Mietin 1. olenko liian iso poni on 140cm ja itse olen 150 cm pitkä ja painan 53 kiloa
2. Tämä on ensimmäinen kertani ja mietin että saanko itse päättää mitä teen kun ratsastan esim hyppäänkö esteitä vai menenkö ilman satulaa.
3. Jos vuokraan hevosta tarvitseeko minun esim viedä sitä tarhaan? Minulla on siitä huonoja kokemuksia :(
Aion ottaa vuokralle risteytysponin ja....?
vuokralle poni <3
2
84
Vastaukset
- _katherine_
1. Et ole liian iso
2. Riippuu ihan sopimuksesta. Jotkut omistajat ei anna ollenkaan hypätä, toiset määrää koska saat tehdä mitäkin ja toiset antaa lähes vapaat kädet.
Riippuu myös paljon siitä, kuinka usein käyt ja miten paljon omistaja treenaa ponin kanssa.
3. Kyllä vuokraajan tulee osata viedä poni tarhaan. Jos et osaa, on parempi että et vielä vuokraa hevosta. - Milachu
Pystyt vielä ratsasamaan ponilla mutta et kauaa....=( Yleensä vuokraamiseen kuuluu tarhaan vieminen ja sieltä hakeminen. Itselläni on risteytysponi vuokralla. Poni on 155cm ja minä 144cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116