easypark
8
1055
Vastaukset
- Kerro vielä
Miten tämä palvelu on hankittu? Soittiko siitä sulle joku vai tilasitko itse? Oliko siinä mimmoset peruutus ehdot?
- raivostunut
soitin itse parkkiautomaatissa olevaan numeroon, peruutusehtoja ei ole. Enpä tiedä onko se laitonta? Mutta kuluttajansuojaasiamieheen on otettu yhteyttä ja toivottavasti, jos ei muuta, firma saa jonkinlaiset huomautukset väärästä informaatiosta ja neuvoista, väärin oli mielestäni myös, että jouduin maksamaan muistutuslaskusta tulleet kulut(vaikkakin olivat vain sen 5e), sillä asiakaspalvelija oli sanonut, että laskutuksesta ollaan yhteydessä.
- raivostunut
raivostunut kirjoitti:
soitin itse parkkiautomaatissa olevaan numeroon, peruutusehtoja ei ole. Enpä tiedä onko se laitonta? Mutta kuluttajansuojaasiamieheen on otettu yhteyttä ja toivottavasti, jos ei muuta, firma saa jonkinlaiset huomautukset väärästä informaatiosta ja neuvoista, väärin oli mielestäni myös, että jouduin maksamaan muistutuslaskusta tulleet kulut(vaikkakin olivat vain sen 5e), sillä asiakaspalvelija oli sanonut, että laskutuksesta ollaan yhteydessä.
ja tosiaan peruutusehdoista ei kerrottu puhelimessa.
- iisiparkki
raivostunut kirjoitti:
ja tosiaan peruutusehdoista ei kerrottu puhelimessa.
Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Olet ostanut palvelun etämyynnistä ja silloin on 14pv aikaa perua kauppa ilman kuluja
- Einiinselvää
iisiparkki kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Olet ostanut palvelun etämyynnistä ja silloin on 14pv aikaa perua kauppa ilman kuluja
Onhan tuossa epäselvää. Aina kun kuluttaja soittaa Itse tilatakseen jotakin, ei ole kyse etämyynnistä. Mutta ottakoon se kuluttajansuoja siihen tarkemmin kantaa.
- iiko
sama .meni koko päivä maksu,kun puh vastaaja pätki 29 .33 ejyväskylä.
- EasyParkAsiakas
Muistitko lopettaa pysäköinnin?
Laskun suuruudesta päätellen, et. - Anonyymi
Tietovuoto EasyParkilla:
https://pastebin.com/ahkMZb4m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418