Mietin 1. olenko liian iso poni on 140cm ja itse olen 150 cm pitkä ja painan 53 kiloa
2. Tämä on ensimmäinen kertani ja mietin että saanko itse päättää mitä teen kun ratsastan esim hyppäänkö esteitä vai menenkö ilman satulaa.
3. Jos vuokraan hevosta tarvitseeko minun esim viedä sitä tarhaan? Minulla on siitä huonoja kokemuksia :(
Aion ottaa vuokralle risteytysponin ja....?
vuokralle poni <3
2
135
Vastaukset
- _katherine_
1. Et ole liian iso
2. Riippuu ihan sopimuksesta. Jotkut omistajat ei anna ollenkaan hypätä, toiset määrää koska saat tehdä mitäkin ja toiset antaa lähes vapaat kädet.
Riippuu myös paljon siitä, kuinka usein käyt ja miten paljon omistaja treenaa ponin kanssa.
3. Kyllä vuokraajan tulee osata viedä poni tarhaan. Jos et osaa, on parempi että et vielä vuokraa hevosta. - Milachu
Pystyt vielä ratsasamaan ponilla mutta et kauaa....=( Yleensä vuokraamiseen kuuluu tarhaan vieminen ja sieltä hakeminen. Itselläni on risteytysponi vuokralla. Poni on 155cm ja minä 144cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941