Tietoa tulemaan ?

Oikealla asialla!

Kuka kaahaa Pilkanmaassa crossi/motocrosspyörällä?
Äänet kuulostavat aivan samalta. Saattaa olla myös mopo mihin vaihdettu
kone crossipyörästä.

Voitte jättää tänne tietoa ko. kaverista niin kun/jos saadaan selville kuka tämä kaahari on ja missä asustaa/millainen pyörä, niin tiedot ilmoitan välittömästi
Kouvolan poliisille, koska siihen riittää kyllä nyt syytäkin.

Näkeekö tai tietääkö kukaan minne ko. kaveri ajaa?
Ennenkuin mitään aletaan ilmoittelemaan niin tarvitaan selvät tiedot.
Minkälainen kulkupeli ja minkälainen kuski ajamassa ? Missäpäin Pilkanmaata asustaa ?

Laitetaan poliisille kaverista ilmoitus.

Ajeli viime yönä klo kahden aikoihin ja tänään viimeksi kuultiinn klo 18-19.30 välisenä aikana.

Pojalla on laiton ajoneuvo, saattaa olla crossipyörä, mutta ehkä viritetty mopokin. Poikkeaa silti selvästi muista kylän ajopeleistä äänillään ja poika ajaakin usein kovaa sillä. Ärsyttää nukkuvia ihmisiä yöllä tahallaan ja aiheuttaa häiriöitä.

Jos kakara kiinni jää ajelustaan niin tiedossa on jotakuinkin sakkoa tietysti laittomasta ajopelistä ja varmasti löytyy pykälä myös siihenkin että on tahallisesti aiheuttanut häiriötä asukkaille.

Aion tehdä ilmoituksen tästä kunhan saan tietoa kuka se on.

Nyt siis tietoa tulemaan. Nyt olisi tilaisuus saada tämä häiriintynyt kaveri kuriin. Se ketä ärsyttää tällainen turvallisuudesta ja liikenteestä piittaamaton kakara niin ilmoitusta vaan tulemaan.

Laitetaan joukolla siitä ilmoituksia eteenpäin ja kerrotaan tarkat tiedot, niin eiköhän se pelleily siitä ala loppumaan.

Olisiko hyvä tehdä jonkinlainen mailiosoite missä voidaan keskustella lisää asiasta?

Moni on tälläkin palstalla ko. ajelijaan suuttunut ja kuultuani tuota ajelua,sekä itsekin huhuja , niin olen päättänyt että tehdään kaverin touhuista oikeasti ilmoitus.

Vielä kun tietäisi kuka asialla oikeasti on ?
Onhan kyseessä vaarallinen ajoneuvokin ja lapsia liikkuu joka puolella.

16

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedot eteenpäin

      Jos tiedätte missä tällainen kaahari liikkuu ja ajelee nimenomaan Piliksen ympäristössä niin laittakaa tänne ketä epäilette.

      Yöunethan tässä työläisillä menee eikä se ainoa ongelma ole.

      Kaveri aiheuttaa vaaratilanteita muille. On vaaraksi ympäristölleen.
      Kaveri lisäksi huudattaa tahallaan ja sotkee hiekkatietä.

      Nyt kiinni tämä ja heti !

    • pojalle sakot!

      Pojan isä tuntuu tännekin kommentoivan välillä tai sitten kyseessä on joku vitsitapaus.

      Sinulla ei ole oikeutta päästää kakaraasi ajamaan viritetyllä pelillä yleiseen liikenteeseen.

      Vaikka tällä hetkellä kakarasi paahtaakin piittaamattomasti ympäriinsä, niin lupaan että sen ajelut tulee sinullekin maksamaan vielä. Kiukkua sitten täällä kun kakarasi on poliisille vasikoitu,

      Asiallehan ei ymmärrettävästi kyetä mitään tekemään ennenkuin saadaan selvät ja varmat tiedot kuka tämä lainrikkoja on.

      Ottakaa kilven numerot ylös ja mopon ulkonäkö muistiin !
      Jos löytyy kanava missä keskustella asiasta niin tähän linkkiä tai mailiosoitetta tulemaan, siellä saadaan yksityisemmin selvitettyä.

    • esimerkkiä tässä !

      Ei poliisille voi turhaan soittaa, eivät he mitään ihmeidentekijöitä ole. Pitää olla selvät tiedot ja siihen riittää tieto jo siitä missä tämä kauhkopää asustaa. Kyllä sitten virkavaltakin osaa tarkkailla paremmin kun tietää missä sitä lakia oikeasti rikotaan.

      Miettikää siis nyt oikeasti.. miltäs kuulostaa jos teidän naapurustossanne ajelee tätä vauhtia tämä jätkä kuten tässä videossa :
      http://www.youtube.com/watch?v=paEok-d5JqA&feature=related

      Ihan samankuuloinen ajopeli kyseessä ja yhtä kovaa mennään täällä pilkanmaassa !

      On se nyt kumma ettei tällaiseen jo puututa !

      Mikä h*lvetin oikeus tällaiseen on kenelläkään? ovatko nämä lainrikkojat sitten näitä motocross kakaroita täältäpäin vai kuka v*ttu siellä painelee menemään?

      olisikohan aika puuttua pojan ajamisiin nyt oikeasti?

      asiasta voidaan toki tehdä isompikin uutinen vaikka lehteen jos saadaan kiinnostusta eteenpäin. Seuraavaksi jääkin kyseeseen enää että kuka jätkän bongaa että saadaan se edesvastuuseen tekosistaan !

      • Älytöntä!

        Eihän nyt s*atana tämä pilkanmaa mikään motocross rata ole!
        Kakara on jo tottunut päristämään yliviritetyllä ajopelillään ja kuvittelee miten helppoa se on mutta oikeasti hei.... kyllä sinut on jo huomattu JA NYT SAA RIITTÄÄ !

        Ei kukaan tommosella voi ajella noin pitkään ihmisten ilmoilla poliisien siihen puuttumatta VAI MITÄ ?


    • taas päästelee

      Kello on 20.55 ja jälleen sama meno jatkuu tällä kertaa kyöperiläntieltä kohti pilkanmaata sinne vanhalle kirjastolle.

      Kakara ärsyttää selvästi porukkaa tahallaan. Kerjää turpaansa mutta jätetään hommat poliisille. Kyllä sitä "turpaan" saa kakara henkisesti kun kiinni jää!

      vauhtia epäilisin olevan 70-100km/h.

      Näkikö kukaan mistä poika lähti ajelulleen ? ajoitteko samaan aikaan mahdollisesti ?

    • en ole varma..

      Ettei vaan lähtenyt siitä pubista liikkeelle? Ensin kuului läheltä aiemmin, sitten hiljaisuus pitkäksi aikaa ja musta mopo enduromallinen seisoo siinä edustalla.
      Äsken taas paahtoi menemään.

    • tarkennapa?

      Siis näitkö sen siinä sen jälkeen kun kuulit sen ajavan ?
      Oliko mopoa vielä sen jälkeen siinä kun kuulit uudelleen?

      Ei kai se vajakki kännissä vaan ajele??

      eilen yöllä kuulin mäkin noi samat crossiäänet ajeli siellä sun täällä. ei tääl taida paljoo poliiseja liikkua.

    • hyvä hyvä.

      Vatipään mopon äänethän ovat kummasti ruvenneet hiljenemään, heh heh.
      Niin sitä pitää jatka samaan malliin vaan!

    • LErp

      Vittu ei voi olla totta että jotain oikeesti vituttaa joku mopo noin paljon??? Kasvakaa valittajat aikuisiksi!

      • rakkula

        Hauskaa luettavaa, ku 15 vuotiaan pojan perää pitää soitella bussilastillinen tuttuja.

        Ei sillä että niitä päristelijöitä jollain tapaaa puolustelisin, mut jotaa rajaa noihi juttuihi. :D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe